۶۵۷۴۶۸
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

رضایت ۷۰درصدی کاربران از نرخ‌های جدید اینترنت

محمدجواد آذری جهرمی در مورد تعرفه های جدید اینترنت، گفت: این موضوع که گفته شده است مدل های جدید تعرفه ای اعلام شده، قیمت اینترنت را افزایش می دهد صحیح نیست چراکه مدل ها تغییر کرده است.

خبرگزاری مهر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رضایت ۷۰ درصدی کاربران از نرخ های جدید اینترنت خبر داد و گفت: نرخ ها به یک سوم کاهش یافته است.

به گزارش خانه ملت، محمدجواد آذری جهرمی در مورد تعرفه های جدید اینترنت، گفت: این موضوع که گفته شده است مدل های جدید تعرفه ای اعلام شده، قیمت اینترنت را افزایش می دهد صحیح نیست چراکه مدل ها تغییر کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: بررسی های مختلفی که انجام شده حاکی از کاهش جدی نرخ اینترنت است و در برخی موارد حتی قیمت به یک سوم کاهش یافته است.

وی گفت: اعتراضی که وارد است و برای آن چاره اندیشی می شود این بوده که برخی به این نیاز دارند که با سرعت بالا و حجم کم، اینترنت مصرف کنند. خلاء برای تعیین این تعرفه وجود دارد که در حال بررسی این موضوع هستیم که این مشکل نیز رفع شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: در مجموع تعرفه‌های اینترنتی کاهش یافته است وبراساس نظرسنجی ها بالای ۷۰ درصد، رضایت عمومی در این باره وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید کدوم کاهش؟؟ از همراه اول بسته‌رو میخری بعد از خرید تازه بهت اس میاد نصف حجمش شبانه‌است‌ یعنی از یک بامداد تا صبح.کدوم عاقلی این وقته شب بیداره؟؟؟این یعنی دزدی....

    • بدون نام

      پرمصرفها خیلی راضی هستن !

    • بدون نام

      این روش فروختن بیشتر به درد مجتمع های مسکونی میخوره که اینترنت بگیرند بین واحدها پخش کنند.
      برای یک نفر واقعا مقرون به صرفه نیست

    • بدون نام

      صد در صد ما مخالف نرخ های جدید هستیم اشتباهی به گوشتان رسیده

    • بدون نام

      ما از سرویسهای واخلی زیتد استفاده نمیکنیم برای همین نصفش به نفع اپراتور است

    • بدون نام

      آمار رضایت ۷۰درصدی اونم در شرایطی که اینترنت گرونتر شده!!!مگه می شه؟مگه داریم؟

    • بدون نام

      بنده شخصاً ناراضی ام. پارسال یک بسته یکساله ۳۰ گیگابایتی با سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه گرفتم حدود ۳۰ هزار تومان. یعنی هرگیگ حدود هزارتومان. امسال مدلی که آقای وزیر جوان پیشنهاد کرده اند حدود ۸۶۰ هزار تومان است!!!! بنده در سال بیش از ۴۰-۵۰ گیگابایت نیاز ندارم، چرا باید اینهمه پول برای اینترنت یکساله بدم؟

    • امیلی

      بیش از حد گران..پارسال با پنجاه تومن اینترنت ای دی سل(وای فا) رو یکساله تمدید کردم امسال شده۲۸۰ هزارتومن ۴گیگ..۲۲۰ هزارتومن ۳گیک..۱۸۰هزلرتومن۲گیک...یعنی هشتاد درصد گران تر

    • بدون نام

      کدوم رضایت؟

    • بدون نام

      من195مگ دانلود کردم چک کردم 600 مگ مخابرات برام حساب کرد

    • پوریا

      نظرخواهی 70 درصدی اگه درست باشه مال هفته اول هس که مردم هنوز نرخ ها رو تو بسته ها نگرفته بودن...الان نظرخواهی کنید بالای80درصد ناراضی هستن این طرح برا پرمصرفا خوبه تازه وزیر فبلا گفته بود بیشتر ایرانیا ماهانه 10 گیگ استفاده میکنن پس چرا یه طرح دادن که به این طبقه 60 تا70درصدی مصرف کننده ها توجه نکردن....واعظی خیلی کارش بهتر بود.

    • بدون نام

      واعظی فوق العاده ترین وزیر ارتباطات تاریخ بود. تا اومد محدویت سرعت رو ورداشت و فضای رقابتی بین اپراتورها برقرار شد. در مقابل سیل انتقادات مرتجعین هم وایساد و حتی یک شبکه اجتماعی رو در طول ۴ سال فیلتر نکرد. همه کردارش در جهت رضایت مردم بود. ولی این وزیر جوان؟ دقیقا برعکس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج