۶۵۷۸۹۴
۷۹ نظر
۵۱۹۷
۷۹ نظر
۵۱۹۷
پ

با مردی که این خصوصیات را دارد ازدواج نکنید!

تصور کنید با مردی ازدواج کنید و بعد بفهمید او عادت‌های بدی دارد که اصلاح پذیر نیستند. اولین چیزی که آروز می‌کنید چیست؟ احتمالا می‌گویید‌ای کاش قبلا می‌دانستم مردی که چنین ویژگی‌هایی دارد برای ازدواج مناسب نیست.

برترین‌ها: تصور کنید با مردی ازدواج کنید و بعد بفهمید او عادت‌های بدی دارد که اصلاح پذیر نیستند. اولین چیزی که آروز می‌کنید چیست؟ احتمالا می‌گویید‌ای کاش قبلا می‌دانستم مردی که چنین ویژگی‌هایی دارد برای ازدواج مناسب نیست.

خب ما حالا در این مطلب نکاتی را به شما می‌گوییم که لازم است پیش از ازدواج بدانید. البته پیدا کردن مردی که کامل باشد غیرممکن است (گشتیم نبود، نگرد نیست!)، ولی این دلیل نمی‌شود استاندارد‌ها را کنار بگذاریم و با کسی ازدواج کنیم که عادات آزاردهنده‌ای دارد. شما باید با مردی ازدواج کنید که کاملا «مناسب شما» باشد. هر چند نقاط ضعفی خواهد داشت (همه‌ی ما داریم، مگر نه؟!)، اما نقطه ضعف با عادت فرق می‌کند.

با مردی که این خصوصیات را دارد ازدواج نکنید!

عادت‌ها چیز‌هایی هستند که ما طی سال‌ها یادگرفته‌ایم انجام‌شان دهیم؛ با رفتار‌های ما عجین شده‌اند و آن‌ها را ناخودآگاه انجام می‌دهیم. این عادت‌ها نه تنها ممکن است شما را آزرده کنند، بلکه عملا تغییر دادن رفتار یک مرد غیر ممکن است! اگر مردی هرکدام از ده عادت زیر را داشته باشد، مناسب ازدواج نیست.

همیشه بهانه می‌آورد

انگار هیچوقت نمی‌تواند یک جواب کامل و مستقیم به شما بدهد و در عوض، متوسل به بهانه‌هایی بچه‌گانه و بی‌اساس می‌شود. هر بار که او بهانه‌ای می‌تراشد، نابالغ بودن خودش را به شما نشان می‌دهد. ضمنا این احتمال هم وجود دارد که دروغ می‌گوید. بهانه آوردن، کار بچه‌هاست و شما می‌خواهید با یک مرد ازدواج کنید نه با یک بچه!

کوته‌فکر و متعصب است

مرد‌هایی که کوته نظر هستند واقعا شما فرسوده می‌کنند. آروز می‌کنید کاش به جای اینکه تمام آخر هفته را پای تماشای فوتبال بنشینند، قبول می‌کردند که کار جالب‌تری انجام دهند، دست از تشر زدن برمی‌داشتند یا اینقدر دیگران را قضاوت نمی‌کردند. بعضی از مرد‌ها انگار نسبت به موضوعاتی خاص، دید بازتری دارند، اما در سایر زمینه‌ها، کوته فکر هستند.

این ویژگی هم آزاردهنده است، چون می‌تواند روابط شما را هم آلوده کند. مثلا تصور کنید یک قرار کاری با همکار مردتان دارید و دقیقا می‌دانید در چه موردی قرار است گفتگو کنید چه اتفاقی قرار است بیفتد، اما همسرتان به او اعتماد ندارد و به شما می‌گوید همه‌ی مرد‌ها فقط از شما رابطه‌ی جنسی می‌خواهند و شما نباید به ملاقات این مرد بروید. اگر همسر شما همچنان در قرن نوزدهم سِیر کند و نگرش محدود آن دوران را داشته باشد، لایق ازدواج با شما نیست.

داد و فریاد می‌کند

مردی که عادت دارد زود از کوره دربرود و داد و فریاد راه بیندازد، هیچ امیدی به اصلاحش نداشته باشید، چون این عادتی است که از بین رفتنی نیست. اگر با مردی آشنا شده‌اید که داد می‌زند و هوار می‌کشد و توهین کلامی به دیگران می‌کند، خیلی زود از او فاصله بگیرید و ترکش کنید.

با مردی که این خصوصیات را دارد ازدواج نکنید!

زیر قول‌هایش می‌زند

اگر مردی که قصد ازدواج با او را دارید مدام زیر قول‌هایش می‌زند، علامت خوبی نیست. این رفتار او اعلام می‌کند که این عادت بد را سالهاست با خود دارد و امیدی به تغییرش نیست. وفای به عهد نکردن او شما را فرسوده و رنجور خواهد کرد. یک یا دو بار زیر قول زدن شاید مشکل بزرگی نباشد، اما اگر این رفتار ادامه پیدا کند، باید آن را پرچم قرمزی بدانید که بروز مشکلات بزرگ بعدی را نشان می‌دهد. به زبانی دیگر بگوییم؛ او با زیر قول زدن‌هایش به شما بی‌احترامی می‌کند و ارزشی برای رابطه‌تان قائل نیست و شما را یک احمق فرض کرده است. بدقولی‌های او نشاندهنده‌ی این است که به اندازه‌ی کافی به شما اهمیت نمی‌دهد و احتمالا در آینده هم تغییر نخواهد کرد.

دروغ می‌گوید

اگر مردی که می‌خواهید با او ازدواج کنید، با وقاحت تمام به چشم‌های شما نگاه می‌کند و به شما دروغ می‌گوید و با اینکه شما آشکارا می‌دانید این یک دروغ است، اما او زیر بار نمی‌رود، یک هشدار جدی است که این مرد قابل اعتماد نیست. دروغگویی عادت بدی است که به راحتی در رفتار انسان جا خوش می‌کند، اما به سختی می‌توان از آن خلاص شد. اگر بیشتر از یک مورد، دست مرد مقابل‌تان را رو کردید پس باید این را بدانید که او مناسب ازدواج نیست.

شما برای او در اولویت نیستید

اگر مردی که قصد ازدواج با او را دارید شما را به دیگران ترجیح نمی‌دهد باید از خودتان بپرسید: پس چه زمانی من الویت او خواهم بود؟! جواب، هرگز است. مرد‌هایی که همسرشان برای‌شان الویت ندارد معمولا عادت به رفیق بازی دارند یا کار و سرگرمی‌شان برای آن‌ها الویت دارد. برای اینگونه مردها، عشق آخرین چیزی است که سراغش خواهند رفت. فکر نکنید می‌توانید این عادت را از سرش بیندازید.

با مردی که این خصوصیات را دارد ازدواج نکنید!

انحصارطلب و وابسته است

در ابتدا کمی وابستگی ایرادی ندارد، حتی قشنگ هم هست. اما وقتی مدتی از شروع رابطه‌تان گذشته و او همچنان بسیار انحصارطلب و وابسته است، عادتی است که احتمالا نمی‌تواند آن را ترک کند. این مرد به احتمال زیاد یک سلطه گر است که دوست دارد همیشه شما را کنترل کند و تحت فرمان او باشید. چنین مردی مناسب زندگی مشترک نیست.

دوست دارد همیشه در بحث‌ها بَرنده باشد

اگر مردی که قصد ازدواج با او را دارید، با پیروزی در بحث و جدل‌های‌تان احساس رضایت و خوشنودی می‌کند و اگر غیر از این باشد، برآشفته شده و نارضایتی خود را به روشی ناخوشایند بروز می‌دهد، پس عادت بدی دارد که پرچم قرمزی برای شماست. در یک رابطه هیچ کدام‌تان نباید با آروزی بُرد وارد بحث شوید، بلکه هدف از بحث و گفتگو این است که راه حلی پیدا کنید که مناسب هر دو طرف باشد.

مسئولیت‌پذیر نیست

وقتی زیر بار اشتباهات‌مان نمی‌رویم و مسئولیت اشتباه خود را نمی‌پذیریم، مانند بچه‌ها رفتار می‌کنیم. اگر تقصیر را گردن شخص دیگری بیندازیم که دیگر بدتر! تازه بدتر از این‌ها هم این است که به خودمان فرصت درس گرفتن از اشتباهات‌مان را نمی‌دهیم. اگر این ویژگی‌هایی است که در مرد مقابل‌تان می‌بینید، با او ازدواج نکنید.

با مردی که این خصوصیات را دارد ازدواج نکنید!

سبک زندگی ناسالمی دارد

اگر زیاد سیگار می‌کشد و ...، اما شما سبک زندگی سالمی دارید، باید خیلی هوشمندانه تصمیم بگیرید؛ درست است که هر کسی که اراده کند می‌تواند سیگار کشیدن و ... را ترک کند و عادت‌های سالم را جایگزین کند، اما اگر این مرد قبلا برای ترک کردن تلاش کرده و موفق نشده، پس بهتر است فکر ازدواج با او را از ذهن‌تان بیرون کنید.

منبع: beautyandtips

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا (بنتلی) اسلام اباد غرب

      از نظر من خانم باید زیبا و خوش اندام باشد مرد هم خوش اخلاق و دست ودلباز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد زشت به لعنت سگم نمی ارزه

      • بدون نام

        زن به جای خوشگلی و خوش اندام بودن اول باید اخلاق خوب داشته باشه سگ اخلاق باشه ولی مانکن باشه به چه دردی میخوره؟؟؟!!!

      • بدون نام

        نظرتو واسه خودت نگه دار

      • بدون نام

        با ادم کوته فکر و متعصب به هییییچ عنوان ازدواج نکنید همچین شخصی بیمار روانیه
        والبتهذمردهای هیز که بعد ازدواج هم در گفتار نگاه و یا رفتار هنوز چشمشون دنبال زنهای دیگر هم هست
        این دو دسته بیمارند هرگز هرگز هم درمان نمیشن

      • بدون نام

        راسته میگن عقل مردها به چشم شونه

        تنها معیار مرد ها در انتخاب همسر قیافه و اندام هست بعد از ازدواج هم همه چی از اون خانم میخوان و فکر می کنن باید صاحب همه کمالات دنیا باشن
        تویی که تنها به زیبایی ظاهری اعتقاد داری باید همه عمرت رو با همون ظواهر سر کنی و حق اعتراض نداری

      • بدون نام

        سگ بیچاره لعنتش خیلی بهتر از این مرداس

      • مریم

        متاسفانه با یکی ازدواج کردم به محض کوچکترین بحث زنگ میزد یا پیام میداد به پدرم خواهرم مادرم..بدترین حرفا رو راجع به من میزد ..چرا با تو ازدواج کردم من سرترم قدم بلنده از تو جذاب ترم..خلاصه انقد تکرار کرد که از زندگیم پرتش کردم بیرون بعد دو سال درگیری..الان میگم کاش همون بار اول جلوش و میگرفتم چون مردها عوض نمیشن.

    • sunrise

      بعضی از مردا متاسفانه همه این خصوصیت هارو عشق میدونن ولی نمیدونن خودشون مشکل دارن و اینا عشق نیست عقده‌ست! ولی کمش هم برای پایداری زندگی لازمه بنظرم. .وافقین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیماریروحی روانی دارند و درمان هم نداره سایگوپت هستند

      • بدون نام

        سایکوپات *

    • بدون نام

      برترینها دوباره با این خبراتون دعوا جنسیتی راه نندازید لطفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیش دعوای جنسیتی اتفاقا خیلی هم بجا بود

      • بدون نام

        واقعا

      • بدون نام

        کاربر 8:18

        آره اروا عمت همین حالا نگاه کن خیلی از کاربر ها(زنها)چی علیه مردها گذاشتن

      • بدون نام

        حقتونه خب

      • بدون نام

        کاربر 7:20

        غلط کردی خب

      • بدون نام

        اگه مخالفتی از طرف زن ها صورت گرفته چرا یکم عقلتون رو بکار نمیندازین تا متوجه بشین حتما اشکالی در این موضوع هست؟
        اول بگم که من یه مرد هستم
        منطق داشتن تو این مسائا واقعا خوب چیزیه. وقتی یک نفر تو یه موضوع حالا خونوادگی یا اجتماعی شکایتی میکنه همه ی شما ها سعی میکنین به عدالانه ترین حالت ممکن منطق رو بکار ببرین و با در نظر گرفتن همه ی دیدگاه ها بهترین نتیجه گیری رو برای فرد بکنین تا شکایتش رفع بشه
        تا مسائل جنسیتی میاد وسط و یکی از جنس مخالفش اعتراض میکنه ، جنس مخالف از خودش دفاع میکنه بدون اینکه دیدگاه های مختلف رو بسنجه و منطقی تصمیم بگیره
        سعی دارم بگم چرا خودمون رو جای دیگران نذاریم تا درست تر متوجه بشیم منظورشون چیه؟ چرا من بهترم من درست میگم ها رو کنار نذاریم ، همه ما انسان ها اشتباهاتی مرتکب میشیم باید این واقعیت رو قبول کرد
        و همون طور که سقراط میگه تنها چیزی که من میدونم اینه هیچی نمیدونم

    • بدون نام

      عزیزم شما انگار دل خوشی داری ؟!همه ی مردا بیشتر این ویژگی هارو دارم و آدم و زجر کش میکنن!!کاریشم نمیشه کرد عملا!!!!یا باید اصلا قید ازدواج و بزنی یا پی این چیزها رو به تنتون بمالید خواهرهای عزیزم ،اینطوری نیست که بشه کسیو پیدا کنید که هیچ کدوم از این ویژگی هارو نداشته باشه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون دور ازدواجو خط بکشید عاقلانه ترین کارو کردید

      • بدون نام

        دیگه شما فشار باعث شده به هر خری بله بگی تقصیر ملت چیه

      • مریم

        تنها ماندن هزار بار بهتر از ساییدگی مغز و روحه

      • بدون نام

        دقیقا همسر من هیچکدوم از این ویژگی هارو نداره ب لطف خدا...یه مرد به تمام معنا در یک جمله....بهترینه.خدایاشکرت
        اینو گفتم که ادمای بدبینی مث تو گوش بقیه رو پر نکنن و همه بدونن دنیا قشنگی اای خودشو داره

      • بدون نام

        خوش بحال شما واقعا خانوم محترم
        منکه ناامید شدم کامل

    • بدون نام

      اینارو نمیگفتید هم خودمون میدونستیم

      پاسخ ها

      • محمد

        مقاله خوبی بود .ممنون. همین مقاله رو در مورد خانمها نیز بگید لطفا"

    • مهرداد

      خانم بانکی خسته نشدی از ترجمه مطالب بی ارزش یه طرفه بر ضد مردها؟!
      مثلا با این مطلب خواستی بگی خانما همشون کامل هستن، مردها نه؟! لابد امبر هرد که به جانی دپ خیانت کرد و حتی بهش آسیب جسمی رسوند و به دروغ همه چی رو انداخت گردن شوهرش، زن نیست !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا این خصوصیات در هر موجودی نکوهیده است حالا چرا فکر میکنید اینکه بگن مرد صاحب این خلقیات مشکل داره بهتون ستم شده
        اخه بابا چند تاشون رسما بیماری و تیک روانیه دیگه

      • بدون نام

        پس خشونت خانگی رو زن میندازه فکر کنم ببین تو خودت الان با این حرفت خصوصیات بالا رو داشتی .... ما نمیگیم زن کامله ولی مرد هم کامل نیست

      • بدون نام

        نه این جور مساٹل اصلا به چشمشون نمیاد

      • بدون نام

        جانی دپ هم به کتک زدن امبر قبل از همه اینها اعتراف کرد و کارهای امبر جهت تلافی بود اگه خودتو به ناشنوایی نزده بودی اینارو میشنی

      • سودی

        تو این سی سالی که زندگی کردم همش اخبار مردی زنش رو کشت پدری دخترش رو کشت برادری خواهرش را کتک زد تا سرحد مرگ شنیدم و دیدم حالا یک زن اونم معلوم نیست واقعا این کارو کرده یا نه و اگر کرده به شماها و من هیچ ربطی نداره شده واسه شما یه بهونه که هرجا حرف کم میارید سریع دهنتو واکنید و بگیدش اگه خیلی زرنگید این مثالاتونو 5 تا بکنید در عوضش من 5هزارتا خشونت مرد به زن رو نمونه مثال میزنم واستون وای بر شما امیدوارم جهنم واقعیت داشته باشه هرچند که خود خدا هم نر پرسته

    • بدون نام

      تا نریم تو زندگی باهاش که نمیدونیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا تو دوره اشنایی ،دوستی یا نامزدی هم میشه فهمید فقط باید تو مقعیتهای والش دار وارد بشن مثل یک جمع دوستانه
        یا یه فعالیت جمعی

      • بدون نام

        دقیقا!!!!! مردم یک پا بازیگر حرفه ایی شدن یارو به دیونه تو تیمارستان گفتی زکی بعد تو برخورد اول که میبینیش میگی واوو چقدر جنتلمن و مبادی آدابه

    • بدون نام

      پس اصن نباید ازدواج کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راستشو بخواي آره. در نهايت تعداد كساني كه به مرور پشيمون ميشن و تنها چيزي كه اونها رو به زندگي مشترك وصل ميكنه بچه هاشونه زياد و زيادتر ميشه.

      • بدون نام

        مرد خوب اگه باشه تو ایران یا نیست یا آنقدر کمه که میشه گفت نیست

      • سودی

        واقعا درسته نباید ازدواج کرد میدونم واسه همه مجردا یه چیزی ته دلشون هست که میخوان امتحان کنن متاهلی رو خوده منم همینطورم گاهی دوست دارم ازدواج کنم ولی یک ساعت بعدش پشیمون میشم واقعا این دوره نمیتونی ازدواج کنی و آرامش و راحتی داشته باشی دقیقا خودتو میندازی توی یک چاه عمیق و خطرناکه که تهش دیوونه و افسرده می شی
        مجرد بودن یک سختی هایی داره ولی سگش شرف داره به یک روز متاهل بودن

    • بی نام

      کار از کار گذشته ازدواج کردیم

    • یه دوست

      الان مثلا اگر زنی این ویژگی هارو داشته باشه کیس خوبیه؟ کلا اینا صفاتین که برای زندگی مشترک مضرن، به جنسیت ربط نداره که. واقعا چطوری یه مرد میتونه با یه زن دروغ گو و بهانه گیر و لج بازی زندگی راحتی داشته باشه؟ همونطور که یه زن نمیتونه با همچین مردی زندگی کنه. الکی جنسیتی نکنین اینارو.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا ، به خدا همین نویسنده بره این مطالبو در قالب کلیپ تو یوتیوب بذاره به واکنش تند (فحش و حرف های زننده) مردها روبرو میشه

      • سپید

        ربطی به زن و مرد نداره------ خدای من عقلتونو بکار بندازید!!!! انقدر همه چیزو جنسیتی نکنید همه ما چه زن چه مرد مشکلات و خصوصیات بد داریم مخصوصا اگر داریم تو ایران با این شرایط جهنمی زندگی می کنیم اصل قضیه اینه که دیگه نباید ازدواج کرد نه تو کشور ما و نه با این مشکلاتی که هست و باعث شده همه مشکل روانی و شخصیتی پیدا کنن

    • ماریا

      همسر من این خصوصیاتو با یه سری خصوصیات بد دیگه داشت که ازش جدا شدم واقعا جونمو به لبم رسونده بود

    • ابی

      ینی زنی که این خصوصیات رو داره مشکلی نیست؟فقط مردا؟

    • بدون نام

      همچنین با خانم هایی هم که این ویژگی ها رو دارند هم ازدواج نکنید آفرین

    • بدون نام

      پس بشینین تا شوهر گیرتون بیاد چو بیشترا این شکلین

    • بدون نام

      پس بشینین تا شوهر گیرتون بیاد چو بیشترا این شکلین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منتطر شما تحفه های خودشیفته نیستیم جایی هم نشستیم پاشدیم فعالیت میکنیم تا بسوزید

      • بدون نام

        کرونا بهتر از شماست

      • مریم

        صدسال میخواهیم نیاد

    • بدون نام

      برترین ها کلا مریضه
      من نمی دونم از کدوم جهنم در رفته ای اومده که این اراجیفو به خورد ملت می ده ( همه مردها از شما رابطه جنسی می خواهند)
      تمام مطالبی که می ذاره با رنگ جهالتش آمیخته می کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردهای زورگو و متحجر درسته

    • بدون نام

      دمت گرم مهرداد زن ها خودشون فکر میکنند کامل هسن وهیچ مشکلی هم ندارن.در هر موضوعی سریع جبهه میگیرن وبحث رو جنسیتی میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهرداد بحثو جنسیتی کرد آقای با اخلاق با شعور

      • بدون نام

        کامل هستن از عقب

    • بدون نام

      90 در صد مردها کوته فکر و متعصب و کورذهن هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و زنی مثل تو هم حیوون پاچه گیر هستن

      • خداوکیلی

        باسلام وعرض ادب .
        وقتی میگیم 90درصد یعنی برادر .وپدر و پسر و شوهرخودمهماینچنین هستند..!!!؟

      • بدون نام

        اون ده درصد که تو ایران نیستن خیلی کم باشن شاید فقط روشن فکر نما باشن

      • بدون نام

        حالت خوبه

    • بدون نام

      ازدواج مزخرف ترین اقدام دنیاست والسلام!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش اینو همه بفهمن من خودم سی سالمه و ازدواج نکردم تا الان هم زندگی آروم و نمیشه گفت بی دغدغه ولی نسبت به دوستام که همه ازدواج کردن و الان مثه سگ پشیمونن و و اگه منو کنارشون بزاری انگار ده سال ازشون کوچکترم زندگی ایدآل تر و بهتری دارم ولی هیچ پس اندازی ندارم و کار که میکنم فقط خرج همون ماهم در میاد حالا یک خواستگار پولدار دارم و خانوادم بخاطر همین مدام دارن فشار میارن که ازدواج کن تا کی میتونی کار کنی و سربار کی بعدا میخوای بشی(پدر و مادرم فوت شدن)حداقل اینجوری آیندت تامینه ولی بنظر خودم ازدواج اشتباه محضه و اصلا هم آدم فرصت طلبی نیستم ولی اگر شرایط کشورمون این جوری نبود شاید ازدواج می کردم ولی با این شرایط و اوضاع واقعا اشتباهه محضه

    • بدون نام

      خب پس ازدواج نکنیم دیگه-پسر ایرانی همینه-اکثرشو داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسر ایرانی همینه ؟! ولی دختر ایرانی نداره خخخخخ

      • بدون نام

        مجبور نیستی با ایرانی ازدواج کنی سراسر پر از مرد هست و قرار نیست حتما هموطن باشه بخصوص که دورگه ها ژن قوی تری دارن یعنی آینده بچتو هم تامین کردی

    • مظلوم

      بعضی مردای ایرانی به اسم غیرت خون زناشونو تو شیشه کردن خدا نگذره ازشون ای خدااااااااا به داد ما بی پناهام برس

    • بدون نام

      همه اینایی که اینجا نوشته شوهر من داره

    • بدون نام

      چرت و بی ارزش

    • بدون نام

      پس با هیچ مردی نباید ازدواج کرد خصوصا نوع ایرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا با زن ایرانی نباید ازدواج کرد چون اکثرا مثل تو سگ صفتن

    • بدون نام

      یه نصیحت خواهرانه به خواهرای خودم به فکر خودتون و زندگیتون اما اگه بچه میخواید فکر اونم باشید چون اوضاع ایران و مردم ایران بدرد بچه داری نمیخورن سر فرصت بشینید یه جفت خوب و خوش اخلاق و روشن فکر خارجی پیدا کنید، ترجیحا با تفاوت های ژنتیکی زیاد چون ژن بچه های شما قوی میشه و بخاطر نزدیک بودن ژن ها بچتون مشکلات بسیار جسمی روحی پیدا نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس بدو بدو که خارجی ها در انتظارتون نشستن خخخخخخخخ

      • بدون نام

        خارجی ها مگر افغانی ، پاکستانی، عراقی‌ باهاتون ازدواج کنه ولی اینکه فکر بکنید با مرد کشورهای مثل آمریکا یا اروپا ازدواج بکنید، زکی تو همین خیال باشین چون که اونها اصلا شما رو به هیچی حساب نمیکنن

    • بدون نام

      بدون نام 2:30

      نیست که دعوتنامه برا شما فرستادن و نپذیرفتید !!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله بله من دو تابعیتی هستم و همسرم ایتالیایی هست باورت میشه پشمک جون

      • مهدی از کرج

        خدا وند به انسان خرد عقل اتایا کرده
        قبل ازدواج کتاب بخانید تحقیق کنید
        6ماه نامزدی رابرای بی شوعور را گزاشتن
        که هم دیگرا نگاه کنن هی خالی برای هم
        ببندن؟؟ خرد خوب جیزیه
        توانا بود هرکه دانا بود یا حق

    • بدون نام

      ب موارد خوبی اشاره شد تو انتخابتون براازدواج خیلی دقت کنید وگرنه یک عمر پشیمون میشین

    • بانو

      مردها خیلی خیلی نیاز به اصلاحات دارند .که از شمارش خارجه .ما زنها هم نیاز داریم اما شما ۹۵درصد نیاز دارید .صدای نکره ،دعوایی،تعصبات بی جا،زود جوش،بد دهن،الکی قلدر،نازیدن به زور بازو ،یه جو عقل بیشتر ندارید .۹۹درصد جرم و جنایت توسط مردهاست ،اگر یه بچه بدی به مرد نگه داره عرضه نداره اما زنها قادرند ۱۰تا بچه بزرگ کنند و این نشان توان بالای زنان در همه زمیته هاس،اگر رو نمیکنند نزارید پای ضعفشون ،ملاحظه ی شما مردها رو میکنن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج