۶۵۶۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

با حضور دنیرو و ویلیامز

عروسی رابرت دنیرو و کاترین هیگل در ۲۰۱۲

فیلم سینمایی «عروسی بزرگ» که در آن رابرت دنیرو، کاترین هیگل و رابین ویلیامز بازی می کنند در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۲ روی پرده سینماها می رود.

فیلم سینمایی «عروسی » که در آن رابرت دنیرو، کاترین هیگل و رابین ویلیامز بازی می کنند در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۲ روی پرده سینماها می رود.

مسئولان شرکت فیلم سازی «لاینزگیت» (Lionsgate) پس از خریداری حق امتیاز اکران «عروسی بزرگ» (Wedding)، روز گذشته اعلام کردند که این فیلم سینمایی را در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۲ میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می برند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، رابرت دنیرو، سوزان ساراندون، دیانه کیتون، کاترین هیگل، آماندا سیفرید، رابین ویلیامز، بن بارنیز و تافر گریس از جمله بازیگران مطرح و برجسته ای هستند که در فیلم سینمایی «عروسی بزرگ» ایفای نقش می کنند.

رابرت دنیرو و دایان کیتون در این فیلم سینمایی نقش زن و شوهری را بازی می کنند که سال ها پیش از هم جدا شده اند، اما تصمیم می گیرند که در مراسم عروسی تنها فرزند خود، به همگان وانمود کنند که از هم طلاق نگرفته اند که البته این موضوع با یک سری مشکلات و اتفاقات طنز همراه می شود.

بن بارنیز و آماندا سیفرد نیز به ترتیب در نقش داماد و عروس بازی می کنند و رابین ویلیامز نیز به عنوان «پدر ماناگان» ایفای نقش می کند.

«عروسی بزرگ» در ۲ کشور ایالات متحده آمریکا و کانادا با عنوان «آرام به سمت پایین رودخانه» (Gently Down the Stream) اکران می شود و جاستین زاکهام به عنوان نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی فعالیت می کند.

همچنین شرکت های فیلمسازی «تو تون فیلمز بنر» (Two Ton Films Banner) و «میلنیوم فیلمز» (Millennium Films) تهیه کنندگی این فیلم کمدی را برعهده دارند.

لرنر نو، رییس شرکت فیلم سازی «میلنیوم فیلمز» پیش از این درباره این فیلم سینمایی گفته بود: همکاری دوباره با رابرت دنیرو و دایان کیتون افتخار بزرگی است، کاترین هیگل و آماندا سیفرید نیز بازیگران جوان و با استعدادی هستند که این موضوع نوید یک گروه از بازیگران توانا و حرفه ای را می دهد. فیلمنامه جاستین زاکهام نیز بسیار جذاب است و مطمئنا جاستین بهترین گزینه برای کارگردانی این فیلم سینمایی است. امیدوارم که «عروسی بزرگ» به یکی از فیلم های کمدی پرفروش تبدیل شود.

منبع: سینما پرس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

عروسی رابرت دنیرو و کاترین هیگل در 2012

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج