۶۵۶۴۳۴
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

واکنش قالیباف به آشوبگری های اخیر

محمدباقر قالیباف گفت با بیان اینکه باید با یکپارچگی ملی در برابر آشوبگری ها ایستاد، گفت: هرگونه سیاسی‌کاری و تسویه‌حساب جناحی و سیاسی، خلاف مصلحت و منافع مردم و کشور است.

خبرگزاری ایسنا: محمدباقر قالیباف گفت با بیان اینکه باید با یکپارچگی ملی در برابر آشوبگری‌ها ایستاد، گفت: هرگونه سیاسی‌کاری و تسویه‌حساب جناحی و سیاسی، خلاف مصلحت و منافع مردم و کشور است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای بازدید از اقدامات گروه‌های جهادی در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه به روستاهای این استان سفر کرده بود، با اشاره به آشوب‌های چند روز اخیر در کشور گفت: انباشت مشکلات اقتصادی، معیشتی و آسیب‌های اجتماعی باعث نارضایتی مردم شده و فسادها و سوءاستفاده، رانت‌خواری و رفتارهای تبعیض‌آمیز کسانی که من به آن‌ها می‌گویم "فرصت طلبان ۴ درصدی" سبب شده احساس تبعیض، بستری اجتماعی برای سوءاستفاده دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایجاد کند.

وی افزود: در اغتشاشات چند روز اخیر دیدیم که دشمن چگونه اعتراضات به حق مردم را به سمت اغتشاش و ناامنی سوق داد. ضدانقلاب نشان داد که هرچه تا کنون شعار داده، فریبی بیش نبوده است.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: کدام مردم‌دوستی؟ ناامنی ایجاد می‌کنند، کسب و کار مردم را مختل می‌کنند به اموال عمومی آسیب می‌زنند و پرچم کشور را به آتش می‌کشند.

وی با اشاره به شرایط خاص موجود، تصریح کرد: امروز شرایط به گونه‌ای است که باید با یکپارچگی ملی در برابر این آشوب‌گری‌ها ایستاد. من بر این باورم که هرگونه سیاسی‌کاری و تسویه حساب جناحی و سیاسی، خلاف مصلحت و منافع مردم و کشور است.

قالیباف خاطرنشان کرد: بعد از رفع اغتشاش باید زمینه این فرصت‌طلبی‌ها را که همان مشکلات معیشتی است، برطرف کرد. من نگرانم که مشکلات و مطالبات اصلی مردم در این فضای ایجاد شده فراموش شود، لذا همه باید بعد از آرام شدن فضا، از واقعیت‌های جامعه دور نشویم و در حل مسائل مردم تعلل نکنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشته شعرا

      باسلام موبایل من درحال خراب شدن است ترا خدا بودجه ی کافی برای یک موبایل ندارم خانه دارم ترا خدا یک موبایل از انهایی که هی تبلیغش را می کنید برام بگیرید چیزی ازتا ن کم نمیشود فقط به یک ابرودار بدبخت کمک میکنید

    • بدون نام

      عجب!.، خودتون شروع کردید و حالا که ادضاع بد باب میلتون پیش نرفت ناراضی شدید

    • بدون نام

      شما خودت جزو همین مشکلات هستی

    • ر

      درود براقای قالیباف

    • شهرام

      شما این نسخه رو زمان شهردار بودنت میپیچیدی .

    • ر ز

      آقایان روحانی وجهانگیری رییس جمهور محترم ومعاون اول رییس جمهور محترم.خواهشن کدورتارو کناربزارید واز دکتر قالیباف مشاوره بگیرید......

    • فرهاد

      اینهامال‌باخته‌بودند دولت‌توجه‌نکردوپولشون‌‌ناقص‌داد

    • بدون نام

      ریشه اغتشاشات ریشه در وعده های قالیباف دارد

    • بدون نام

      چرت نگو خودت رانت خوری ،فقط میخواهی هر طور شده ترانتخابات رای بیاری تهران رو تو چندین سال به فلاکت انداختب توکوچه سه متری برج ساخته شده تا شما پول تراکم بگیری ثروت مملکت رو تو تهرعن الکی نابود کردی یه ذره هم خیری برای مردم نداره واقعا برای تووهم فکرات متاسفم تا کی مردم رو احمق فرض کردین

    • بدون نام

      احسنت تحلیل بسیارجآلبی بودونکته مهم اینکه دولت پس ازآرامش انشالله به سرعت درپی رفع مشکلات معیشتی مردم باشد

    • حقویردی بازه

      باسلام عرض ادب نباید حقیقت راپنهان کرد فاصله ی طبقاتی بین مردم ومسئولین بیش از یک به پنجاه است فرزندان مسئولین همگی کار ودرآمدکافی دارندولی تحصیلکرده های مردم بیش از 90درصدبیکارند ووضع معیشتی مردم رضایتبخش نیست وموجب میشود دشمنان مردم راتحریک نمایند ولی مردم مافهیمندوگرسنگی وبیکاری را تحمل میکنندوبه دشمنان باج نمی دهند ولی باید دولت محترم فاصله طبقاتی راازبین ببردوبه فکروضعیت معیشت مردم وبیکاران کشورباشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج