۶۵۷۵۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طنز؛ عامل اصلی آلودگی فیلترینگ است

مهرشاد مرتضوی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: رییس‌جمهور همین پیش پای شما گفته بودند که انگشت وزیر ارتباطات روی دکمه فیلترینگ نمی‌رود.

مهرشاد مرتضوی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت:

رییس‌جمهور همین پیش پای شما گفته بودند که انگشت وزیر ارتباطات روی دکمه فیلترینگ نمی‌رود. خوشبختانه هماهنگی و برنامه جامع در دولت بیداد می‌کند و به همین منظور هم وزیر ارتباطات بدون دخالت حتی یکی از انگشتان دست یا پا، با کله به دکمه فیلترینگ کوبید و الان یک هفته است می‌بینیم که مردم یکهو وسط پیاده رو می‌افتند و شروع به لرزیدن می‌کنند، یا کاپشن‌شان را کشیده‌اند روی سرشان و پای دیوار تاب می‌خورند.

سوال که می‌کنی، می‌گویند: «داداش فیلترشکنم وصل نمیشه، جنس جدید چی داری؟» در این یک هفته، انواع فیلترشکن صنعتی و سنتی امتحانشان را پس داده‌اند و با توجه به اینکه از پنجشنبه، رفته رفته فیلترینگ اینستاگرام برداشته شده (البته ما فقط دیدیم دست مردم)، فیلترشکن‌های برتر این مدت به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند و تا فیلترینگ بعدی روی سیستم‌ها و گوشی‌ها باقی خواهند ماند.

وزیر ارتباطات در همین زمینه فیلترینگ، خیلی محکم پشت مردم (آن بخش از مردم که عضو شورای عالی فضای مجازی هستند) ایستاد و تاکید کرد: «اگر مدیر تلگرام به خواست مردم احترام نگذارد، تلگرام در ایران متوقف خواهد شد».

اما خواست مردم چیست؟ بر اساس گزارش‌های صداوسیما اولین و مهم‌ترین تقاضای هموطنان، احیای فرهنگ سنتی ایرانی و فاصله گرفتن از این غربگرایی‌ها و در مجموع، انهدام همه شبکه‌های مجازی است که زندگی برای‌مان نگذاشته‌اند. اما متاسفانه کشورهای خارجی خیلی مقاومت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند شبکه‌های مجازی‌شان را ساقط کنیم. بنابراین ما که به کم هم راضی هستیم، تصمیم گرفته‌ایم حداقل خودمان دیگر این مجازی بازی‌ها را کنار بگذاریم و با دود علامت بدهیم. تنها ایرادش این است که جمعیت شهرهای بزرگ خیلی زیاد شده و مدام خط رو خط می‌شود و دود به دود نمی‌رسد. حالا دلیل آلودگی را متوجه شدید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج