۶۵۷۶۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آقا فیروز به شفر رسید

وینفرد شفر و فیروز کریمی که از هفته نهم وارد کوران رقابت های لیگ هفدهم شده اند، با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۰ بازی معدل ۱.۹ امتیاز برای هر بازی را ثبت کرده اند.

ورزش سه: وینفرد شفر و فیروز کریمی که از هفته نهم وارد کوران رقابت های لیگ هفدهم شده اند، با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۰ بازی معدل ۱.۹ امتیاز برای هر بازی را ثبت کرده اند.

پیش از آغاز هفته نهم رقابت های لیگ برتر شاهد دو تغییر در نیمکت مربیان بودیم. در استقلال یک مربی داخلی به نام علیرضا منصوریان جای خود را به یک مربی آلمانی داد و در گسترش فولاد نیز یک مربی خارجی به نام لوکا بوناچیچ نیمکت تیمش را به یک مربی کارکشته وطنی مثل فیروز کریمی تحویل داد. آن اوایل خیلی از کارشناسان با بیم و امید زیادی در مورد این دو مربی و آینده آنها در لیگ هفدهم صحبت می کردند اما حال با گذشت 10 هفته این دو بهترین عملکرد را طی هفته های اخیر بین مربیان لیگ برتری داشته اند.

شفر در ۱۰ دیداری که هدایت آبی پوشان را بر عهده داشته، با ۵ برد مقابل نفت تهران، گسترش فولاد، سپاهان، صنعت نفت و استقلال خوزستان، ۴ تساوی برابر فولاد، سیاه جامگان، پیکان و تراکتورسازی و قبول شکست یک بر صفر در شهرآورد ۸۵ موفق به کسب ۱۹ امتیاز شده است. آبی ها در این ۱۰ بازی ۱۴ گل زده و تنها یک گل دریافت کرده است. ثبت ۹ کلین شیت در این ۱۰ دیدار و باز شدن پای مهاجمان استقلال به گلزنی از دیگر نقاط مثبت استقلال در زمان حضور شفر است. با احتساب برگزاری دربی ۸۵ در استادیوم آزادی، شفر در این ۱۰ بازی ۵ بار میزبان و ۵ بار مهمان بوده است. البته آبی پوشان ۴ دیدار خود را خارج از استادیوم آزادی برگزار کرده اند که هر ۴ دیدار با تساوی بدون گل رقم خورده است. پیرمرد آلمانی تنها مقابل برانکو بازنده بود و هیچگاه از رقیب خود عقب نیفتاده است.

اما فیروز کریمی که در حال سپری کردن یکی از بهترین دوران کاری خود در لیگ برتر است نیز در 10 دیداری که روی نیمکت گسترش فولاد نشسته با کسب 6 برد، یک مساوی و سه باخت موفق به کسب 19 امتیاز شده است. کریمی با شکست صنعت نفت، استقلال خوزستان، سایپا، پدیده، پارس جم و سایپا و کسب تساوی مقابل سپاهان و البته قبول شکست برابر پیکان، استقلال و ذوب آهن به معدل 1.9 امتیاز در 10 بازی اخیر رسیده است.

گسترش فولاد در زمان حضور کریمی ۱۲ گل زده و ۷ گل دریافت کرده و موفق به ثبت ۴ کلین شیت شده است. آقا فیروز در تقابل با مجید جلالی، امیر قلعه نوعی و همین وینفرد شفر بازنده بوده و گلزنان جدیدی مثل پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، زاهدی و موسوی را در تیمش رو کرده است. نکته جالب توجه اینکه گسترش در ۱۰ دیدار اخیر خود ۴ بار میزبان و ۶ بار مهمان بوده است.

بهترین برد شفر برتری 4 بر صفر مقابل سپاهان و بهترین برد فیروز کریمی نیز برد 3 بر یک برابر سایپا با هت تریک سامان نریمان جهان بوده است. جالب است بدانید استقلال 28 امتیاز در رده چهارم و گسترش فولاد با 27 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند و رقابت شانه به شانه خاص های وطنی و ژرمنی ادامه دارد.

استقلال در هفته نوزدهم میزبان سایپا خواهد بود و گسترش فولاد از فولاد خوزستان پذیرایی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج