۶۵۷۸۰۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ژاپنی‌ها در آمرکا بازی را بردند

لیست خودروهای پرفروش ۲۰۱۷

تویوتا راو۴، نیسان روگ (ایکس تریل) و تویوتا کمری هم با ۴۰۷، ۴۰۳ و ۳۸۷ هزار دستگاه در رتبه‌های چهارم تا ششم قرار دارند. سه مدل هوندای سی‌آر-وی، سیویک و آکورد هم با فروش مشابه ۳۷۸ ، ۳۷۷ و ۳۳۲ هزار دستگاه در رده هفتم وهشتم و نهم قرار دارند.

وبسایت فرادید: لیست اتومبیل‌های پرفروش سال ۲۰۱۷ رسما اعلام شد و همه با ۲۰خودروی برتر این حوزه آشنا شدند. وب‌سایت آمریکایی موتور۱ به ریز جزئیات، میزان فروش این ۲۰ خودرو در بازار آمریکا را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید با آنها آشنا شوید با این توضیح که از ده خودروی پرفروش اول ۷ تا ژاپنی هستند و به این ترتیب بازی بزرگ را در خانه حریف برده‌اند.

لیست خودروهای پرفروش 2017

به گزارش فرادید، رتبه نخست به فورد اف ۱۵۰ رسیده است که ۵۸۵ هزار دستگاه فروش داشته است. شورولت سیلورادو نیز با ۵۹۸ هزار دستگاه فروش در رتبه دوم جا خوش کرده است. دوج رام وانت نیز دقیقا ۵۰۰ هزار دستگاه فروش داشته و رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. تویوتا راو۴، نیسان روگ (ایکس تریل) و تویوتا کمری هم با ۴۰۷، ۴۰۳ و ۳۸۷ هزار دستگاه در رتبه‌های چهارم تا ششم قرار دارند. سه مدل هوندای سی‌آر-وی، سیویک و آکورد هم با فروش مشابه ۳۷۸ ، ۳۷۷ و ۳۳۲ هزار دستگاه در رده هفتم وهشتم و نهم قرار دارند. رتبه دهم نیز با افتخار به تویوتا کورولا رسیده است که علیرغم تولید ۱.۱ میلیون دستگاه در سرتاسر جهان، در آمریکا تنها ۳۲۹ هزار دستگاه فروش داشته است.

لیست خودروهای پرفروش 2017

اما رتبه یازدهم جدول به محصولی از فورد اختصاص دارد جایی که شاسی‌بلند اسکیپ توانسته با فروش ۳۰۸ هزار دستگاه آن را به دست آورد. رتبه دوازدهم تا پانزدهم هم به ترتیب به شورولت اکویناکس، نیسان آلتیما، جیپ گرند چروکی و فورد اکسپلورر رسیده است. در رده شانزدهم تا بیستم هم خودروهای نیسان سنترا، جمس سیرا، تویوتا هایلندر، فورد فیوژن و هیوندای الانترا قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرباز گمنام وطن

      بازم پارتی بازی دارن میکنن پراید هم امن هست هم اقتصادی تره و پرفروش ترین خودرو جهان هست و هم تنوع داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج