جاباما
۶۵۸۲۲۶
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

طرح دو فوریتی برای لغو مصوبه افزایش تعرفه خودروهای وارداتی

افزایش تعرفه برای گروهی خاص رانت ایجاد می کند رییس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، از تهیه طرحی دو فوریتی توسط تعدادی از نمایندگان برای لغو مصوبه افزایش تعرفه خودروهای وارداتی خبر داد.

خانه ملت: بهرام پارسایی در گفت وگویی، از تهیه طرحی دو فوریتی توسط تعدادی از نمایندگان برای لغو مصوبه افزایش تعرفه خودروهای وارداتی خبر داد و گفت: در حال تهیه طرحی دو فوریتی برای بررسی در صحن مجلس برای لغو مصوبه افزایش سرسام آور تعرفه واردات خودرو هستیم که این افزایش تعرفه هیچ توجیهی ندارد.

رییس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی می گویند که با افزایش تعرفه به دنبال جلوگیری از خروج ارز از کشور هستند، افزود: از زمانی که قیمت خودرو پایین بوده و اکنون که قیمت آن به دلیل انحصار در واردات افزایش یافته هیچ تاثیری در واردات احساس نشده است و ارز همچنان از کشور خارج می شود.

نباید جلوی واردات خودروهای هیبریدی گرفته شود

وی با تاکید بر اینکه افزایش تعرفه واردات خودرو برای گروه خاصی رانت ایجاد می کند، ادامه داد: ما اصرار داریم که حتی برای خودروهای هیبریدی بسته های تشویقی در نظر گرفته شود نه اینکه در شرایط آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی جلوی واردات خودروهای هیبریدی گرفته شود.

رییس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حتی خودروهای غیرهیبریدی که وارد کشور می شوند مصرف سوخت آنها پایین است و با توجه به کاتالیزورهایی که در مصرف سوخت وجود دارد، سوخت را ناقص منتشر نمی کنند و سبب آلودگی شدید هوای کشور و کلانشهرها نمی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش مجلس طرح چند فوریتی. برای قطع یارانه میداد واز ملت حمایت میکرد نه از سرمایه دارها

    • بدون نام

      ای کاش مجلس طرح چند فوریتی. برای قطع یارانه میداد واز ملت حمایت میکرد نه از سرمایه دارها

    • بدون نام

      واقعا که
      به جای اینکه کمک کنیم آلودگی هوا کم شود آقایان عوارض ماشین های هیبریدی را هم 9 برابر کردند تا به پاکیزگی هوا و محیط زیست کمک کنند. پس چرا اینقدر حرف مفت درباره محیط زیست می زنند.

    • بدون نام

      اصلا چرا ارز ۳۵۰۰تومانی به خودروهای وارداتی اختصاص داده شود درحالی که مردم گرسنه هستند

    • بدون نام

      در تمام دنیا از مردم حمایت مکند که ازخودروهای هیبریدی وکم مصرف استفاده کند درکشور ما بااینکه هرچندوقت بخاطر الودگی هوا تعطیل میکند بر عوارض ومالیات خودرو های کم مصرف اضافه میشود ادامه بدهید تا نابودی کره زمین وسلام ...

    • بدون نام

      عزیز من دولت مگر دلش برای آلودگی هوا سوخته دولت مگر دلش برای مردم سوخته دولت به هر قیمتی که شده میخواد درآمد های مالیاتی خودش رو افزایش بده.خداوکیلی شما کجای دنیا شنیدین که یک دولتی بیاد مالیات بر خودروهای هیبریدی رو از 4درصد به 45 درصد افزایش بده؟؟؟
      بابا تمام دنیا حتی کشورهای در حال توسعه هم مشوقهایی برای مردم در نظر میگیرن که به سمت خودروهای برقی و پاک برن ولی داخل کشور ما همه چیز برعکسه.
      البته من و همه شما هم میدونیم که پشت پرده این کارها منافع مادی دست های پشت پرده وجود داره

    • بدون نام

      خدا خیرتون بده حتما پیگیر باشید.خداییش بعضیا با این افزایش قیمت مولتی میلیاردر شدن.مث من که به زور میخوام یه ماشین ۱۵۰تومنی بخرم دیگه نمیتونم

    • کی ام کیستم

      این ماشین های وارداتی هم به کسانی تعلق داره که ماشین ساخت وطن بی کیفیت بخاطر جان عزیزشان سوار نمیشوند ومجلس دلش بحال مردم نسوخته که نسبت به وظیفه ذاتی اش اقدام کنه خدایا توشاهدی غیر درحقیقت چیزی واقعیت پیدا نمیکندشکر

    • بدون نام

      به منم ارز دولتی بدهید تا خودرو وارد کنم چرا به بیکاران یا بازنشستگان یا افراد فقیر امتیاز وارد کردن خودرو را با ارز دولتی نمی‌دهید فقط اشنایان وثروتمندان حق وارد کردن خودرورا دارند انهم باارز۳۵۰۰تومانی

    • م

      خدا لعنتتون کنه همش باید پراید سواربشیم

    • بدون نام

      خدا کنه مجلس کاری بکنه
      آخه من اگه بخوام خانوادم یک خودرو ایمن سوار بشن چند دهه باید پس انداز کنم
      مگه کشورهای دیگه که ماشین خارجی وارد کشورشون میشه ارز از کشورشون خارج نمیشه؟

    • بدون نام

      مرچه به نعغ پولدار ها است حذف کنید عوارض سفر به خارج واردات خودرو مگه مردم فقر سالی چند بار میرن مردم میگه ما سفره خالی داریم ما پول نان نداریم جوانان بیکار هستن ان وقت اقایان هر چه به نفغ اقازاده ها است تثبیب می کنند همیشه اقایان به فکر خودشان بودن این دفعه هم

    • بدون نام

      مطمئن باشید بالا بردن تعرفه صرفا برای گران کردن خودروهای تولید داخل در سال اینده هست.امیدوارم نمایندگان این توطئه را در نطفه خفه کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج