۶۵۷۳۵۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

نیروهای آمریکایی آماده ماندن در سوریه هستند

فرستاده رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف ضد داعش با اشاره به اینکه امکان حفاظت از روند سیاسی و نیز تلاش‌ها برای برقراری ثبات در سوریه وجود دارد، تاکید کرد آمریکا آماده است تا زمان اطمینان از نابودی کامل داعش در سوریه بماند.

خبرگزاری ایسنا: فرستاده رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف ضد داعش با اشاره به اینکه امکان حفاظت از روند سیاسی و نیز تلاش‌ها برای برقراری ثبات در سوریه وجود دارد، تاکید کرد آمریکا آماده است تا زمان اطمینان از نابودی کامل داعش در سوریه بماند.

برت مک‌گورک، فرستاده ویژه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف ضد داعش در پیامی خطاب به تمامی کشورهای عضو این ائتلاف درباره پیشروی اخیر این نیروها در سال گذشته میلادی گفت: عملیات ائتلاف همچنان در سوریه ادامه دارد و یگان‌های نیروهای سوریه دموکراتیک در عملیات نابودی داعش در اطراف رود فرات مشارکت دارند و انتظار می‌رود این عملیات در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ نیز ادامه داشته باشد و پس از آن به عملیاتی متمرکز بر برقراری ثبات تبدیل می‌شود.

مک‌گورک در ادامه از کشورهای عضو ائتلاف خواست در روند حمایت از ثبات در سوریه مشارکت داشته باشد.

وی تاکید کرد: برقراری ثبات، اقدامی غیرسیاسی و حرکتی برای نجات جان مردم بوده و شامل خنثی سازی مین‌ها و موادمنفجره باقی مانده از عملیات‌های جنگی و بازگرداندن خدماتی چون آب، برق و بهداشت به مناطق مختلف سوریه است.

فرستاده رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گفت: از جمله این تلاش‌ها می‌توان به خنثی سازی مین‌ها از تاسیسات حیاتی موجود در رقه، راه‌اندازی دوباره ایستگاه‌های پمپاژ آب، بازسازی شبکه‌های برق جهت فراهم کردن شرایط برای بازگشت آوارگان سوری و کمک به آنها برای به دست گرفتن مسئولیت اداره مناطق‌شان اشاره کرد.

مک‌گورک در ادامه از ملحق شدن جیبوتی، چاد، نیجر، اتیوپی و کامرون به ائتلاف ضد داعش استقبال کرده و گفت: تمرکز بر شبکه‌های افراطی در قاره آفریقا آغاز شده و از گروه‌های مختلف در لیبی جهت بازسازی این کشور پس از عملیات طرد داعش از سرت حمایت شد.

همچنین وی از پیوستن ناتو در سال گذشته به این ائتلاف استقبال کرده و بر "اهمیت نقش این ائتلاف در مبارزه با تروریسم" و آموزش نیروهای عراقی تاکید کرد.

مک‌گورک تاکید کرد: تمرکز نیروهای ائتلاف ضد داعش بر گروه‌های داعشی خارج از سوریه و عراق نیز است و اینترپل به عنوان شریک ائتلاف در حال حاضر اسامی ۴۳ هزار تن از تروریست‌ها را در پایگاه اطلاعاتی خود دارد و اطلاعاتی را از این میادین درگیری در سوریه و عراق جمع‌آوری کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داعش تا وقتی حیاتش در سوریه ادامه دارد که آمریکا در سوریه حضور داشته باشد ودر صورت عدم حضور آمریکا در این کشور ، داعش خواهد مرد.

    • محمد

      مطمئنا امریکا در حال ساخت گروه تروریستی با نام و نشانی دیگر است چرا که این حکومت جنایتکار امریکا اصولا کارش ساخت ترویست و شورشی برای برهم زدن کشورها است حالا چه ترویست گروهی باشد مثل داعش و طالبان و ...یا تروریست دولتی باشد مثل سعودی وهابی و صهیونیست ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج