جاباما
۶۵۸۱۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سلطانی‌فر: سپیدرود تیم ارزشمندی است

وزیر ورزش و جوانان، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی و مالک باشگاه سپیدرود، در نشستی درباره این باشگاه لیگ برتری گفت‌وگو کردند.

ایسنا: وزیر ورزش و جوانان در نشست با نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی و مالک باشگاه سپیدرود، با اعلام حمایت از این باشگاه گفت: سپیدرود، تیم ارزشمندی است که امیدوارم با مدیریت جدید به موفقیت‌های خوبی دست یابد. سپیدورد تنها نماینده فوتبال شمال کشور در لیگ برتر است و در پایان مسابقات این فصل باید با حمایت همه جانبه رتبه آبرومندی در جدول مسابقات به دست آورد.

در ادامه جواد تن زاده، با اشاره به وضعیت ساختار سازمانی جدید باشگاه سپیدرود رشت با اولویت انضباط مالی و حقوقی، اظهار کرد: شرح وظایف محوله به کادر فنی، عوامل اجرایی و ستادی باشگاه سپیدرود در برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت مورد تفکیک قرار گرفته و به زودی نظم و انضباط سرلوحه کارهای این باشگاه قرار خواهد گرفت.

مالک باشگاه سپیدرود رشت افزود: خوشبختانه تغییر و تحول در باشگاه سپیدرود مورد حمایت مردم، مسئولان و نمایندگان گیلان قرار گرفته و همه پشتوانه تیم و حامی ما هستند و امیدواریم در ادامه لیگ برتر با کسب نتایج مورد نظر، رضایت هواداران و مردم رشت را فراهم آوریم.

جعفرزاده، نماینده مردم رشت نیز در این جلسه گفت: سرمایه گذاری تن‌زاده در باشگاه سپیدرود رشت ستودنی است و همه باید با حمایت از ایشان برای موفقیت فوتبال گیلان و تیم فوتبال سپیدرود رشت تلاش کنیم.

تاکنون دلخوش و کوچکی نژاد، نمایندگان مردم صومعه‌سرا و رشت نیز با برگزاری جلساتی حمایت خود را از ایشان اعلام کرده و در جهت کمک به باشگاه سپیدرود رشت اعلام آمادگی نمودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج