جاباما
۶۵۶۶۵۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دنی ویلنوو، کارگردانی «جیمز باند» را رد کرد

دنی ویلنوو پیشنهاد کارگردانی فیلم جدید جیمز باند را رد کرد

آی ‌سینما: دنی ویلنوو کارگردانی کانادایی که با ساخت فیلم‌هایی مانند «محبوسان»، «سیکاریو»، «ورود» و «بلید رانر ۲۰۴۹» به یکی از مطرح‌ترین فیلمسازان حال حاضر هالیوود تبدیل شده، از پاسخ منفی‌اش به درخواست تهیه‌کنندگان «جیمز باند» برای کارگردانی بیست و پنجمین فیلم این مجموعه سینمایی پرطرفدار خبر داده است.

ویلنوو گفته همیشه آرزویش بوده یکی از فیلم‌های «جیمز باند» را کارگردانی کند، اما فعلا مشغول بازسازی «تلماسه» اثر کلاسیک دیوید لینچ است و به دلیل تعهد و عشقی که به استادش دارد نمی‌تواند پا پس بکشد. او ابراز امیدواری کرده است بتواند روزی فیلمی از مجموعه جیمز باند را مقابل دوربین ببرد تا یکی از فانتزی‌های حرفه‌ایش برآورده شود.

به نوشته ایندیپندنت، باربارا بروکلی تهیه‌کننده مجموعه سینمایی «جیمز باند» که این روزها به دنبال کارگردانی مناسب برای همکاری با دنیل کریگ و تولید بیست و پنجمین فیلم جیمز باند است، با وجود علاقه‌اش به حضور دنی ویلنوو با پاسخ منفی این کارگردان کانادایی روبه‌رو شده است.

دنی ویلنوو، کارگردانی «جیمز باند» را رد کرد

سبکی که ویلنوو در این سال‌ها در مقام کارگردان به نمایش گذاشته، سیل پیشنهادهای وسوسه‌انگیز را از سوی استودیوهای مطرح هالیوود به سویش روانه کرده است. بروکلی درخواست کرده بود بعد از جدایی سام مندس از مجموعه «جیمز باند» ویلنوو کارگردانی دنباله جدید داستان‌های مامور 007 را به عهده بگیرد اما کارگردان کانادایی تاکید کرده به رغم این که ساخت فیلم جیمز باند از آرزوهای دور و درازش است اما کاملا به پروژه فعلی‌اش متعهد است و کسی نیست که در میانه راه پا پس بکشد.

ویلنوو در این‌باره گفته است: «به باربارا (بروکلی) گفتم خیلی دوست دارم با تو و دنیل کار کنم اما درگیرم. صادقانه و عاشقانه دلم می‌خواهد این کار را انجام بدهم. اما در حال حاضر، فیلمساز پرمشغله‌ای شده‌ام ... به نظرم دنیل کریگ بازیگری مسحورکننده است و باعث خوشوقتی‌ام بود اما چند ماه پیش، متعهد شدم بازسازی «تلماسه» را مقابل دوربین ببرم. من آدم متعهدی هستم و کسی نیستم که پا پس بکشد.»

فیلمساز 50 ساله در ادامه حرف‌هایش اضافه کرده است: «یادم می‌آید تعهد داشتم فیلم «دشمن» را کارگردانی کنم که سازندگان «محبوسان» به سراغم آمدند و من گفتم ابتدا باید «دشمن» را تمام کنم. همین اتفاق در مورد «ورود» و «بلید رانر» هم تکرار شد. ساخت «بلید رانر» را به شرطی پذیرفتم که ابتدا کارگردانی «ورود» را انجام بدهم. زمانی که متعهد می‌شوم دیگر متعهد می‌مانم.»

ویلنوو درباره پیشنهاد لینچ گفته است: «وقتی اسطوره به من پیشنهاد بازسازی «تلماسه» را داد، مگر می‌شد نه بگویم و لگد به بخت خودم بزنم؟ رویایی که سی سال بود در سر داشتم در آستانه برآورده شدن بود. بی‌درنگ، جواب مثبت دادم. می‌خواهم افتخارش را داشته باشم. هنوز معلوم نیست ساخت فیلم از کی آغاز شود، شاید تا شش ماه آینده و جیمز باند یکی از فانتزی‌های قدیمی من است اما نمی‌توانم همزمان مشغول انجام دو پروژه باشم. سال عجیبی است چون واقعا آرزویم بود فیلم جیمز باند هم بسازم. اما باید متمرکز بمانم.»

مشخص است که استودیو «متروگلدوین مایر» هیچ شانسی برای همکاری با ویلنوو ندارد اما ظاهرا هنوز گزینه احتمال حضور کریستوفر نولان روی میز است و احتمال می‌رود ناگهان نام او به عنوان کارگردان فیلم بعدی مامور 007 اعلام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج