۶۵۷۳۳۲
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

مجلس با حذف فله‌ای یارانه‌ بگیران مخالف است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس با حذف فله‌ای یارانه‌بگیران مخالف است و طبق قانون باید یارانه دهک‌های بالای جامعه که شرایط اقتصادی مساعدی دارند حذف شود.

خبرگزاری فارس: محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی بودجه ۹۷ در مجلس،‌گفت: مشکلاتی همچون رکود و بیکاری و امثال آن از واقعیت‌های جامعه امروز ما است و با توجه به اینکه بودجه تاثیر مهمی بر موضوعاتی همچون اشتغال، خروج از رکود و مقابله با تورم و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر دارد؛ لذا باید دقت شود بودجه‌ای به تصویب برسد که جهت‌گیری آن در مسیر رفع مشکل بیکاری و رکود در کشور باشد.

وی افزود: اگر در بودجه یک جراحی انجام نشود یقینا در سال ۹۷ ما شاهد استمرار مشکلاتی همچون بیکاری و رکود خواهیم بود. لذا باید بودجه در مجلس به تصویب برسد که جهت‌گیری آن رفع مشکل بیکاری و حمایت از تولید و صادرات و تقویت اقتصاد مقاومتی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و ... باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع حذف ۳۰ میلیون یارانه‌بگیر در بودجه ۹۷، اظهار داشت: طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها دهک‌هایی از جامعه که درآمد آنها بالا است باید یارانه آنها حذف شود و نه اقشار آسیب‌پذیر جامعه، قبلا مجلس اصرار داشت که یارانه دهک‌های بالا حذف شود اما آقایان می‌گفتند که ما اطلاعات کافی برای شناسایی این افراد را نداریم و اقدامی برای حذف یارانه اقشار ثروتمند نکردند و اگر هم اقدامی برای حذف یارانه‌ها صورت گرفته به صورت فله‌ای بوده و تعدادی از افرادی هم که مستحق دریافت یارانه بوده‌اند، یارانه‌ آنها نیز قطع شده است.

سعیدی با بیان اینکه مجلس با حذف فله‌ای یارانه‌ یارانه‌بگیران مخالف است، خاطرنشان کرد: این نگرانی در جامعه وجود دارد که حذف‌ یارانه افراد نیازمند هم قطع شود و من معتقدم که در حذف یارانه‌ها نباید به این شکل عمل کرد.

وی افزود: امروزه تنها کسانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند نیاز به یارانه ندارند بلکه بالای ۶-۵ میلیون جمعیت را ما داریم که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند اما مستحق دریافت یارانه هستند و حتی به نان شب خود نیز محتاجند و با مشکلات عدیده‌ای در زندگی‌شان مواجه هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر اثر رکود اقتصادی در کشور بسیاری از افراد که پیش از این خودشان خیر بودند و به دیگران کمک می‌کردند امروز خودشان دست نیاز به سوی این و آن دراز می‌کنند، اینها واقعیت‌هایی است که موجب ایجاد نگرانی شده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: در بحث افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی نیز در قانون آمده که در آمد حاصل از این افزایش قیمت باید در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر یعنی افزایش یارانه نقدی این افراد و در مسیر تولید اعم از کشاورزی و صنعت هزینه شود.

وی افزود: در بحث افزایش قیمت حامل‌های انرژی و از جمله بنزین باید به گونه‌ای عمل شود که نتایج آن منجر به ایجاد تورم در جامعه شود و باعث بروز آسیب‌های جدیدی در جامعه شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اکثر نمایندگان با افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی مخالفند، گفت: مجلس با متن لایحه دولت در بودجه ۹۷ درخصوص افزایش قیمت‌های انرژی موافقت نخواهد کرد و تغییراتی در آن اعمال خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پولدارها بگیرن.بقیه حذف بشن.بهترین کاره!

    • بی نام

      خجالتم نمیکش برای 45پدرمردمو درآوردین،هی قطع میکنن هی قطع نمیکنن،خب ندین انگارنوبرشون آوردن نه 45تومان دولت نباشه ماازگشنگی میمیریم.ندین اصلا .

    • مجید

      ادم بی تربیت مگه مردم یارانه بگیر جنس و کالا هستند که لفظ فله ای به کار میبره ....

    • بدون نام

      یارانه وزیران مجلسی ها را حذف کنید به مردم دهک یک بیفزاید

    • بدون نام

      عراق جنگ زدماهی۲/۵ملیون به مردمش فقط ازدواج نفت ایران۴۵تومان خندداراگه دنبال اشتغالین چطورازدلتون افغانی راه میدین کشوراخراج نمکنیدخرج وشغل وکارواب نان گاز بهداشت و آموزش پرورش میدین حدود۱۴ملیون هزینه هنگفت جبران ناپذیری تیش نارضایتی مردم

    • بدون نام

      بخداجلو حقوق های نجومی بگیرید با۴۰تومن یارانه کمر دولت خرد نمیشه شمافقط جلو اختلاس وحقوق های نجومی بگیرید کشور خودش درست میشه

      پاسخ ها

      • محققی

        بخداراست‌‌میگه اگه‌جلوی این‌حقوقهای نجومی‌‌وفسادرابگیرین همه چیزبطورخودکاردرست‌ میشه.

      • غریبه

        والله یکی نیست بگه آخه 45تومان چی واسه این دولت نفت وگاز که دارین میفروشین که والله کشور دیگه همین ندارن ببینید چجوری کشور اداره میکنن فقط توایران اختلاص سه هزار میلیون میشه فقط خودتون بخورین آخر سرم همه چیز گرون کنید

    • بدون نام

      مجلسی های محترم لطفا دررابطه بحذف یارانه قبلی هم تجدید نظرکنید چون در موقع حذف یارانه افراد بدون بررسی یارانه بعضی هاراقطع کرده اند که واقعا نیازمند هستند. کسانی یارانه میگیرند که چند برابر درآمدشان بیشتر ازکسانیت که یارانشان قطع شده..بامید روزی که با عدالت رفتار بشه.

    • بدون نام

      شما فردانزدخدامسعولید بترسیدازان روز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج