جاباما
۶۵۶۵۸۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس و انتظار ۱۵ امتیاز از ۵ بازی آینده!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ تا ۱۵ بهمن، ۵ دیدار حساس داخلی را پیش رو خواهند داشت.

ورزش سه: شاگردان برانکو ایوانکوویچ تا ۱۵ بهمن، ۵ دیدار حساس داخلی را پیش رو خواهند داشت. پرسپولیسی ها هم اکنون با ۴۰ امتیاز در صدر جدول هستند و با نزدیک ترین تعقیب کننده (فولاد) ۹ امتیاز و با رقیب سنتی یعنی استقلال ۱۴ امتیاز اختلاف دارند. این در حالی است که ۱۳ بازی (۳۹ امتیاز) تا پایان فصل باقی مانده و هر احتمالی درخصوص جابجایی جدول وجود دارد.

اما اگر قرمزها همین روند را ادامه دهند، بی شک به آسانی قهرمان خواهند شد؛ ولی این را هم باید در نظر گرفت که به زودی اردوهای تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهند شد و ممکن است در اثر فشردگی مسابقات، برخی امتیازات از دست بروند.

بنابراین شاگردان ایوانکوویچ ملزم به پیروزی در تمام مسابقات تا یک ماه آینده هستند تا با حفظ یا حتی بیشتر کردن اختلاف امتیازات، راهشان برای رسیدن به یازدهمین قهرمانی لیگ را هموار کنند. آن ها در یک ماه آینده با نفت تهران، سیاه جامگان، گسترش فولاد، پیکان و سپاهان دیدار خواهند کرد؛ سرخ ها در نیم فصل اول از این ۵ بازی ۸ امتیاز کسب کردند؛ اما حالا باید این رکورد را بهبود بخشند.

نکته مثبت برای پرسپولیس این است که آن ها ۴ بازی از این ۵ دیدار را در تهران برگزار خواهند کرد و فرصت پیروزی در تمام مسابقات را دارند. تنها دیدار خارج از خانه پرسپولیسی ها مقابل سیاه جامگان خواهد بود، تیمی که در نیم فصل اول با میثاقیان موفق به متوقف کردن پرسپولیس شد و حالا باید دید مشکی پوشان با هدایت عنایتی به چه نتیجه ای مقابل پرسپولیس خواهند رسید؟!

اما اتفاق دیگر، تغییر و تحول هر ۵ تیم نسبت به نیم فصل اول است. نفت تهران هومن افاضلی را روی نیمکت می بیند، سیاه جامگان همانطور که گفته شد با عنایتی کار را ادامه می دهد، گسترش فولاد با فیروز کریمی گام به مسابقات می گذارد و پیکان و سپاهان هم تغییرات نسبتا متعددی در لیست نفراتشان داشته اند و باتوجه به این تغییر و تحولات نمیتوان از پیروزی قطعی سرخ ها در این دیدار سخن گفت.

پرسپولیسی ها اگر همچون نیم فصل اول عمل کنند، ممکن است جایگاه صدر جدول را در خطر از دست دادن ببینند؛ اما اگر موفق به کسب حداکثر امتیازات یا حتی ۱۲ امتیاز شوند، آنگاه نیمی از راه تکرار قهرمانی را خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس عشق منه؛؛؛؛ سالاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج