۶۵۷۹۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نکونام: تمام توانم را براي استقلال مي‌گذارم

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: تماشاگران به من هميشه لطف داشتند و تمام توانم را براي موفقيت استقلال مي‌گذارم.

خبرگزاری فارس: هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: تماشاگران به من هميشه لطف داشتند و تمام توانم را براي موفقيت استقلال مي‌گذارم.

جواد نکونام در ابتداي تمرين استقلال در مورد ديدار دربي عنوان کرد: تماشاگران هميشه به من لطف داشتند مخصوصاً هواداران استقلال همواره ياور تيم خود بودند. با تمام توان روز جمعه به ميدان مي‌رويم و قول مي‌دهم براي موفقيت تيم تمام تلاشم را انجام دهم تا موفق شويم.

وي در مورد کري‌هايي که پرسپوليسي‌ها قبل از بازي خوانده‌اند، عنوان کرد: در اين ارتباط نظري ندارم.

نکونام در مورد پيش‌بيني‌اش از دربي اظهار داشت: پيش‌بيني فوتبال سخت است مخصوصاً اين بازي که حساسيت بسيار زيادي دارد. ان‌شاءلله در اين مسابقه به موفقيت برسيم.

هافبک استقلال در مورد اينکه کي‌روش تهديد کرده از سمت خود استعفاء مي‌کند، گفت: اميدوارم هرچه مي‌شود به نفع فوتبال ايران باشد ما يک موقعيت بزرگ به دست آورديم و زحمت زيادي کشيديم. با ۱۶ امتياز به جام جهاني رفتيم و شرايط خوبي را به وجود آورديم. اميدوارم اتفاقي بيافتد که رو به جلو باشيم. در جام جهاني بايد با قدرت ظاهر شويم.

وي در مورد وضعيت استقلال افزود: وضعيت بسيار خوب است، مي‌توانيم اين ديدار را ببريم. در ديدار قبلي سه امتياز حساس را از دست داديم. تمام تمرکزمان روي اين مسابقه است تا بتوانيم نتيجه خوبي را در دربي کسب کنيم.

نکونام در پاسخ به سؤال در مورد اينکه خيلي از مسئولين يادشان رفته از تيم ملي حمايت کنند، کي‌روش ناراحت است و علي کفاشيان نيز نمي‌داند بايد چه عملي انجام دهد، خاطرنشان کرد: همه دوست دارند بهترين شرايط براي تيم ملي فراهم شود مخصوصاً حالا که ما به جام جهاني رفتيم و فقط ۳۲ تيم هستند که در اين مسابقات حضور پيدا مي‌کنند نبايد کاري انجام دهيم که فردا پشيمان شويم. هر بازي دوستانه و هر اردو به تيم کمک خواهد کرد حتي تيم‌هايي که به جام جهاني نرفتند ديدار تدارکاتي مي‌گذارند و خود را آماده جام ملت‌ها مي‌کنند. زمان را از دست داديم بايد نگاه‌مان رو به جلو و مثبت باشد بايد دست به دست هم دهيم تا تيم ملي موفق شود. مسئولين، بازيکنان و شما رسانه‌ها نقش عمده‌اي در صعود تيم ملي به جام جهاني داشتيد، اميدوارم ما هم بتوانيم با بازي‌هايي که انجام مي‌دهيم تيم ملي را به موفقيت برسانيم.

وي در پاسخ به سؤال ديگري در مورد اينکه مطرح شده، کي‌روش درخواست کرده باشگاه‌ها در ليگ قهرمانان آسيا از بازيکنان ملي استفاده نکنند، اظهار داشت: من اين موضوع را نشنيدم و نخواندم اگر قرار باشد تيم ملي بازيکنان را بگيرد و باشگاه‌ها از بازيکنان ملي استفاده نکنند بايد تعاملي به وجود بيايد و اين موضوع بررسي شود. بايد به اين فکر کنيم که فوتبال ايران چه در رده باشگاهي و چه در رده ملي هميشه بالا باشد و بهترين نتايج را بگيرد. در اين صورت هيچکس ضرر نمي‌کند صحبت کي‌روش را نخواندم. اما نبايد اين موضوع يک‌طرفه باشد کي‌روش نشان داده به ايران علاقه‌مند است و به خاطر کارش و تعهدي که دارد تمام تلاشش را انجام مي‌دهد. مسئولان بايد نشستي را بين مديران باشگاه‌ها و مربيان تيم ملي برگزار کنند تا تصميم خوبي گرفته شود. هيچکس دوست ندارد تيم ملي ضرر کند و همه مي‌خواهند کمک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      نکونام جمعه گل میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج