۶۵۸۳۵۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مشخصات فنی نسخه ۴G نوکیا ۳۳۱۰ لو رفت

مشخصات فنی نسخه ۴G نوکیا ۳۳۱۰ جدید (Nokia ۳۳۱۰ ۴G) از طریق تنا فاش شد. این گوشی دوست‌داشتنی با پردازنده دو هسته‌ای و قیمتی پایین عرضه می‌شود.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: مشخصات فنی نسخه ۴G نوکیا ۳۳۱۰ جدید (Nokia ۳۳۱۰ ۴G) از طریق تنا فاش شد. این گوشی دوست‌داشتنی با پردازنده دو هسته‌ای و قیمتی پایین عرضه می‌شود.
مشخصات فنی نسخه 4G نوکیا 3310 لو رفت

بازطراحی گوشی نوکیا ۳۳۱۰ و معرفی آن در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷، حرکتی هوشمندانه از اچ ام دی گلوبال بود. این موبایل محبوب و کوچک در کنار تلفن های هوشمندی همچون نوکیا ۳ و نوکیا ۵ پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. بعد از مدتی کوتاه، این گوشی با پشتیبانی از شبکه ۳G به دست کاربران رسید و حالا سازندگان در حال توسعه نسخه‌ای دیگر با پشتیبانی از شبکه ۴G هستند.

نوکیا ۳۳۱۰ جدید با شماره مدل TA-۱۰۷۷، تقریبا با ابعاد یکسان ۱۱۷ در ۵۲.۴ در ۱۳.۳۵ میلی‌متر با وزن ۷۳.۵ گرم تولید خواهد شد. به علاوه، سازندگان باز هم از صفحه نمایشی ۲.۴ اینچی با وضوح ۲۴۰×۳۲۰، دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی و باتری هزار و ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهند کرد. از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با مشخصات فنی نسخه ۴G نوکیا ۳۳۱۰ می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی، ۲۵۶ مگابایت رم و ۵۱۲ مگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

این موبایل جدید از YunOS ۵.۲.۰ بهره برده و از باندهای ۳۸، ۳۹، ۴۰ و ۴۱ شبکه LTE و همچنین فناوری VoLTE پشتیبانی می‌کند. موبایل جدید نوکیا در دو رنگ آبی (Fresh Blue) و مشکی (Dark Black) عرضه خواهد شد.

متاسفانه اطلاعاتی از زمان عرضه و یا قیمت این دستگاه در دست نیست. ولی احتمالا محصول جدید اچ ام دی گلوبال را می‌توانیم در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ ملاقات کنیم.
مشخصات فنی نسخه 4G نوکیا 3310 لو رفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج