جاباما
۶۵۷۰۰۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

امام‌ جمعه اصفهان:

مطالبات مردم با پایان فتنه تمام نشده است

امام‌ جمعه موقت اصفهان گفت: مطالبات مردم با تمام شدن فتنه تمام نشده است و مسئولان باید همچنان پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

خبرگزاری مهر: آیت‌ الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اینکه اقتدار نظام اسلامی سبب شده تا در سال های اخیر تحریم ها و دشمنی دشمنان ما نیز افزایش پیدا کند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، آزادی را برای ما به ارمغان آورده است و به دلیل همین ویژگی است که مردم می توانند مطالبات خود را پیگیری و مطرح کنند.

وی ادامه داد: یکی از سیلی هایی که دشمن به دلیل اقتدار نظام اسلامی از ما متحمل شده شکست داعش است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه نظام ما یک نظام مردم سالار دینی است، افزود: اتکا به مردم و اسلام سبب تشکیل چنین نظامی در دنیا شده است.

وی تصریح کرد: رای ایرانی ها به نظام جمهوری اسلامی در برابر طاغوت به ما این فرصت را داد تا احکام اسلام را در کشور پیاده کنیم.

مهدوی با اشاره به اینکه همواره ایستادگی مردم، پیروزی را برای ما به همراه داشته است، افزود: ایستادگی ملت در برابر حمله دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی و نیز مقاومت در برابر فتنه ۸۸، شیرینی پیروزی را به همه ملت چشاند.

وی ادامه داد: ملت با هر گونه فتنه در کشور مقابله می کنند و اجازه نفوذ به فتنه گران در صفوف مردم را نمی دهند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: به دلیل فتنه گری های اخیر خسارات زیادی به برخی اموال در شهرها و نیز زخمی و کشته شدن برخی مانند شهید سجاد شاهسنایی را به دنبال داشت که این خسارات به دلیل انحرافی که در پیگیری مطالبات به حق مردم از سوی برخی فرصت طلب ایجاد شد، بروز کرد.

وی افزود: عملکرد نیروی انتظامی و بسیج در برابر این فتنه بسیار خوب بود.

مهدوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وقتی مشابه یک کالا در داخل وجود دارد نباید از خارج کشور اقدام به واردات آن کنیم، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی با حمایت از کالای داخلی باید تقویت شود چراکه نفع عده ای در قاچاق کالا است.

وی ادامه داد: گرانی بنزین سبب فشار به اقشار محروم می شود اما در مقابل، برای مقابله با حقوق های نجومی چه کرده ایم. وعده های انتخاباتی در خصوص آب چه شد.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: مطالبات مردم با تمام شدن فتنه تمام نشده است و مسئولان باید همچنان پیگیر حل مشکلات مردم باشند و در کنار آن ما هم مطیع امر رهبر باشیم تا به مقصود برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسی رادمنش

      آمریکاوحامیانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند.ملت ایران ازاین حرفهای مزخرف زیادشنیده ماوحدتمان راازدست نمی دهیم.


      مرگ براغتشاشگران،نه به ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج