۶۵۸۲۰۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نسیم ادبی: قرار است در «گلشیفته» بازی کنم

پرچم هر کشور المان و نماد ملیت مردم آن سرزمین است و به آتش کشیدن آن اصلا کار پسندیده و درستی نیست.

خبرگزاری صبا: پرچم هر کشور المان و نماد ملیت مردم آن سرزمین است و به آتش کشیدن آن اصلا کار پسندیده و درستی نیست.
نسیم ادبی درباره فعالیت های اخیر خود به صبا گفت:در حال حاضر مشغول بازی تئاتر «آبی مایل به صورتی »هستم.همچنین قرار است در سریال «گلشیفته» بهروز شعیبی بازی کنم. در حال حاضر نمی توانم اطلاعاتی راجع به نقشم در این سریال بدهم.
وی درباره میزان مخاطبان تئاتر «آبی مایل به صورتی» توضیح داد: این تئاتر از همان روزهای اول مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت . مخاطبان از دیدن این کار راضی بودند ،فضای این نمایش را دوست داشتند و توانستند با تک تک کاراکتر های این کار ارتباط برقرار کنند. تا آخر دی ماه در تماشاخانه پالیز میزبان تماشاگران خواهیم بود.
بازیگر سریال «معمای شاه» درباره وضعیت سریال های تلویزیونی تصریح کرد:این روزها وضعیت سریال های تلویزیونی بهتر از قبل شده و می توانم بگویم مسیر خوبی را در سریال سازی پیش گرفته ایم. مخاطبان کم کم دارند با تلویزیون آشتی می کنند. مدتی بود که مخاطبان تلویزیون خیلی کم شده بود. امیدوارم این روند سریال سازی ادامه پیدا کند.
ادبی درباره روند تولید فصل سوم سریال «شهرزاد» عنوان کرد:مشغول تصویربرداری این سریال هستیم و پیش بینی می شود تا اسفند ماه ضبط این کار ادامه داشته باشد. این نوید را به مردم می دهم که فصل سه این سریال از دو فصل قبلی جذاب تراست و مخاطبان این فصل را بیشتر دوست خواهند داشت. این سریال از ۹ بهمن ماه توزیع می شود.
وی همچنین درباره افرادی که در اعتراضات اخیر پرچم کشورمان را آتش زدند گفت:در وهله اول باید بگوییم درباره این تظاهراتی که در شهرهای مختلف ایران شکل گرفت نظر خاصی ندارم. به هر حال آدم ها در فراخور زمان به هر نحوی ممکن است اعتراض خود را اعلام کنند،
نه می توانم این کار را خوب بدانم و اینکه این اعتراض ها را به کل نهی کنم، اما راجع به کسانی که پرچم کشورمان را آتش زدند باید بگوییم آنها جزو ملت ایران نبودند. کسی که هویت و عرق ملی داشته باشد نمی تواند در هر شرایطی پرچم کشورش را آتش بزند.پرچم هر کشور المان و نماد ملیت مردم آن سرزمین است و به آتش کشیدن آن اصلا کار پسندیده و درستی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج