۶۵۸۱۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بررسی طرح ترافیک جدید در کمیسیون شوراها

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی طرح ترافیک جدید در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: جلساتی هم در مورد تجمعات و اعتراض‌های هفته اخیر برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی طرح ترافیک جدید در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: جلساتی هم در مورد تجمعات و اعتراض‌های هفته اخیر برگزار خواهد شد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری درباره جزئیات طرح جدید نحوه ورود وسایل نقلیه به محدوده طرح ترافیک و همچنین میزان عوارض پرداختی توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که در این طرح قیمت‌گذاری عوارض به نحو جدیدی انجام خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها همچنین بیان کرد: در واقع میزان عوارض تردد خودروها در طرح ترافیک براساس میزان ترافیک نیز متفاوت خواهد بود و در ساعت‌های پرترافیک و کم‌ترافیک تفاوت دارد؛ البته برای خودروهایی که معاینه فنی برتر داشته باشند تخفیفاتی در نظر گرفته می‌شود.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها ادامه داد: در اجرای این طرح دسترسی مردم به محدوده‌های طرح ترافیک براساس عدالت اجتماعی، کاهش تخلفات و کاهش استفاده از موتورسیکلت‌ها خواهد بود و به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیل رسمی از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ساعت ۱۹ بعدازظهر این طرح اجرا می‌شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها همچنین بیان کرد: طرح ترافیک جدید در شورای هماهنگی ترافیک و قیمت‌گذاری آن توسط شهرداری تهران نهایی می‌شود لذا در کمیسیون شوراها به صورت کارشناسی بررسی شده و براساس آنچه معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد با اجرای طرح جدید میزان تردد خودروها کاهش می‌یابد.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین با توجه به وظایف شوراها مقرر شد تا در مورد تجمعات و ناآرامی‌های اخیر جلساتی برگزار و علل این مساله مورد رسیدگی قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج