جاباما
۶۵۷۹۱۶
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

محرومیت برانکو، پاتک استقلال به پرسپولیس؟

سرمربی تیم پرسپولیس روز عجیبی را در مقابل نفت تهران سپری کرد.

ورزش سه: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر از پس نفت تهران برنیامد و به یک تساوی مقابل تیم انتهای جدولی دست یافت.

در این بازی که مطابق انتظار با مالکیت بالای توپ توسط پرسپولیسی ها و ایجاد موقعیت های مختلف روی دروازه نفت همراه بود، علاوه بر عملکرد خوب دروازه بان و خط دفاع نفت، چند تصمیم داور سرخپوشان را از رسیدن به گل دورتر کرد.

نظرات کارشناسان داوری هم پس از بازی حرف های برانکو و سایر پرسپولیسی ها را تایید می کرد و بر تاثیر سوت های اشتباه داور دررقم خوردن نتیجه صحه گذاشت.

این اتفاقات داوری در طول بازی باعث عصبانیت پرسپولیسی ها شد و اعتراضات روی نیمکت این تیم هم به مرور افزایش یافت. سرانجام نقطه اوج این ماجرا در لحظه به صدا در آمدن سوت داور مسابقه شکل گرفت و برانکو به شدت به عملکرد رضا مهدوی اعتراض کرد. این تصویر عجیب که تا کنون مشابه آن را از برانکو ندیده بودیم، عصبانیت شدید این مربی معمولا آرام را از هدر رفتن ۲ امتیاز مقابل تیم قعر جدولی نشان می داد.

اعتراضات برانکو در روزهای اخیر از نحوه داوری ها در بازی های پرسپولیس فراتر رفت و پروفسور حتی صحبت هایی را درباره محروم نشدن سرور جپاروف بعد از ضربه به بازیکن استقلال خوزستان مطرح کرد.

محرومیت برانکو، پاتک استقلال به پرسپولیس؟
محرومیت برانکو، پاتک استقلال به پرسپولیس؟
محرومیت برانکو، پاتک استقلال به پرسپولیس؟

صحبت های برانکو به مذاق استقلالی ها خوش نیامد و پس از اینکه روز گذشته از سوی کمیته انضباطی، هافبک ازبکستانی آبی پوشان با محرومیت تا اطلاع ثانوی مواجه شد، استقلالی ها تا حدود زیادی این حکم سنگین را نتیجه اعتراضات سرمربی پرسپولیس قلمداد کردند.

حالا در واکنش به این محرومیت گفته می شود فیلمی از عصبانیت برانکو ایوانکوویچ در انتهای بازی پرسپولیس و نفت در اختیار استقلالی ها قرار دارد که در آن سرمربی پرسپولیس داور چهارم بازی را هل می دهد.

به نظر می رسد آتش محرومیت های این چنینی بین سرخابی ها شعله ور شده و اگر چنین اتفاقی در گزارش ناظر بازی ثبت شده باشد، ممکن است برانکو هم در روزهای آتی با حکم محرومیت مواجه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • M. F

      دنبال چی هستی با این متنی که زدی

      پاسخ ها

      • علی بامدی

        واقعیت،شفاف سازی،قاطع بودن،احکام قانونی،چشم پوشی ازتعصب ب رنگی خاص.ک متاسفانه هیچ کدام ازاینها توفوتبال مانیست

    • ارتش ســــــــــــــــرخ آســـــــــیا

      غلت میکنید شما با فیلمتون داور سر مارا برید اعتراض هم نباید بکنیم؟

    • مهرداد

      باند کیسه کش و ترتر بسیار بانفوذ هستن در ارکان فوتبال
      یعنی ساختار مدیریتی فوتبالمون از این دو تیم مافیایی شکل گرفته. با هر محرومیت بحقی که در قبال این دو تیم حکم داده بشه باید و باید ضربه ای هم به سرورشون زده بشه

    • مهرداد

      باند کیسه کش و ترتر بسیار بانفوذ هستن در ارکان فوتبال
      یعنی ساختار مدیریتی فوتبالمون از این دو تیم مافیایی شکل گرفته. با هر محرومیت بحقی که در قبال این دو تیم حکم داده بشه باید و باید ضربه ای هم به سرورشون زده بشه

    • بدون نام

      شما دنبال فوتبال نیستین دنبال حاشیه هستین برانکو اعتراض بحق داشت هل داده دو پا روی ستون فقرات داور که نرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود برانکو دنبال چی بود که صحبت از جبارف کرد وباعث شد محروم بشه بخدا بیطرف فوتبال میبینم وطرفدار تیم های استانی خودم هستم ولی برانکو کمک داور را اخر با زی هل داد میگید نه فیلم بازی را نگاه کنید اصلا مربیان نباید کاری به تیم های دیگه داشته باشن کمیته انضباطی هم باید با سند و مدرک محکم ودیدن بازی باید حکم صادر کنه نه بخاطر تعلق خاطر به رنگ ویا تیم های پر طرفدار در ضمن گزارش داوری را برای چنین روزهای مینویسن در صورتی که صادق باشن الحمدالله فعلا تیم های تهرانی به جون هم افتادن با این زد وبندها تا حالا حق چند تیم شهرستانی ضایع شده الله اعلم یاحق

    • بدون نام

      دنبال نخود سیاه. ......برانکو باید محروم بشه یعنی چی داورو حل میده ....

    • بایرن _تاج _ میلان

      بابا جمعش کنید کی این برانکو و محروم میکنه

    • علی بامدی

      وای بحال مملکتی ک کمیته انظباطیش بخاطر حرف بعضی افرادحکم بدن یاتغییربدن یاازخیلی ازحرکاتی ک به راحتی محرومیت دارن بواسطه لابی قوی از آنهاچشم پوشی میکنن...البته انتظاری هم ازفدراسیونی ک ازپولدارپول میگیره نمیره قاطع باشه پولداری که همه میشناسنش وهوادار تیم قرمزپایتخته...

    • بدون نام

      هر هوادار فرهنگ وشخصیت باشگاهشو نشون میده...چیزی ک ماالان کم داریم تومملکتمون صداقت و وجدان کاریه

    • عبدالله

      از پنالتی بازی بادران برام بگو برانکو

      پاسخ ها

      • ss

        پارسال منصوریان از محوطه مربیان یک قدم بیرون اومده بود محروم شد الان برانکو داور هل داده توجیه می کنند این است عدالت کمیته انضباطی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج