۶۵۷۱۶۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

نخست وزیر پاکستان: آمریکا، دوستی خائن است!

نخست وزیر پاکستان در واکنش به اتهامات مطروحه از سوی «دونالد ترامپ» و تعلیق کمکهای امنیتی واشنگتن به اسلام آباد اظهار داشت که رفتار و سلوک آمریکا همانند «یک دوست خیانتکار» است.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، پس از آنکه واشنگتن کمکهای امنیتی خود به پاکستان را به حالت تعلیق درآورد و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مقامات اسلام آباد را به دروغ و نیرنگ متهم ساخت، «خواجه محمد آصف» نخست وزیر پاکستان اظهار داشت که رفتار و سلوک واشنگتن در قبال این کشور آسیای غربی همانند «دوستی است که همواره خیانت می کند».

این در حالی است که «عمران خان» رهبر مخالفان دولت کنونی پاکستان نیز اظهار داشت: «زمان آن فرارسیده است که پاکستان از [اتحاد با] آمریکا خارج شود و حضور دیپلماتیک و اطلاعاتی آمریکا را در این منطقه استراتژیک و حساس کاهش دهد».

گفتنی است که واشنگتن با متهم کردن مقامات پاکستان به «بازی دوگانه»، ادعا می کند که اسلام آباد به «طالبان افغانستان» و شبه نظامیان وابسته به «شبکه حقانی» برای ایجاد آشوب و اغتشاش در افغانستان کمک می کند.

اسلام آباد با رد این ادعاها، آمریکا را متهم می کند که حرمت دهها هزار تلفات و قربانیان این کشور در نبرد علیه تروریسم را رعایت نمی کند.

آصف روز پنج شنبه در گفتگو با شبکه تلویزیون محلی اسلام آباد اظهار داشت: «رفتار آمریکا نه رفتار یک متحد و نه رفتار یک دوست است. آن [آمریکا] دوستی است که همواره خیانت می کند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پاکستان تودو۲مرحله ۹ملیون افغانی اخراج گفت به اقتصاددان وهم وطنانمون ضرردارن چرارایگان این مارونمیبینی تعجب داربااینهمه کم آبی وبیکارکردین ۱۶ملیون افغان چسودوتوجیح

    • بدون نام

      وروسیه دوستی مطمئن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج