۶۵۶۷۳۳
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

دولت تعهدی برای کاهش آلودگی هوای تهران ندارد

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به شرایط بحرانی تهران در خصوص آلودگی هوا،گفت: اعتبارات برای کاهش آلودگی هوا کافی نیست و این در حالی است که دولت تعهدی درخود برای کاهش آلودگی هوا ندارد.

خبرگزاری تسنیم: محمد حقانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت آلودگی هوای شهر تهران و وظایف مدیریت شهری و دولت،اظهار کرد: آلودگی هوای شهر تهران موضوع جدیدی نیست که طی بازه زمانی ۳ الی ۴ ماه به وجود آمده باشد و این در حالی است که در سال‌های گذشته مسئولان مربوطه برنامه‌ای برای کاهش آلودگی هوای شهر نداشته‌اند.

وی تصریح کرد: منشا آلودگی هوای شهر تهران کاملا مشخص است که ساخت بزرگراه‌ها و تونل یکی از آنهاست و این در حالی است که مدیریت شهری باید به سمت توسعه حمل‌ونقل عمومی و به ویژه مترو گام بردارد.

حقانی با اشاره تضاد دولت و شهرداری تهران در سال‌های گذشته، بیان کرد: متاسفانه به دلیل اختلافات شدید بین دولت و شهرداری در سال‌های قبل،شهروندان تهرانی دچار خسارت‌های زیادی شدند که امیدواریم در این دوره با توجه به هم طیف بودن شهرداری و دولت اتفاقات خوبی رخ دهد.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره عدم پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری تهران افزود: علی رغم همه شرایط و سختی‌های دولت در بحث اعتبارات، انتظار می‌رود دولت به تعهدات خود و به ویژه پرداخت بدهی‌ها عمل کند.

وی اضافه کرد: با ورورد اتوبوس‌ها و واگن‌های جدید به ناوگان عمومی بخش قابل توجهی از آلودگی هوای شهر تهران کاهش پیدا خواهد کرد که البته این موضوع نیاز به مساعدت دولت دارد.

حقانی بیان کرد: دولت و مدیریت شهری تمرکز خود را بر مسائل زیست محیطی قرار دهند و حتی اگر اعتبارات وزارت بهداشت کاهش و به حمل‌و نقل تهران داده شود قطعا شرایط تهران به مراتب بهتر خواهد شد و آلودگی کاهش پیدا می کند.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به شرایط بحرانی تهران در خصوص آلودگی هوا،گفت: اعتبارات برای کاهش آلودگی هوا کافی نیست و این در حالی است که دولت تعهدی در خود برای کاهش آلودگی هوا ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر وظیفه ندارد.حداقل عوارض را از زوی ماشینهای هیبریدی وباسوخت مصرفی پایین خاذجی بردارد ودخالت در سوارشدن ماشین مناسب برای مردم نکند وسوخت با کیفیتخوب وتولیدی با سرب کمتر را انجام دهد .فقط صحبت رانت ورانتخواری یک عده ..

    • بدون نام

      خخخخخ

    • بدون نام

      دولت محض رضای خداست کارمفیدبرای مردم انجام بده کشوروملت کرده ازافغانی پرکرده باعث بیکاری وفقرشده

    • بدون نام

      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!!!!

      دیگه ازینم شفافتر؟؟؟؟

    • بدون نام

      دولت چه وظیفه ای دارد اصلا به کدام وظیفه اش عمل کرده جای تاسف دارد که به جای کمر بستن به خدمت به مردم جانشان را به لبشان رساندن خدا جای حق نشسته و چوب خدا صدا ندارد

    • بدون نام

      درپاسخ کاربر ۲۱:۳۶پس اونوقت آقازادهها ازکجا تغذیه بشن تا بتونن ادعای خدایی کنن

    • بدون نام

      به دولت چه که مردم گرسنه ن!به دولت چه گرونیه!به دولت چه کم آبیه!به دولت چه بانکها رباخوارن!به دولت چه موسسات مالی دزد از آب دراومدن!به دولت چه فیلترینگه!به دولت چه هرکی به هرکیه!همین مونده بگین آلودگی هوا تقصیر دولته!!!آخه اینا چه ربطی به دولت داره،،،اه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج