جاباما
۶۵۷۸۲۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ادعای تازه کیهان در مورد مجازات یک فیلمساز

با وجودی که وزارت ارشاد به آثار سخیف یا سیاه‌نما به‌راحتی مجوز نمایش و اکران می‌دهد، فیلم جدید یک فیلمساز منتقد دولت را که به نقد مسئولان نجومی‌خوار می‌پردازد رد کرده است!

روزنامه کیهان: با وجودی که وزارت ارشاد به آثار سخیف یا سیاه‌نما به‌راحتی مجوز نمایش و اکران می‌دهد، فیلم جدید یک فیلمساز منتقد دولت را که به نقد مسئولان نجومی‌خوار می‌پردازد رد کرده است!

وزارت ارشاد به فیلم جدید علی ملاقلی‌پور به‌دلیل نقد رفاه‌زدگی و ‌اشرافیت برخی از مسئولان، مجوز نداد. ملاقلی‌پور از جمله فیلمسازانی است که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر از رقبای حسن روحانی حمایت کرده بود و پس از آن نیز در مصاحبه‌های خود انتقادات زیادی را به عملکرد وزارت ارشاد وارد نموده بود، ازجمله در گفت‌وگو با کیهان تصریح کرده بود که عملکرد دولت روحانی در حوزه فرهنگ، لطماتی به جامعه وارد می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که دولت قصد انتقام‌گیری از فرزند رسول ملاقلی‌پور را دارد، چون به فیلمنامه جدید او مجوز ساخت نداده‌اند. به ویژه اینکه این فیلم به نقد برخی از مسئولان دولتی که درآمدهای نجومی دارند هم می‌پردازد.

براساس شنیده‌های خبرنگار کیهان، حذف نقد مسئولان نجومی‌خوار، شرط وزارت ارشاد برای صدور مجوز به این فیلم است. این درحالی است که اعضای متعهد و پیشکسوت شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی با این فیلم موافق هستند و ایرادی به محتوای فیلم وارد نکرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شمارو به هرکی می پرستین حرف از کیهان نزنید حالمان بهم میخوره خدا وکیلی

    • بدون نام

      درود بر کیهان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج