۶۵۶۵۴۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آغاز فروش وان‌پلاس ۵T در رنگ قرمز گدازه‌ای

شرکت وان پلاس در سال ۲۰۱۷ از دو گوشی هوشمند وان پلاس ۵ و وان پلاس ۵T رونمایی کرد. بعد از مدتی شاهد معرفی نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۵T توسط این شرکت بودیم.

وبسایت کلیک - محمد قریشی: شرکت وان پلاس در سال ۲۰۱۷ از دو گوشی هوشمند وان پلاس ۵ و وان پلاس ۵T رونمایی کرد. بعد از مدتی شاهد معرفی نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۵T توسط این شرکت بودیم.
آغاز فروش وان‌پلاس 5T در رنگ قرمز گدازه‌ای

در ۲۸ نوامبر سال ۲۰۱۷ شرکت وان پلاس از نسخه جدیدی از گوشی هوشمند وان پلاس ۵T (گوشی وان پلاس ۵T چه فرقی با OnePlus ۵ دارد؟) در کشور چین رونمایی کرد. این دستگاه به مناسبت چهارمین سالگرد تاسیس وان پلاس، با رنگ قرمز گدازه ای معرفی شد.

تا امروز تنها نسخه مشکی رنگ این گوشی برای خرید در دسترس بود، حال کاربران چینی قادر به تهیه نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۵T هستند. هم اکنون این نسخه در سایت رسمی وان پلاس برای کشور چین موجود است.

با وجود بهره مندی این دستگاه از رنگ زیبا و جذاب قرمز، قیمت آن تفاوتی با نسخه مشکی رنگ وان پلاس ۵T ندارد. نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۵T تنها در بالاترین نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و هزینه ای برابر با ۳۴۹۹ یوان از کاربر طلب می کند.

طراحی نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۵T تفاوتی با نسخه مشکی آن ندارد. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۰۱ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده و از نسبت صفحه به بدنه ۸۰.۵ درصد بهره می برد. لبه های نمایشگر این مدل خمیدگی بسیار کمی دارد.
آغاز فروش وان‌پلاس 5T در رنگ قرمز گدازه‌ای

قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ تامین می کند. وان پلاس ۵T همانند وان پلاس ۵ از دوربین دوگانه بهره می برد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، پشتیبانی از دو سیمکارت، پورت USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. وان پلاس ۵T از شارژ سریع DASH پشتیبانی می کند که سرعت شارژ بسیار بالایی را در اختیار خریداران این دستگاه قرار می دهد.

در حالی که نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۵T هم اکنون تنها در کشور چین عرضه می شود، گزارشات به آغاز فروش این نسخه از تاریخ ۲۶ ژانویه در کشور هند اشاره دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسیم

      واووووو‌باو‌یکیشم‌به‌من‌بدین‌خو

    • بدون نام

      توشه نمیدونم ولی این درش خودایی رنگ قشنگی داره
      حالا این چنده یارو .گرون نگی ممدو مگه خوبه ارزون باشه
      خودا کمک میکنه ها اومید خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج