۶۵۷۸۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ترامپ: تحت تحقیقات نیستم، اما هیلاری شاید

در میانه گزارش‌هایی مبنی بر تحقیقات اف‌بی‌آی در خصوص بنیاد کلینتون، دونالد ترامپ اظهار کرد، بر سر تبانی با روسیه تحت تحقیقات قرار ندارد اما ممکن است رقیب انتخاباتی سابقش در این تحقیقات تحت بررسی باشد.

ایسنا به نقل از هیل، در میانه گزارش‌هایی مبنی بر تحقیقات اف‌بی‌آی در خصوص بنیاد کلینتون، دونالد ترامپ اظهار کرد، بر سر تبانی با روسیه تحت تحقیقات قرار ندارد اما ممکن است رقیب انتخاباتی سابقش در این تحقیقات تحت بررسی باشد.
دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت: همانطور که می‌دانید، هیچ تبانی‌ای وجود نداشته است. هیچ جرمی صورت نگرفته است. همه به من می‌گویند که تحت تحقیقات قرار ندارم. شاید هیلاری (هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا) تحت تحقیقات باشد، نمی‌دانم، اما من نیستم.

رییس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد، تبانی‌ای میان کلینتون، کمیته ملی دموکراتیک و روسیه وجود دارد.

رابرت مولر، مشاور ویژه، تحقیقات در خصوص دونالد ترامپ و اطرافیانش را به عنوان بخشی از تحقیقات فدرال در پرونده ادعای رابطه کمپین ترامپ و مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادامه داده‌ است.

چندین جمهوری‌خواه و همچنین دونالد ترامپ، تحقیقات مولر را همراه با جهت‌گیری سیاسی دانسته‌ و تحقیقات در خصوص کلینتون را خواستار شده‌اند.

ماموران اف‌بی‌آی تحقیقات خود را در رابطه با بنیاد غیردولتی کلینتون و احتمال برخورداری اهداکنندگان این موسسه از مزایایی طی دوران وزارت هیلاری کلینتون در دولت پیشین از سر گرفته‌اند.

مقامات به هیل گفته‌اند که اف‌بی‌آی در ماه گذشته دست‌کم یک مصاحبه با یک شاهد در این پرونده صورت داده و سایر اقدامات نیز در هفته‌های آتی صورت خواهد گرفت.

نیک مریل، سخنگوی کلینتون از سر گیری تحقیقات درباره بنیاد کلینتون را اقدامی سیاسی برای منحرف کردن اذهان عمومی دانسته است.

وی در این خصوص اظهار کرد: این یک ننگ است. این بنیاد فعالیت‌های بشردوستانه‌ای انجام می‌دهد که می‌تواند زندگی فردی را تغییر دهد و جمهوری‌خواهان تلاش‌ کرده‌اند که فعالیت‌های این بنیاد را به یک بازی سیاسی بکشانند.

کریگ میناسیان، سخنگوی بنیاد کلینتون نیز گفت: بنیاد کلینتون مکررا با ادعاهایی مبنی بر جهت‌گیری‌های سیاسی روبه‌رو شده و نادرستی چنین ادعاهایی بارها و بارها ثابت شده است. هیچ یک از این اقدامات لغزشی در ماموریت ما برای کمک به مردم ایجاد نکرده است.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج