جاباما
۶۵۷۰۴۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ممنوعیت نقل و انتقال معلمان جدید تا ۱۰ سال

طبق اطلاعیه امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش، قبول شدگان در آزمون استخدامی این وزارتخانه از زمان شروع فعالیت در شغل معلمی به مدت ۱۰ سال نمی‌توانند تقاضا نقل و انتقال داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص تعهد مربوط به قبول شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۹۶ وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای را صادر کرده است.

مطابق با این اطلاعیه، تقاضای نقل و انتقال معلمان از زمان شروع خدمت به مدت ۱۰ سال امکانپذیر نیست.

در این رابطه و در بخشی از تعهدنامه مطرح شده است: پس از طی دوره یک ساله مهارت‌های تعلیم و تربیت مورد نظر آموزش و پرورش(موضوع ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۹ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب سال ۱۳۸۸) در صورت کسب موفقیت در دوره مذکور در محل خدمت تعیین شده و در صورت تمدید قرارداد بدون هیچ قید و شرطی به مدت ۱۰ سال از تاریخ استخدام پیمانی خدمت خواهم کرد و تقاضای نقل و انتقال به هیچ یک از ادارات کل آموزش و پرورش استانهای دیگر یا مناطق تابعه استان محل استخدام، شهرهای دیگر و انتقال برون سازمانی به سایر دستگاه‌ها را نخواهم داشت.

پذیرش هرگونه درخواست مبنی بر انتقال در مدت مذکور ممنوع و پس از اتمام مدت تعهد نیز درخواست انتقال تابع ضوابط و مقررات از جمله موافقت مبدأ و مقصد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناسناشناس

      اقای بطحایی از اموزش و پرورش چیزی باقی نمونده.انکیزه معلمان خیلی کاهش پیدا کرده .پایین ترین ترین حقوقها رو درکشور میگیرن.یعنی اگر جایی پیدا بشه که بتونن برن حتما انتقالی میگیرن به ی وزارت خونه دیگه.اونوقت تو دنبال محدود کردن انتقال متعدین به خدمت هستی.اون از بانک سرمایه.این هم از وضعیت صندوق دخیره.اقای بطحایی استعفا بده

    • . . .

      همشون بعد از مدتی میان تهران ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج