۶۵۶۶۴۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

دلجویی اردوغان از اسلام‌آباد

در پی اتهام‌زنی ترامپ به دولت پاکستان، رجب طیب اردوغان در تماسی تلفنی با همتای پاکستانی خود همبستگی دولت ترکیه با پاکستان را اعلام کرد.

ایسنا: به نقل از اکسپرس تریبیون، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه از اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که اسلام‌آباد را به پناه دادن به تروریست‌ها متهم کرده بود، انتقاد کرد. او گفت: پاکستان جانفشانی بی‌حدی در راه مبارزه با تروریسم داشته است.

ترامپ در نخستین توئیت سال جدید میلادی گفت: آمریکا با حماقت طی ۱۵ سال گذشته به پاکستان کمک کرده است اما اسلام‌آباد با تامین پناه‌گاه‌های امن برای تروریست‌ها از افغانستان نیرنگ کرده است.

ممنون حسین، رئیس جمهوری پاکستان هم در گفت‌وگو با اردوغان گفت، اسلام‌آباد مسئول یک کشور است و پاسخ مقتضی را به اظهارات آمریکا خواهد داد. به گفته او پاکستان به سیاست مشارکت و همکاری اعتقاد دارد و متاسف است که چنین رویکردی از طرف مقابل انجام نمی‌شود. او از رهبری ترکیه و مردم آن بابت اعلام همبستگی با پاکستان قدردانی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ریئس جمهوری پاکستان احتمالاً تا به حال پی نبرده است که نباید از ترامپ انتظار داشته باشد که به سیاست مشارکت و همکاری پاکستان احترام متقابل بگذارد،به جای این کارها بهتر است کشورهای اسلامی با هم مشارکت و همکاری داشته باشند و منت امریکا را نکشند.

      پاسخ ها

      • محمد

        امریکای جنایتکار نه تنها در هیچ کجای جهان به هیچ کشوری کمکی نکرده است ونخواهد کرد بلکه تمام هم و غم این کشور جانی تفرقه بین کشورهاست از شرق اسیا (کره ) تا امریکای جنوبی مثل (کوبا و ونزوئلا )

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج