۶۵۷۹۰۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

حسن زاده: ۱۳ دی به استقلال نامه زدیم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: روز ۱۳ دی به باشگاه استقلال در خصوص اتفاقی که افتاد نامه ارسال کردیم و من نمی‌دانم چرا با توجه به صحبت‌هایی که شده مسئولان باشگاه واکنش نشان دادند.

خبرگزاری فارس: اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در گفت‌وگو با رادیو تهران خصوص محرومیت جباروف بازیکن تیم فوتبال استقلال به مدت ۳۰ روز، گفت: اولاً باید این به این نکته اشاره کنم که از ۲۹ آذر ماه ۹۶ طبق آیین‌نامه جدید انضباطی و طبق بند ۱۳ ماده ۲۰ هیچ فردی در کمیته انضباطی قبل از صدور رأی و همچنین بعد از صدور رأی اجازه صحبت کردن ندارند و اگر هم قرار است راجع به موضوعی صحبت شود از طریق روابط عمومی فدراسیون اعلام خواهد شد.

وی در ادامه با توجه به صحبت‌هایی که شده خیلی‌ها معتقدند که جباروف ابتدا محروم شده بعد او را به کمیته انضباطی احضار کردند، گفت: من انتظار ندارم که شما به عنوان خبرنگار یا یک علاقه‌مند به یک فوتبال در بحث حقوقی اطلاع کافی داشته باشید، بحث محرومیت و محکومیت یک معنایی دارد هیچ جا این بحث وجود ندارد که ابتدا فردی محروم شود و بعد بخواهیم راجع به آن موضوع و رأی صحبت کنیم. روز ۱۳ دی به باشگاه استقلال در خصوص اتفاقی که افتاد نامه ارسال کردیم و من نمی‌دانم چرا با توجه به صحبت‌هایی که شده مسئولان باشگاه واکنش نشان دادند.

حسن‌زاده در ادامه گفت: باز هم می‌گویم با توجه به اینکه در روز پهلوانی قرار داریم باید همه عزیزان و فوتبال دوستان به قانون احترام بگذارند و باید بگویم از هر بحثی راجع به کمیته انضباطی از طریق روابط عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه در خصوص اینکه چه برنامه‌ای دارید تا سکوها را بیشتر کنترل کنید، نظارت بیشتر شود که شعارها به جز شعار فوتبالی نباشد، گفت: من همیشه گفته‌ام مجازات تنها راه بازدارنده در جامعه نیست، نزدیک ۷ سال است که در فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کنم حقیقت موضوع بسیار تلخ است و این اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد بسیار بسیار ناامیدکننده است ، باید بگویم حدود ۳ باشگاه در فوتبال ایران هستند که در واقع از تماشاگران در برخی مسائل سوءاستفاده می‌کنند و از هواداران خودشان به عنوان یک ابزار استفاده می‌کنند که این بسیار خطرناک است. برای مثال وقتی بازیکنی با یک باشگاهی به مشکل می‌خورد این هواداران به جلوی درب باشگاه می‌روند و به دنبال بی‌احترامی و حرف‌هایی از این قبیل هستند. متأسفانه این باشگاه‌ها از هوادارانش سوءاستفاده می‌کنند و امیدواریم طبق آیین‌نامه جدید که جا دارد از همه عزیزانی که زحمت کشیدند که این آیین‌نامه به تصویب رسید تشکر کنم، سخت‌گیری‌ها از امروز نسبت به بداخلاقی‌ها در فوتبال بیشتر شود و همه به قانون احترام بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درررررروغ نگووووووو

    • بدون نام

      آقای حسن زاده قانون همه یاهیچ یابرای بعضی ازتیمها شماکه بااستقلال مغرضید

    • خوزستانی

      من بازی را دیدم . جباروف هر کاری می کرد تا اخراح بشود و کریسمس کناز خانواده اش باشداما داور متوجه قضیه نمی شدحتی دست به خشونت عمدی زد اما بازم داور متوجه منظور جباروف نشد تا اینکه مجبور شد دست به یقه بازیکن خوزستانی بشود و...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج