۶۵۷۱۴
۷ نظر
۵۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۵
پ

به مناسبت ادای احترام به تي‌شرت‌های عزیزمان

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!

برای ادای احترام به تی شرت های عزیزمان، تعدادی از تي‌شرت‌های معروف و محبوب سینما را مرور کرده‌ایم. از تي‌شرت سفید جذبی که مارلون براندو در «اتوبوسی به نام هوس» پوشیده بود تا تي‌شرت نخی آبی جونز در «پالپ فیکشن».

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!
مجله زندگی ایده آل: الان دیگر خودمانیم! نمي‌خواهیم لاف بزنیم یا با هم واقعي صحبت نکنیم. واقعیت این است که تا مجبور نباشیم، لباس آدم‌بزرگ‌ها و آدم رسمی‌ها را تن‌مان نمی‌کنیم. اگر خودمان تعیین‌کننده باشیم، ترجیح می‌دهیم هیچ پیراهن و کت و شلوار رسمی و پاپیونی در کار نباشد. اینجور وقت‌هاست که قدر تي‌شرت نازنین دست‌مان می‌آید. ما اکثر زندگی‌مان را با تي‌شرت سر می‌کنیم. صادقانه پاسخ بدهید: هیچ‌وقت به اندازه زمان‌هایی که یک تي‌شرت کتان نرم و خنک روی پوست‌تان کشیده‌اید، احساس راحتی و آسایش می‌کنید؟ ما که شرط می‌بندیم هرگز. برای ادای احترام به تي‌شرت‌های عزیزمان، در ماه پایانی تابستان و در روزهایی که خورشید بدجوری کمر به کشتن ما بسته، تعدادی از تي‌شرت‌های معروف و محبوب سینما را مرور کرده‌ایم. از تي‌شرت سفید جذبی که مارلون براندو در «اتوبوسی به نام هوس» پوشیده بود تا تي‌شرت نخی آبی جونز در «پالپ فیکشن».

اتوبوسی به نام هوس، سال: ۱۹۵۱

پوشیده شده توسط : استنل کوالسکی (بابازی مارلون براندو)

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!

مشخصات تي‌شرت: با اینکه جیمز دین دوره‌ای تصمیم گرفت نمایشگاهی با تعدادی تي‌شرت سفید و ساده برگزار کند تا بتواند خودش را رواج‌دهنده این نمونه از تي‌شرت جلوه دهد، در اصل این براندو بود که چند سال قبل‌تر، پوشیدن این نوع تي‌شرت را در «اتوبوسی به نام هوس» باب کرده بود. تي‌شرت سفید آستین کوتاه، هم پوست را تیره‌تر نشان می‌داد و هم براندو به راحتی می‌توانست بازوهایش را نشان دهد.

قبول شده، سال: ۲۰۰۶

پوشیده شده توسط: گلن (با بازی آدام هیرشمن)

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!

مشخصات تي‌شرت: چرا نباید عاشق این تی‌شرت خاکستری بشویم که روی آن نوشته شده: «من پادشاه باحالِ کاناپه هستم!» این تي‌شرت بعد از این فیلم، آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که وارد بازار شد. چنین تي‌شرتی برای پوشیده شدن در روزهای تعطیل عالی است!

سرزمین ماجراها، سال: ۲۰۰۹

پوشیده شده توسط: جیمز برنان (با بازی جیسی آیزنبرگ)

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!

مشخصات تي‌شرت: واقعا جز این تي‌شرت، چه تي‌شرتی مناسب پوشیدن در یک پارک تفریحی است؟ روی تي‌شرت با ابعاد مختلف نوشته شده : «بازی!» داستان این فیلم در سال ۱۹۸۷ می‌گذرد، بنابراین هنوز خبری از تي‌شرت‌های خیلی عجیب و غریب نیست. یک تي‌شرت نیمه‌گشاد، با رنگی ساده و در عین حال شاد، می‌تواند بهترین گزینه برای یک روز در پیک‌نیک باشد.

لبووسکی بزرگ، سال: ۱۹۹۸

پوشیده شده توسط: دِ دود (با بازی جف بریجز)

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!

مشخصات تي‌شرت: بعد از اینکه فیلم «لبووسکی بزرگ» اکران شد، یکی از مجلات مد درباره ظاهر و مخصوصا تي‌شرت کاراکتر «د دود» نوشت: «حالا می‌تونین با خیال راحت بگین که باعث و بانی الگوی لباس پوشیدنمون تو کل دوران دانشجویی ایشون بودن!» دود یک تي‌شرت ساده سفید می‌پوشید. اگر فکر می‌کنید این تي‌شرت، همان تي‌شرت مارلون براندو در «اتوبوسی به نام هوس» است، سخت در اشتباهید. در اصل جف بریجز، محبوبیتش و ماندگاری این فیلم باعث شد، تي‌شرت یقه هفت سفید، بازار را پر کند. مرسی از دود!

دیوانه از قفس پرید، سال : ۱۹۷۵

پوشیده شده توسط: آر.پی.مک مورفی (با بازی جک نیکلسون)

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!

مشخصات تي‌شرت: هیچ وقت یک تي‌شرت سبز یشمی با یک پاکت سیگار که در آستینش لوله شده بود، اینقدر جذاب به نظر نرسیده باشد. جک نیکلسون این نقش را ماندگار کرد و البته این تی‌شرت هم به محبوبیت رسید. در این دهه پوشیدن تی‌شرت با این میزان بی‌خیالی واقعا باب نبود.

گیج و پیچیده، سال: ۱۹۹۳

پوشیده شده توسط: دیوید وودرسون (با بازی متیو مک کوناگی)

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!

مشخصات تي‌شرت: اصلی‌ترین نکته این تي‌شرت، مربوط به عکس روی آن است. دیوید وودرسون، کاراکتر فیلم «گیج و پیچیده» در سال ۱۹۹۳ با پوشیدن تي‌شرتی با عکسی از تد ماگنت، راکر معروف دهه ۶۰، یاد او را گرامی داشت. این عکس مربوط به آلبوم The Amboy Dukes است که سال ۱۹۶۷ به بازار آمد و کلی سر و صدا به پا کرد. همین تي‌شرت در این فیلم باعث شد که این آلبوم دوباره شنیده شود و خیلی ها را طرفدار سبک راک تد کند.

چه خبر از باب، سال: ۱۹۹۱

پوشیده شده توسط: باب بابی ویلی (با بازی بیل موری)

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!

مشخصات تي‌شرت: این تي‌شرت، نه تنها زیبایی بلكه طرفداران خاص خودش را داشت و تبدیل به کاراکتری در فیلم شد. داستان از این قرار است: بعد از اینکه روانپزشک باب (با بازی ریچارد دریفوس) به او توصیه می‌کند که به سفر برود، باب ویلی در محلی اقامت می‌کند که دکترش هم دقیقا همانجاست. روی این تي‌شرت نوشته شده: «سر به سرم نذارین/ من محلی هستم!» و البته همین تي‌شرت و جمله روی آن، مسائل را بغرنج‌تر می‌کند. این تي‌شرت خیلی طرفدار پیدا کرد و خیلی‌ها شبیه آن را تن کردند.

گیلمور خوشحال، سال : ۱۹۹۶

پوشیده شده توسط: آقای لاوسون (با بازی ریچارد کیل)

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!

مشخصات تي‌شرت: اگر احساس می‌کنید ریچارد کیل برای‌تان آشناست، باید سری فیلم‌های جیمز باند را به یاد بیاورید که او در آن نقش «جاو» را بازی می‌کرد. این بازیگر ۲ متری، با این تي‌شرت خیلی رعب‌آورتر شده است. روی تي‌شرت نوشته شده: «این تفنگ‌ها نیستن که مردم رو می‌کشن. منم که مردمو می‌کشم!» این تي‌شرت در زمان خودش توانست خیلی زود سر از بازار درآورد و خیلی‌ها با این جمله شوخی می‌کردند.

قصه‌های عامه‌پسند، سال: ۱۹۹۴

پوشیده شده توسط: جولز وینفیلد (ساموئل.ال. جکسون)

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!

مشخصات تي‌شرت: با این زوج احمق جولز و وینز در «پالپ فیکشن» یکی از زوج‌های ماندگار تاریخ سینما شدند اما تي‌شرت جولز هم توانست به محبوبیتی چشمگیر دست پیدا کند. این تي‌شرت نخی آبی با تصویر کارتونی‌اش در دوره‌ای به اندازه خود اموئل ال.جکسون مشهور شد!

فلش گوردون، سال: ۱۹۸۰

پوشیده شده توسط: فلش گوردون (با بازی سَم.جی.جونز)

محبوب‌ترین تی‌شرت های سینمایی!

مشخصات تي‌شرت: خیلی از تین ایجرهای اوایل دهه ۸۰، تنها چیزی که از دنیا می‌خواستند، این تي‌شرت سفید بود با نوشته قرمزش. دلیل اصلی هم خود این تي‌شرت نبود بلکه اسم «فلش»، قهرمان محبوب‌شان بود که روی آن نقش بسته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ققنوس

      تا حالا تی شرت محبوب ندیده بودیم که حالا دیدیم

    • بدون نام

      فقط مارلون براندو

    • پیکان58

      هیکل فقط سم جی جونز.خیلی توپه

    • مینا

      اینا الان محبوب بودن آیا؟!

    • همراه آبی

      اه به تی شرت جک نیکلسون

    • هادی

      پس بروس لی کجاست?

    • زهرا خانوم

      همین مونده بود بشینن تی شرتها رو مورد بحث وتحقیق قرار بدن!!!واقعا چه آدمای بیکاری پیدا میشن ها!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج