۶۵۷۶۸۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آیت الله‌ مکارم: مطالبات خود را در فضای وحدت مطالبه کنید

یکی از مراجع تقلید شیعه گفت: مردم باید مطالبات را در فضای وحدت و یکپارچگی مطالبه کنند تا مبادا دشمن فرصتی برای سوء استفاده به دست بیاورد.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز (شنبه) در دیدار تعدادی از طلاب انقلابی قم در محکومیت جریان فتنه اخیر، عنوان کرد: در بررسی‌های اخیر مشخص شد جریان فتنه از مدت ها قبل طراحی و برنامه ریزی شده بود.

این مرجع تقلید شیعه افزود: در این جریان عده ای فتنه‌گر با هدایت دشمن در صدد براندازی نظام حرکت و با سوار شدن بر موج اعتراضات، اهداف شومی را دنبال می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران به موقع این فتنه را تشخیص دادند. واقعا هوشیاری و بصیرت مردم در مقابل فتنه گران و اغتشاش‌گران جای قدردانی دارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: خاموش شدن آتش فتنه به معنای از یاد بردن مطالبات و خواسته‌های مردم نیست بلکه باید به مشکلات رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: جامعه امروز با دو مشکل معیشت مردم و فضای مجازی مواجه است که هر دو نیاز به مدیریت و برنامه ریزی دارد.

این مرجع تقلید شیعه بیان کرد: انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدان است و به این راحتی به دست نیامده است که به آسانی نیز از دست برود.

وی گفت: مهم ترین پیام مردم در راهپیمایی های اخیر این است که انقلاب ریشه دارتر از آن می باشد که با برنامه ریزی های کورکورانه از میان برود.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: یکی دیگر از این پیام ها وحدت و پرهیز از اختلاف است و مردم باید مطالبات را در فضای وحدت و یکپارچگی مطالبه کنند تا مبادا دشمن فرصتی برای سوء استفاده به دست بیاورد.

وی اظهار داشت: در این جریان دشمن بیش از گذشته رسوا شد و بیداری مردم موجب شد تیر آن ها به سنگ بخورد و توطئه هایشان خنثی شود.

این مرجع تقلید شیعه یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی در مقابل همه مستکبران و زورگویان ایستاده است و ملت بیدار در صحنه حضور دارد.

وی گفت: هیچ کس اجازه نمی دهد اغتشاش گری پرچم ایران را به آتش بکشد و به نظام جمهوری اسلامی و مقدسات دینی توهین نماید.

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه عنوان کرد: دولت و مجلس باید برنامه ریزی دقیقی برای بودجه در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته باشند و مطالبات مردم را نادیده نگیرند.

وی در خصوص فضای مجازی نیز بیان کرد: امروز فضای مجازی در جامعه به معضل بزرگی برای خانواده ها مبدل شده است و باید برای آن فکری کرد.

این مرجع تقلید شیعه خاطرنشان کرد: مشکلات و دغدغه‌های فضای مجازی با چند روز بسته شدن حل نمی شود و باید مسئولان به دنبال راهکاری اساسی در مدیریت این فضا باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شمادردملت ومیدونیدبگین بیکاری وفقرحدود۱۴ملیون افغانی کشورودارن می‌خورن اخراج کنیدمثل پاکستان ۸ملیونشون ریخت بیرون گفت ضرربرای اقتصادکوگوش شنوا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج