۶۵۷۳۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گلستانی: به آینده تئاتر کشور خوش بین هستم

بازیگر نمایش «سه خواهر» با بیان اینکه تئاتر ایران از پیشینه تاریخی غنی برخوردار است، نسبت آینده تئاتر و بهبود اوضاع هنر نمایش در کشور ابراز خوش بینی کرد.

خبرگزاری ایرنا: بازیگر نمایش «سه خواهر» با بیان اینکه تئاتر ایران از پیشینه تاریخی غنی برخوردار است، نسبت آینده تئاتر و بهبود اوضاع هنر نمایش در کشور ابراز خوش بینی کرد.
گلستانی: به آینده تئاتر کشور خوش بین هستم

پرستو گلستانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طی سال های اخیر نمایش های فاخری برای هر گروه سنی به صحنه رفته، تصریح کرد: نسل جدید تئاتر پویا و مشتاق هستند و می توانند اجراهای خوبی را خلق کند.

وی افزود: بسیاری از هنرمندان بزرگ و قدیمی تئاتر نیز خود را به روز کرده و با دانش امروز اجراهای خود را به صحنه می برند که باعث کسب تجربه بیشتر برای نسل جوان شده است.

بازیگر فیلم سینمایی «همسر» خاطرنشان کرد: هنرمندان تازه کار در کنار هنرمندان پیشکسوت می توانند در کنار یکدیگر بر برنامه ریزی نمایش های بهتری تولید کنند.
وی با بیان اینکه اکنون نمایش های فاخر با استانداردهای جهانی به صحنه می رود که می توان نام تئاتر را بر آنها گذاشت، تاکید کرد: ایران کشوری است که پیشینه غنی در هنرهای نمایشی دارد و همانند کشورهایی که تازه به این عرصه وارد شده اند نیست پس باید برای پیشرفت آن زمان و هزینه صرف کنیم.

بازیگر نمایش «باغ آلبالو» اظهار کرد: به همین دلیل تاریخی هنرهای نمایشی در ایران، باید به کسانی که در این زمینه فعال هستند بها داد و از این افراد در جهت بهبود اوضاع بهره مند شد.

وی افزود: لازمه پیشرفت بهره مندی از هنرمندان پیشکسوت، فراهم کردن امکانات بیشتر، آماده سازی فضا و همکاری با نسل جوانی است که از تجربه گذشته استفاده می کنند تا هر روز آثار بهتری را بر صحنه تئاتر شاهد باشیم.
گلستانی با بیان اینکه با وجود جوانان مشتاق و حضور هنرمندان پیشکسوت آینده بهتری برای تئاتر رقم خواهد خورد گفت: با نگاه به اوضاع امروز تئاتر به آینده هنرهای نمایشی خوشبین هستم اما معتقدم باید برای پیشرفت بیشتر وضعیت باید تغییر کند زیرا در غیر این صورت پسرفت خواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج