جاباما
۶۵۶۵۸۰
۵۰۳۹
۵۰۳۹
پ

عینک هوشمند برای برطرف کردن اختلالات بینایی

یک تولید کننده تجهیزات الکترونیک عینکی هوشمند ساخته که به اپلیکیشن متصل می شود و برای افرادی با اختلالات بینایی مناسب است.

خبرگزاری مهر: یک تولید کننده تجهیزات الکترونیک عینکی هوشمند ساخته که به اپلیکیشن متصل می شود و برای افرادی با اختلالات بینایی مناسب است.
عینک هوشمند برای برطرف کردن اختلالات بینایی
به گزارش نیواطلس، سامسونگ به تازه عینک Relumino را ساخته است. این عینک هوشمند در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۱۸ به نمایش در می آید.

Relumino براساس اپلیکیشنی به همین نام ساخته شده که در کنگره موبایل رونمایی شد. در آن زمان این اپلیکیشن نیازمند موبایل و یک هدست واقعیت مجازی بود. اما اکنون اپلیکیشن مذکور طرح سخت افزار مخصوص خود را دارد.

این عینک با توجه به آن ساخته شده که ۸۶ درصد مردم جهان با اختلالات بینایی دست و پنجه نرم می کنند.

درهمین راستا مهندسان سامسونگ تصمیم گرفتند دستگاهی بسازند که با تلفن های هوشمند کار می کند. نتیجه فعالیت آنان یک عینک ارزان و سبک بود.

به هرحال در اپلیکیشن و عینک Relumino ، ۴ حالت در نظر گرفته شده که هرکدام از نرم افزارهای پردازش عکس برای بهبود دید کاربر استفاده می کنند. در حالت معمولی این عینک خطوط اشکال را بهتر نشان می دهد و تاری تصویر را از بین می برد. حالت Color Invert برای خواندن متون طراحی شده است. حالت Partial vision نیز برای افرادی طراحی شده که در بخش مرکز بینایی آنها از بین رفته است. این حالت با استفاده از نقشه بندی دوباره تصاویر، نقاط کور را پر می کند و کاربر می تواند تصویر کاملی ببیند.

در نهایت حالت Display Color Filter عملکردی شبیه عینک آفتابی دارد و از میزان درخشندگی بعضی رنگ ها می کاهد و همزمان دید کاربر را بهبود می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج