۶۵۷۸۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طنز؛ تتلو و ترامپ چه شباهت هایی با هم دارند؟

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: توييتر اعلام کرده: «حساب کاربری دونالد ترامپ را نمی‌بندد». این تصمیم توييتر واکنش‌های زیادی را برانگیخت و مردم شاکی شدند که اگر توييت‌های ترامپ، نفرت‌پراکنی می‌کند، چرا توييتر آن را نمی‌بندد؟

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت:

توييتر اعلام کرده: «حساب کاربری دونالد ترامپ را نمی‌بندد». این تصمیم توييتر واکنش‌های زیادی را برانگیخت و مردم شاکی شدند که اگر توييت‌های ترامپ، نفرت‌پراکنی می‌کند، چرا توييتر آن را نمی‌بندد؟

توييتر هم پاسخ داده: «افراد منتخب جهان نقش مهمی در گفت‌وگوهای شبکه‌های اجتماعی- از جمله توييتر - دارند، زیرا تأثیری بی‌نظیر بر جامعه می‌گذارند و مردم باید حقایق را بدانند».

ما با حرف توييتر موافقیم؛ مثلا در ایران هم عین آمریکا، یکی از منتخبان اصلی مردم، امیر تتلو است که با سه میلیون فالوئر توانسته مهم‌ترین موج اجتماعی قرن را تشکیل بدهد. او علاوه‌بر اینکه صاحب نظریه فلسفی «بغ‌بغو» است، در انتخابات گذشته ریاست‌جمهوری از یک کاندیدا طرفداری کرد و باهاش عکس منتشر کرد که به دلیل محبوبیت زیادی که تتلو داشت، همه به همین دلیل هم که شده، رفتند به کاندیدای مقابل - حسن روحانی - رأی دادند.

البته بین این موضوع که امیر تتلو تأثیر بیشتری در رأی‌آوردن حسن روحانی داشته یا حسین دهباشی، بین دانشمندان اختلاف است! چون به‌هرحال تا این لحظه تنها این دو نفر بوده‌اند که روحانی را روحانی کردند.

خلاصه از لحاظ بیزینس هم که نگاه کنی، حق با توييتر است. الان خود ما هیچی - یک عقل‌کل دیگر! - توی توييتر و اینستاگرام چیزی می‌نویسد، چندتا لایک می‌خورد؟ اما تتلو و ترامپ بنویسند چندتا؟ پس از لحاظ لایک هم حساب کنید، اگر توييتر بخواهد کسی را بلاک کند حتما ما هستیم، نه آن دانشمندان.

حالا که صحبت از ترامپ شد، جا دارد یادی بکنیم از دکتر محمود احمدی‌نژاد که آن‌همه تلاش کرد که با حرف‌ها و کارهای محیرالعقولش اثری در تاریخ بگذارد. منتها ترامپ آمد و با دوتا سخنرانی شهرت احمدی‌نژاد را در تولید جملات قصار و گرفتن عکس‌های مفهومی، از آن خورد. ای آقای احمدی‌نژاد! ای دکتر! ای مهندس! باور کن هیچ‌کدام اینها، نه ترامپ، نه تتلو، نه فلانی و فلانی، هیچ‌کدام نمی‌توانند جای تو را در دل ما بگیرند. لطفا یک صفحه در اینستاگرام باز کن و هی برای ما با درخت و زنبیل استوری بگذار. تنکیو.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درمورد اقای روحانی که وضع جامعه میگه اشتباه کردن ملت و #پشیمانم از همین اشتباهات ایجاد شد..
      نمیگم اقای رئیسی بهتر بود یا مث اقای روحانی عملن کاری نمیکرد ولی ازموده را ازمودن خطاس و اقای روحانی 4سال اول رو به بطالت گزراند و نباید تکرار میشد که شد:)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج