جاباما
۶۵۶۶۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

واکنش جلایی‌پور به خبر احضارش توسط دادستانی

حمیدرضا جلایی‌پور، در واکنش به انتشار خبری درباره احضار شدن به دادستانی مشهد بنا بر شکایت حجت‌الاسلام علم‌الهدی گفت: من اصلا نه روزنامه، نه سایت و نه کانال تلگرامی خبری دارم. من فقط یک کانال با موضوعات جامعه‌شناسی - تحلیلی دارم که به هیچ وجه خبری نیست. در این کانال هم اساسا خبری یا تحلیلی راجع به آقای علم‌الهدی کار نشده است.

حمیدرضا جلایی‌پور، در واکنش به انتشار خبری درباره احضار شدن به دادستانی مشهد بنا بر شکایت حجت‌الاسلام علم‌الهدی به ایلنا گفت: من اصلا نه روزنامه، نه سایت و نه کانال تلگرامی خبری دارم. من فقط یک کانال با موضوعات جامعه‌شناسی - تحلیلی دارم که به هیچ وجه خبری نیست. در این کانال هم اساسا خبری یا تحلیلی راجع به آقای علم‌الهدی کار نشده است.

ایران نوشت: عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه «تعجب می‌کنم. من از دو موضوع هیچ اطلاعی ندارم. نخست، از اصل خبری که در برخی از کانال‌های تلگرامی مبنی بر احضار آقای علم‌الهدی به شورای عالی امنیت ملی منتشر شد که من نمی‌دانم چیست و از کجا منتشر شد و به من هم ارتباطی ندارد.» گفت: من اصلا نه روزنامه، نه سایت و نه کانال تلگرامی خبری دارم. من فقط یک کانال با موضوعات جامعه‌شناسی - تحلیلی دارم که به هیچ وجه خبری نیست. در این کانال هم اساسا خبری یا تحلیلی راجع به آقای علم‌الهدی کار نشده است.

این استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تهران با بیان اینکه من درخصوص اعتراضات و وقایع اخیر و ناآرامی‌های رخ داده در تهران و شهرهای دیگر از یک نکته بسیار نگران بودم، اظهار داشت: کسانی که در تجمعات و ناآرامی‌های اخیر حضور داشتند، مردم گرفتار، مالباخباخته و عاصی‌ از شرایط موجود بودند اما آنچه در این راهپیمایی‌ها و تجمعات من را بیشتر نگران کرده بود یک خط خشونت بود که خود را در میان جمعیت دردمند و عاصی پنهان کرده بود.

جلایی‌پور با بیان اینکه من در کانال تلگرامی خود نسبت به این خط خشونت و پیامدهای ویرانگرش برای ایران از طریق ارائه متن‌های تحلیلی در کانالم ابراز نگرانی کردم، تصریح کرد: نظرات صریح من درخصوص نقد این خشونت‌ها (که پشت آن «سرنگونی‌‌‌طلبان» امید بسته به ترامپ بودند) و دعوت مردم معترض به آرامش و اینکه مطالبات خود را از طرق غیر خشونت‌‌آمیز پیگیری کنند، موجب شد تا دو جریان به من فحاشی شدیدی بکنند و حتی تهدید به برخورد فیزیکی شوم؛ نخست، جریان چپ سوسیال لنینستی (نه چپ رفورمیستی) و دیگری، جریان و خط فاشیستی خارج‌نشین در ماهواره‌ها و کانال‌های خبری که به خشونت‌های رخ داده در ایران برای بهم زدن اوضاع ایران در منطقه حساس خاورمیانه بسیار دلبسته بودند.

وی افزود: من از سوی این دو جریان مورد فحاشی شدید قرار گرفتم و تهدید شدم و در میانه این تهدیدات، خبر احضار من به دادستانی مشهد منتشر شده است که من از اصل خبر و اینکه اصلا چه رسانه‌ای خبر احضار آقای علم‌الهدی به شورای امنیت را اعلام کرده بی‌اطلاع هستم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح‌طلبان مرغ عروسی و عزا هستند، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان از یک طرف زیر فشار و تهدید تندروهای داخلی هستند، حصر شده و احضار می‌‌شوند از طرف دیگر، زیر فشار فحاشی در ماهواره‌های سرنگونی‌طلبان قرار دارند. شما دیدید که این روزها چه بی‌‌احترامی‌ها از هر دو سو، به رییس دولت اصلاحات و اصلاح‌طلبان کردند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج