جاباما
۶۵۷۹۸۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

شانس‌های اصلی تصاحب گلدن گلوب ۲۰۱۸

در فاصله چند ساعت به برگزاری مراسم هفتادوپنجمین دوره جوایز سینمای گلدن گلوب، نشریه ورایتی پیش‌بینی خود را از برندگان این رویداد سینمایی منتشر کرده است.

خبرگزاری ایسنا: در فاصله چند ساعت به برگزاری مراسم هفتادوپنجمین دوره جوایز سینمای گلدن گلوب، نشریه ورایتی پیش‌بینی خود را از برندگان این رویداد سینمایی منتشر کرده است.
شانس‌های اصلی تصاحب گلدن گلوب 2018

سال گذشته فیلم «لالا لند» ساخته «دمین شزل» در جوایز گلدن گلوب دست به کار بی‌سابقه‌ای زد و در تمامی هفت بخشی که نامزد شده بود موفق به دریافت جایزه شد اما امسال همچون اغلب دوره‌های پیشین می‌توان انتظار داشت انجمن مطبوعات خارجی هالیوود با حفظ سیاست غالب خود جوایز را بین فیلم‌های گوناگون تقسیم کند.

امسال «شکل آب» به کارگردانی «گیلرمو دل‌تورو» با نامزدی در ۷ شاخه بیشترین تعداد نامزدی را به خود اختصاص داده و «پُست» ساخته جدید «استیون اسپیلبرگ» و «سه بیلبورد» از «مارتین مک‌دونا» نیز در شش شاخه شانس کسب جایزه دارند.

در بخش بهترین فیلم جوایز گلدن گلوب که امسال فیلم‌های «مرا به نامت صدا کن»، «دانکرک»، «پُست»، «شکل آب» و «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» نامزد کسب جایزه هستند، «شکل آب» ساخته جدید «گیلرمو دل‌تورو» که پیش از این شیر طلای ونیز را از آن خود کرده از نگاه نشریه ورایتی شانس اول کسب جایزه گلدن گلوب است و در بخش بهترین فیلم کمدی یا موزیکال نیز «لیدی برد» ساخته «گرتا گرویگ» بیشترین شانس کسب جایزه را دارد.

«تیموتی شلمی» برای بازی در فیلم «مرا به نامت صدا کن» شانس اول گلدن گلوب در شاخه بهترین بازیگر مرد درام است و در بخش بهترین بازیگر زن کمدی یا موزیکال نیز «مارگت روبی» برای بازی در فیلم «من، تونیا» بخت نخست کسب جایزه است.

«سم راکول» برای فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» و «لاری میت کالف» برای فیلم «لیدی برد» نیز به ترتیب شانس اول کسب جایزه در شاخه‌های بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن محسوب می‌شوند.

از نگاه نشریه ورایتی، «گیلرمو دل‌تورو» (شکل آب) در رقابت با «مارتین مک‌دونا» (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری)، «کریستوفرنولان» (دانکرک)، «ریدلی اسکات» (تمام پول دنیا) و «استیون اسپیلبرگ» (پُست)، برنده شاخه بهترین کارگردانی خواهد بود و جایزه بهترین فیلم خارجی به «اول پدرم را کشتند» ساخته «آنجلینا جولی» و بهترین انیمیشن به «کوکو» خواهد رسید.

مراسم اعطای جوایز هفتادوپنجمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب روز ۷ ژانویه ۲۰۱۸ (بامداد دوشنبه ۱۸ دی) با اجرای «ست مایرز» برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      امیدوارم دانکرک ، شاهکار بصری نولان به حقش برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج