۶۵۷۴۰۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رونمایی الجی از پروژکتور ۴K HDR

الجی به طور رسمی از پروژکتور جدید ۴K HDR خود رونمایی کرده است.

وبسایت نقدستان - شهروز چرکچی: اگرچه در اختیار داشتن تلویزیونی با قابلیت‌های سطح بالا، گزینه‌ای ایده‌آل برای اتاق نشیمن کاربران است اما پروژکتورها نیز به نوبه خود مزایای ویژه‌ای برای کاربران به همراه دارند. به عنوان مثال، این تجهیزات سخت‌افزاری، فضای کم‌تری را در مقایسه با تلویزیون‌ها نیاز دارند و می‌توانند خروجی را در ابعادی به مراتب بزرگ‌تر از آنچه روی صفحه‌نمایش تلویزیون‌ها شاهد هستیم در مقابل شما قرار دارند.

در صورتی که شما به دنبال خرید یک پروژکتور جدید برای منزل خود هستید بدنیست نیم نگاهی به آنچه در قالب پروژکتور 4K HDR الجی و پیش از آغاز CES 2018 رونمایی شده داشته باشید. این محصول می‌تواند خروجی ویدئویی با رزولوشن 4K را روی سطحی تا 150 اینچ پخش کند. به این ترتیب می‌توانید تمام سطح دیوار اتاق را با عکس‌ها و ویدئوها پر کنید.
رونمایی الجی از پروژکتور 4K HDR

اگرچه پروژکتورهای ۴K پیش از این نیز به بازار عرضه شده بودند اما الجی به روزرسانی ویژه‌ای را برای این محصول درنظر گرفته است. به عنوان مثال، ابعاد این پروژکتور تا حد زیادی کاهش یافته و نصب آسان نیز درنظر گرفته شده است. این موارد، بدون آنکه خللی در کیفیت ویدئوی خروجی ایجاد شود، پیش روی شما خواهند بود. انتظار می‌رود الجی در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ نمایشی کامل‌تر از این محصول داشته باشد تا با قابلیت‌های این محصول بیشتر آشنا شویم.

پروژکتور جدید الجی از سیستم‌عامل WebOS 3.5 بهره می برد و رابط کاربری مشابه با تلویزیون‌های هوشمند را در مقابل شما قرار خواهد داد. قابلیت‌های ارتباطی نظیر درگاه یو‌اس‌بی، اترنت و HDMI از دیگر گزینه‌های در دسترس در این محصول به حساب می‌آیند. الجی هنوز توضیحی در خصوص قیمت این محصول ارائه نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج