۶۵۷۹۱۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

احمدزاده و منشا با کسر قرارداد به پرسپولیس برمی‌گردند

دو بازیکن خاطی پرسپولیس روز گذشته با غیبت در تمرینات در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر شدند و در خصوص اتفاق آخرین تمرین به توضیح پرداختند.

ورزش سه: فرشاد احمدزاده و گادوین منشا که در تمرین روز پنجشنبه و قبل از بازی با نفت تهران با یکدیگر به درگیری فیزیکی پرداخته بودند با نظر برانکو از لیست این بازی خارج شدند و غایب بزرگ سرخپوشان برابر نفت لقب گرفتند.

این دو بازیکن بعد از این بازی نیز در تمرین پرسپولیس غیبت داشتند و برای ارائه توضیح در خصوص حاشیه رخ داده به باشگاه رفتند تا در کمیته انضباطی حاضر شوند. هر چند تا این لحظه حکم مربوط به اتفاقات رخ داده بین این دو بازیکن در تمرین به طور رسمی اعلام نشده اما گفته می‌شود، کمیته انضباطی باشگاه با توبیخ گادوین منشا و فرشاد احمدزاده و با توجه به اینکه آنها از این کار ابراز پشیمانی و ندامت کرده‌اند با جریمه ۱۰ درصدی از قرارداد از روز دوشنبه به تمرینات بازگردانده خواهند شد.

جریمه در نظر گرفته شده بدون بازگشت خواهد بود و این دو در پایان فصل این مبلغ از قراردادشان کسر خواهد شد و با این شرایط به تمرین بازخواهند گشت. با این حال اینکه برانکو ایوانکوویچ چه تصمیمی در قبال این بی‌انضباطی برای منشا و احمدزاده در نظر بگیرد هنوز نامشخص است و باید دید در دیدار مقابل مشکی‌پوشان از آنها سود خواهد برد یا خیر.

هر چند با توجه به محرومیت محسن مسلمان و غیبت بشار رسن احتمال بازگشت آنها به ترکیب اصلی محتمل خواهد بود و به نظر می‌رسد برانکو بعد از اخراج و ممانعت از حضورشان در بازی با نفت تهران اکنون پذیرای بازگشت آنها به ترکیب اصلی باشد.

پرسپولیس این هفته در شرایطی به مصاف مشکی‌پوشان خواهد رفت که بشار رسن، شجاع خلیل زاده، محسن مسلمان، مهدی طارمی و احمد نوراللهی را در ترکیب نخواهد داشت و این اتفاق می‌تواند با توجه به جریمه کسر قرارداد در نظر گرفته شده برای فرشاد احمدزاده و گادوین منشا به منزله بازگشت آنها به ترکیب اصلی تلقی شود و باید دید در نهایت نظر برانکو در این زمینه چه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      باید نقره داغ میشدن تا بفهمن تیم در چه موقعیتی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج