۶۵۶۴۸۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

منتظر دستگاهی با نام LG G۷ نباشید

بنا بر گزارش‌های جدید، اسم پرچمدار آینده ال جی که اوایل سال جاری میلادی معرفی خواهد شد، ال جی جی ۷ نخواهد بود. اما با این تصمیم از چه نامی به جای G۷ استفاده می‌شود؟

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: بنا بر گزارش‌های جدید، اسم پرچمدار آینده ال جی که اوایل سال جاری میلادی معرفی خواهد شد، ال جی جی ۷ نخواهد بود. اما با این تصمیم از چه نامی به جای G۷ استفاده می‌شود؟

اولین گوشی از سری G در سال ۲۰۱۲ و با نام Optimus G روانه بازار شد. یک سال بعد، سازندگان با ساده کردن نام این گوشی، G۲ را روانه بازار کردند. حالا بعد از عرضه چهار نسل به نظر می‌رسد سری G به پایان خود رسیده است.

Digital Daily به نقل از یکی از اعضای رسمی ال جی می‌گوید "شماره‌گذاری موبایل با عددی دو رقمی و ری‌برند گوشی با استفاده از یک نام جدید از گزینه‌های روی میز هستند."

اما تغییر اسم پرچمدار آینده ال جی چه تاثیری بر نسل جدید وی ۳۰ خواهد داشت؟ در صورتی که سازندگان از عددی دو رقمی استفاده کرده و محصول جدید خود را با نام G۷۰ عرضه کنند، آن‌گاه شکافی میان این دو گوشی ایجاد شده و V۴۰ بسیار عقب‌تر از G۷۰ قرار می‌گیرد.

برخی افراد تصور می‌کنند این موضوع دلیل استفاده LG از نام جدید است. اعداد باعث می‌شوند کاربران تصور کنند G۷ در مقایسه با آیفون ۸ و گلکسی S۹ قدیمی‌تر است. شاید این بازی با اعداد بچگانه به نظر برسند، اما به خاطر همین موضوع، گلکسی نوت ۶ توسط سامسونگ عرضه نشد. چنین چیزی در رابطه با کنسول‌های مایکروسافت و سونی نیز وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما فقط منتظر پراید نیو جی هفت هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج