۶۵۸۲۱۴
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پیگیری دستگیری دانشجویان در ناآرامی‌های اخیر

وزیر علوم و تحقیقات در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر دستگیری برخی از دانشجویان در ناآرامی‌های اخیر گفت: مذاکرات لازم با مقامات انتظامی، امنیتی و قضایی بعمل آمده و پیگیری‌ها برای حل مشکل این دانشجویان به طور جدی ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر علوم و تحقیقات در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر دستگیری برخی از دانشجویان در ناآرامی‌های اخیر گفت: مذاکرات لازم با مقامات انتظامی، امنیتی و قضایی بعمل آمده و پیگیری‌ها برای حل مشکل این دانشجویان به طور جدی ادامه دارد.

منصور غلامی با اشاره به اینکه مشکل برخی از دانشجویان تاکنون حل شده است، گفت: در مواردی که اموال تخریب شده گاهی پای شاکی خصوصی در میان است و متاسفانه رسیدگی به کار افرادی که مرتکب جرایم عمومی و مشهود شده‌اند، کمی زمان‌بر است.

وزیر علوم افزود: با این همه و با توجه به نزدیکی امتحانات ترم دانشجویان، امیدوارم با رایزنی‌هایی که درحال انجام هستیم و با مساعدت مقامات انتظامی و قضایی، مشکل باقی‌مانده دانشجویان نیز به‌زودی حل شود.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را برای پیگیری مسائل قضایی دانشجویان و حل مشکل آنها بعمل خواهد آورد، گفت: از دانشجویان انتظار این است، همانطور که در مناسبت‌های مختلف، مطالبات و نظرات به حق خود را با رعایت شأن و جایگاه واقعی دانشجویی بیان کرده‌اند، خط خود را از اغتشاشگران و افرادی که قصد سوءاستفاده از این تجمعات را داشته و دارند، جدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمزه

      سلام آقای وزیر محترم مگر چه فرقی بین دانشجوی اغتشاشگر با دبگران است اغتشاشگر در هر لباسی باشد باید مجازات سخت شود تازه اگر همین دانشجوی اخلالگر فردا پزشک یا مهندس شود ضربه های سخت تری را خواهد زد لذا بیدار شوید یکبار برای همیشه سیاسی کاری را کنار بگذارید و با متخلفین از قانون حمایت نکنید و با اشد مجازات برخورد کنید تا برای همه دشمنان دین و کشور درس عبرت شود

    • محمد

      اقای غلام خان وزیر علوم اینهایی که اقدام به تخریب و ویرانی بیت المال و مردم کرده اند.حکم (ترحم بر پلنگ تیز دندان) است ( پس خسارات وارده بدست این دانشجو نماها ) چه می شود ؟

    • محمد

      متاسفانه همیشه تعدادی هستند که در این مملکت خلاف عرف و قانون عمل می کنند مثلا در این اعتشاشات اوشوبگری ها بانک اتش می زنند و بیت المال به غارت میبرند و.... لیکن موقع کیفر خواست عده ای مهربانتر از مادر یا همان کاسه داغ تر آش می شوند و با دلسوزی های بی مورد به رایزنی برای دلسوزی بی مورد انها می پردازند دیگر فکر نمی کننتد این افرادخلاف کرده اند و شاید زندگی بعضی ها را به عزا تبدیل کرده اند باعث تباهی خانواده ای شده اند فقط می گویند جوان بوده خام بوده دانشجو بوده اگر قانون یکبار برای همیشه برای همه افراد اجرا بشود و افرادی دلسوزی بیموردنکنند هر روز یک قائله ای توسط این افراد درست نمی شود ما باید یادبگیریم اوباشگری و بانک اتش زدن و ... هزینه دارد ولی اگر دلسوزی بی مورد پشت سر انها باشد این افراد هر گز در مسیر درست قرار نمی گیرند . لطفا یکبار برای همیشه دلسوزی بیمورد موقوف .

    • بدون نام

      .یکم به فکر این مردم باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج