جاباما
۶۵۷۵۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اقبال کم مخاطبان از کنسرت های بخش موسیقی پاپ

اتمام بلیت چهار اجرای جشنواره موسیقی فجر

بلیت‌های چهار اجرای سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در حالی به اتمام رسید که سامانه های فروش اینترنتی بلیت اقبال کم مخاطبان از کنسرت های بخش موسیقی پاپ را نشان می‌دهد.

خبرگزاری مهر: بلیت‌های چهار اجرای سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در حالی به اتمام رسید که سامانه های فروش اینترنتی بلیت اقبال کم مخاطبان از کنسرت های بخش موسیقی پاپ را نشان می‌دهد.
اتمام بلیت چهار اجرای جشنواره موسیقی فجر

بلیت های چهار اجرای سی و سومین جشنواره موسیقی فجر چهار روز مانده به آغاز این رویداد موسیقایی به اتمام رسید. البته سامانه‌های فروش اینترنتی بلیت های جشنواره اقبال کم مخاطبان از اغلب کنسرت های بخش موسیقی پاپ را نشان می دهد.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از سامانه های اینترنتی فروش بلیت جشنواره تا روز شنبه ۱۶ دی ماه بلیت کنسرت ارکستر «پارس» به رهبری ناصر نظر در تالار وحدت، ارکستر «مهر» به رهبری ناصر ایزدی در تالار وحدت، گروه «گره» به سرپرستی شهروز ابوترابی در برج آزادی و گروه «دال» به سرپرستی شایان شکرابی در برج آزادی به اتمام رسیده است.

در بخش موسیقی پاپ جشنواره که همواره از پرمخاطب ترین و پرفروش ترین بخش های این رویداد موسیقایی بوده تنها تاکنون روند فروش بلیت کنسرت های حامد همایون، بهنام بانی و سیروان خسروی شکل مطلوبی داشته است.

در بخش های دیگر جشنواره هنوز روند رو به رشدی در بلیت فروشی اتفاق نیفتاده و باید دید در چند روز باقی مانده به جشنواره که حال و هوای موسیقی کشور به طور طبیعی تحت تاثیر این رویداد قرار می گیرد می توانیم شاهد فروش بیشتر بلیت آثار شرکت کننده در بخش های مختلف باشیم یا خیر؟

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند باعث گرم کردن تنور جشنواره موسیقی فجر شود تبلیغات شهری است که به نظر می آید دست اندرکاران جشنواره باید هر چه زودتر این بخش را کلید بزنند. البته طبق آخرین خبرها گویا قرار است با توجه به رایزنی انجام گرفته توسط مدیر جشنواره با مدیران سازمان زیباسازی شهر تهران و همچنین اقدامات مدیران سامانه های فروش بلیت جشنواره، از امشب (شنبه ۱۶ دی) بیلبوردهایی در منطق و معابر مختلف شهر با موضوع جشنواره موسیقی فجر نصب شود.

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از بیستم تا سی ام دی ماه سال جاری به مدیریت حمیدرضا نوربخش در تالارهای وحدت، رودکی، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، سالن همایش ایرانیان و برج میلاد تهران برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج