جاباما
۶۵۶۷۷۵
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

آخرین وضعیت حساب‎های ثامن الحجج

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خصوصی با بیان این‌که نرخ سپرده‌های صندوق توسعه ملی باید کاهش یابد از ساماندهی ۹۹درصد حساب‌های موسسه منحل شده ثامن‌الحجج خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خصوصی با بیان این‌که نرخ سپرده‌های صندوق توسعه ملی باید کاهش یابد از ساماندهی ۹۹درصد حساب‌های موسسه منحل شده ثامن‌الحجج خبر داد.

کوروش پرویزیان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان با اشاره به اینکه با تصمیم روسای قوا بخش عمده‌ای از سپرده گذاران موسسات غیر مجاز تعیین تکلیف شدند، اظهار کرد: ساماندهی این موسسات یکی از موضوعاتی بوده که با پشتیبانی سران سه قوه به نتایج خوبی رسیده است.

وی ادامه داد: در این راستا ۹۹ درصد حساب‌های موسسه منحل شده ثامن‎الحجج با ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و یک میلیون و ۵۰۰ هزار حساب ساماندهی شده است.

پرویزیان با بیان این‌که سیستم بانکی کشور تلاش می‎کند در راستای بیانات و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی حرکت کند افزود: در این سیاست‌ها انتظام بخشی به نظام بانکی کشور، شفافیت و مقابله با رانت و فساد مدنظر است.

وی با بیان اینکه تقاضا کردیم که نرخ سپرده‌های مربوط به صندوق توسعه ملی در بخش ریالی و ارزی کاهش پیدا کند، خاطر نشان کرد: تمرکز شبکه بانکی برای کاهش هزینه‌های فعالیت های مرتبط با کسب و کارهای بانکی است.

پرویزیان عنوان کرد: تمرکز شبکه بانکی بر این بوده که ثبات پولی در کشور ایجاد شده و شوک‌هایی در این حوزه به وجود نیاید تا با ثبات بانک‌ها نرخ تسهیلات نیز کاهش یابد.

این مسوول گفت: امیدواریم اقداماتی که با روابط خارجی کشور صورت گرفته سیاست‌ها و برنامه‌ها به سمت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این حوزه اجرا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی باقری

      همش برداشتیت برای آقا زادها که فرار کنند..پول خودم ۵۰ملیون بود که رفت هنوزم کسی جوابگو نیست

    • بدون نام

      سلام .مدیر محترم لطفا نظرات رو بگذارید

    • بدون نام

      هدف ايشان از دروغ پراكنى چيست؟

    • بدون نام

      اخه این همه پول کجا رفت باتحریم های بانکی که کشور دچار بود چه جوری خارج شده اگرخارج نشده پس کجا رفته.۶۳حساب راسریعا پیدا میکنند وناکس راهم میگوید ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰تومان راکجا قایم کردند.باورکنید خود مسئولین می‌داند که این پولها کجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج