۶۵۶۶۴۷
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر کشاورزی: قیمت شیر مناسب است

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت شیر مناسب است، تأکید کرد: دامداران برای خرید نهاده‌ها و تبدیل آن به شیر دچار مشکل هستند که امیدواریم به کمک تسهیلات بانکی بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

ایسنا: وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت شیر مناسب است، تأکید کرد: دامداران برای خرید نهاده‌ها و تبدیل آن به شیر دچار مشکل هستند که امیدواریم به کمک تسهیلات بانکی بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

محمود حجتی گفت: بیشترین حمایت توسط دولت در رابطه با تأمین نهاده های دامی به عمل می‌آید و ارزان‌ترین و ضروری‌ترین ارزی که امروز در کشور اختصاص داده می‌شود برای تأمین نهاده‌های دامی است. البته برای تأمین بخشی از علوفه نظیر ذرت، سویا و جو به خارج وابسته هستیم که آن نیز با تعرفه پایه پنج درصد وارد کشور می‌شود.

وی در حاشیه بازدید از میراث جهانی قنات قصبه و تعدادی از پروژه‌های جهاد کشاورزی گناباد، اظهار کرد: حدود ۹۰ میلیارد تومان برای قنات‌های کشور در بودجه ۱۳۹۷ پیش بینی شده است و از محل شورای برنامه ریزی استان‌ها نیز به این رقم افزوده خواهد شد؛ ضمن اینکه حضور و خودیاری مردم نیز باید انجام شود، چراکه این منابع قطعا با مشارکت مردم هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه منابعی جهت قنات قصبه گناباد اختصاص داده خواهد شد، افزود: امیدواریم با منابعی که در بودجه پیش بینی شده و منابعی که شورای برنامه ریزی استان‌ها در اختیار دارد بتوانیم بیش از گذشته در خدمت این سرمایه‌ها باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مظلومیت قنوات در کشور، تصریح کرد: البته با توجه به منابع موجود توجه خاصی صورت گرفته و روز به روز بر این توجه افزوده می‌شود که امیدواریم بتوانیم این سرمایه گذاری‌های سنگینی که در طول هزاران سال انجام شده را به خوبی حفظ کنیم.

حجتی بهترین روش برداشت آب را از سفره های زیرزمینی دانست و خاطرنشان کرد: مشکلی که ما در کشور داریم در خصوص عدم تعادل در سطح کشور بوده، چراکه آب از چاه‌های عمیق و نیمه عمیق برداشت می‌شود و این برای سفره‌های زیرزمینی مشکل ایجاد می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      اگر قیمتش باب دلت نیست ؛بکش بالا نترس

    • بدون نام

      من که نمیخورم

    • بدون نام

      آقای وزیر من یک باغبان آملی هستم چند ماه اخیر یه دفه کود وسموم کشاورزی 80 درصد بالا رفته چه خبر در صورتی پرتقال 1000 تومن نمیخوان 10 سال پیش هم 1000 تومن بود. باید چی کار کنیم

    • سید

      اقای حجتی باید توجه داشته باشید برای استفاده از لبنیات که ضروری ترین عامل برای رشد جسمی و ذهنی کودکان و استحکام استخوان و سایر مزایای دیگر می باشد در هیچ جای دنیا سالی دوبار قیمت ها افزایش نمی یابد اما شما به مردم ایران پشیزی ارزش قایل نیستین و این نشان از بی تدبیری شما و هیئت دولت است و شما باید بخاطر محروم کردن انسانهای بی بضاعت از لبنیات بدلیل افزایش قیمت یا خودکشی کنید و یا استعفاء بدید

    • بدون نام

      یک یلویونجه شده ۱۵۰۰خبر داری جناب وزیر یک گاو روزی چقد یونجه میخواد غیراز علوفه های دیگه

      پاسخ ها

      • ر ز

        انگار ویروس افتاده ب جونتون هی میخواییدگرون کنید

    • بدون نام

      تا وقتی واتکس ارزونه شیر هم ارزونه.
      خدا کنه وایتکس گرون نشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج