۶۵۸۴۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کفاشیان: بحث جیووا سال قبل حل شد

رئیس سابق فدراسیون فوتبال، گفت: قرارداد جیووا سال قبل فسخ شد و همان موقع این مساله حل شد.

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان در گفت وگو با خبرنگاران در مورد بحث فسخ قرارداد جیووا و اینکه مسئولان این شرکت شکایت کرده‌اند عنوان کرد: فدراسیون با جیووا قرارداد بست و بعد از آن فسخ قرارداد صورت گرفت، همان موقع با حضور بردبار این مساله حل شده است و به نظر من مشکلی وجود ندارد. نباید کسی در این مورد مدعی شود.

وی در پاسخ به این سوال که بخشنامه وزارت صنعت مثل اینکه ممنوعیت ورود البسه خارجی وجود دارد، تصریح کرد: این مساله برای امروز و دیروز نیست سال‌ها است که این مشکل وجود دارد، به هر حال پیشنهاداتی به فدراسیون می‌آید و باید بهترین آن انتخاب شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با انتخابات کمیته المپیک عنوان کرد: من چه چیزی بگویم یک عده کاندیدا شدند و یک عده هم رای می‌دهند و رئیس انتخاب خواهد شد.

کفاشیان در رابطه با انتقاداتی که به حضور سیدرضا صالحی امیری می‌شود خاطرنشان کرد: چه ایرادی دارد که او کاندیدا شود. به هر حال او از مسئولان کشور ایران بوده و سابقه مدیریتی خوبی دارد حتما که نباید افراد ورزشی باشند. به اندازه کافی افراد ورزشی آنجا هستند و مدیر باید بتواند امکانات خوبی بیاورد.

وی در رابطه با بحث شکایت عزیزی خادم و اینکه آیا او این اقدام را انجام داد تصریح کرد: مشکلی وجود نداشته که بخواهم شکایت کنم، فکر نمی‌کنم مشکلی بوده باشد.

وی در مورد اینکه آیا در رابطه با بحث اسپانسرینگ البسه و انتقاداتی که به آن می‌شود عنوان کرد: من مسئولیتی ندارم که بخواهم نظری بدهم.

کفاشیان درمورد اینکه مسئولان آل اشپورت اعلام کردند برای بستن قرارداد جلسات زیادی گذاشتند و می‌شد قرارداد بهتری بست تصریح کرد: این مساله را از مسئولان فدراسیون بپرسید و من نظری در این مورد ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج