۶۵۸۲۵۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

الناز حبیبی، مقابل دوربین «شبکه» قرار گرفت

تولید سریال «شبکه» به کارگردانی احمد معظمی با موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی همچنان در حال تولید است.

خبرگزاری تسنیم: به تازگی بهرام ابراهیمی و الناز حبیبی در سریال «شبکه»، مقابل دوربین احمد معظمی رفته‌اند. حبیبی در نقشی متفاوت در این سریال ظاهر شده و یکی از حضورهای متفاوت خود را در این سریال تجربه می‌کند.

تا به حال دانیال حکیمی ، محمود پاک نیت ، نگین معتضدی ، علیرام نورایی و کمند امیرسلیمانی ، ایرج نوذری و ساناز سعیدی جلوی دوربین رفتند و چند بازیگر نیز به تازگی اضافه شدند که نام آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

مجموعه «شبکه» در چند فصل تولید خواهد شد که فصل اول آن «سارقان روح» نام دارد و در ۱۵ قسمت با محوریت امنیت نرم و آسیب های اجتماعی در حال ساخت است. نابودی و به قهقهرا کشیده شدن شخصیت‌های داستان پرده از رازهایی برمی‌دارد که در نتیجه آن برای اولین بار در این سال‌ها به برخی وقایع اشاره می‌شود.

«شبکه» برگرفته از یک ایده و طرح پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می‌پردازد و مرتضی اصفهانی آن را ارائه و هومان فاضل برای نوشتن فیلمنامه آن بیش از یک ونیم سال وقت گذاشته است.

لازم به ذکر است که اتفاقات رخ داده در این مجموعه همگی برگرفته از پرونده‌های واقعی است و نتیجه تحقیقات پیاپی و پژوهش‌های طولانی مدتی است که خروجی‌اش در اختیار کارشناسان متعدد در حوزه های مختلف دینی، روانشناسی‌، فرهنگی و گروهی از فعالان اجتماعی گذاشته شده و در جلساتی جداگانه نظرات آنها روی طرح ها ارزیابی و اعمال شده است.

براین اساس می‌توان گفت که شبکه داستان تقابل خیر و شر است و دانیال حکیمی بازیگر اصلی این مجموعه به حساب می‌آید که با نقشی متفاوت در ردای یک کارشناس امنیتی قرار گرفته و جلوی دوربین می‌رود.

گروه تولید سریال «شبکه» در مرکز شهر هم اکنون مشغول تصویربرداری هستند و قریب به ۴۰ درصد از تصویربرداری سپری شده است.

عوامل این سریال عبارتند از: ابوالفضل صفری تهیه کننده ، احمد معظمی کارگردان ، هومان فاضل نویسنده فیلمنامه ، مرتضی اصفهانی مشاور پروژه ، مرتضی متولی مدیرتولید ، فهیمه کمالی مدیر برنامه ریزی ، موسسه فرهنگی هنری اقلیم ارغنون مجری طرح ، کامیاب متولی جانشین تولید ، علیرضا وداد تقوی مدیر تصویر برداری ، سعید آهنگرانی طراح صحنه ، حمیدرضا یارند پور مدیر صدابرداری ، مهدیه اعرابی طراح گریم ، آناهیتا اقبال نژاد طراح لباس ، سیامک مهماندوست تدوین ، مازیار یونسی آهنگساز ، مهدیار سزاوار جلوه های ویژه بصری ، حمید رسولیان جلوه های ویژه میدانی ، محمد بدرلودستیار اول کارگردان ، سحر ضیایی منشی صحنه ، سیامک راشدی اسکویی بازیگردان و سرهنگ فرهاد شمس آبادی مشاور انتظامی ، یوسف عبدالرضایی عکاس ، روزبه زاهدی مدیرامور مالی، دکتر محمدعلی الستی مشاور اجتماعی ، یکتا سپاهی مشاور و روان شناس و دنیا خمامی مشاور رسانه‌ای.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج