۶۵۷۴۱۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

برانکو: بدنسازم را به تمرین تیم ملی می‌فرستم!

سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد مربی بدنساز تیم را برای دانش افزایی به تمرینات تیم ملی می‌فرستد.

ورزش‌سه: برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره عملکرد تیمش مقابل نفت و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

۳ پنالتی مان را نگرفتند

معلوم است که عصبانی بودم؛ نبردیم و اصلا گله ای هم از بازیکنانم نمی توانم داشته باشم. تلاش کردند و خیلی دویدند و فشار آوردند. البته اشتباه تکنیکی و تاکتیکی همیشه وجود دارد. از این بازی ها همیشه می ترسم، چون مقابل پرسپولیس همه تیم ها ۲۰۰ درصد انگیزه دارند. با این حال گله ای ندارم، دمشان گرم. ما خودمان را آماده کرده بودیم و ۳، ۴ موقعیت گل داشتیم. ۳ پنالتی برایمان نگرفتند که حیف شد. تلاش زیادمان نتیجه نداد. متاسفانه بازی هم در جو غیرورزشی و بدون تماشاچی برگزار شد.

غیبت چند بازیکن تاثیرگذار بود؟

دیروز نوع بازی اینطور بود و دست من خالی نبود. ارزیابی من این بود بازیکنانی که در زمین بودند، می توانستند نتیجه بگیرند. اما شانس همراهمان نبود. وحید امیری، علیپور و ... شانس هایی داشتند که گل نزدند. مسلمان هم از پشت هجده قدم چند شوت زد که به گل تبدیل نشد.

همه رکوردها به غیر از بیرانوند؟

رکوردها خوب هستند و زیبا. اما من توجهی به این رکوردها ندارم. من فقط برد و قهرمانی را دوست دارم. رکوردها هم برای شکسته شدن هستند.

دفاع اتوبوسی نفت تهران؟

می گویند هدف وسیله را توجیه می کند. حق تیم نفت است که هرطور می خواهد بازی کند. ما می دانیم تعداد زیادی بازی اینطور در انتظارمان خواهد بود و مدام کار می کنیم و باید بتوانیم این بازی ها را به نتیجه برسانیم. بعضی موقع ها موفق بودیم و برخی مواقع کمتر موفق بودیم. به هر حال این سرنوشت ما است و از حریف بابت نحوه بازی اش ناراحت نمی شویم.

حضور پرسپولیسی ها در تمرین ریکاوری تیم ملی

من چیزی نمی دانم؛ آقای مارکو بدنساز ما متاسفانه کار خصوصی داشت و فردا به ایران برمی گردد. مارکو را به تمرینات تیم ملی و ریکاوری می فرستیم تا شاید دانش جدیدی کسب کند و ما هم از هر نوع تجربه و نکات جدید استقبال می کنیم. احترام کامل برای برنامه های تیم ملی قائل هستیم، چون هم برای من و هم برای همه ما مهم است که تیم ملی نتیجه بهتری بگیرد.

مشکل تراشی برای پرسپولیس؟

این در حیطه و حوزه استحفاظی من نیست که درباره اش صحبت کنم و باشگاه مواضعش را اعلام می کند.

کار سختی مقابل سیاه جامگان داریم

من دیروز بازی فولاد و سیاه جامگان را نگاه کردم. تیم مشهدی خیلی خوب بازی کرد و با سزاواری کامل امتیاز گرفتند. می دانیم بازی سختی خواهیم داشت. آنها در تهران هم از ما امتیاز گرفته‌اند و می دانیم بازی سختی پیش رو داریم. امروز به هر حال بازیکنانی که در حال تجدید قوا هستند، برمی گردند و این هفته را به طور کامل برای تمرینات می گذاریم.

دعوت نشدن علیپور و شجاع به تیم ملی

نمی توانم نظری در این خصوص بدهم. علیپور الان آقای گل لیگ است و واقعیت دیگر اینکه شجاع یکی از بهترین مدافعان لیگ است. به هر حال این اختیار سرمربی تیم ملی و کمک هایش است که هر تصمیمی بگیرد.

از طارمی خبر جدیدی ندارم

من تا جایی که می دانم طارمی در اختیار تیم ملی است و اطلاعات جدیدی ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی ام

      علیپور حقشه
      اما خداییش شجاع خلیل زاده ک پر اشتباه ترین دفاع تاریخه رو چرا اسم تیم ملی رو میچسبونین بهش؟ بازیکن محلاته. قدرت بدنیش فقط خوبه وگرن فنی افتضاحه

    • تاجی ام

      علیپور حقشه
      اما خداییش شجاع خلیل زاده ک پر اشتباه ترین دفاع تاریخه رو چرا اسم تیم ملی رو میچسبونین بهش؟ بازیکن محلاته. قدرت بدنیش فقط خوبه وگرن فنی افتضاحه

    • بدون نام

      علی پور چون جوان است وآینده فوتبال ایران است ولی شجاع ده ساله تو فوتباله پنج سال با مس کرمان وسپاهان و بهترین بازیهایش هم فقط روبروی استقلال بازی کرده که بیشترش اخراج شده وراحت ترین بازیها روبروی پرسپولیس بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج