۶۵۸۵۱۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سخنرانی تأثیرگذار وینفری در گلدن گلوب

مجری سرشناس تلویزیون آمریکا که امسال به عنوان برنده جایزه سیسیل ب دومیل در مراسم گلدن گلوب تجلیل شد، در این مراسم سخنرانی تأثیرگذاری ارایه کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس: اپرا وینفری با سخنرانی تاثیرگذاری که در مراسم گلدن گلوب ادا کرد، با تاکید بر به پایان رسیدن دوره آزار جنسی در سراسر جهان، جمعیت حاضر در مراسم یکشنبه شب را تهییج کرد.
سخنرانی تأثیرگذار وینفری در گلدن گلوب

وینفری با تاکید بر آزادی مطبوعات گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری آزادی بیان در مطبوعات اهمیت دارد، درست همان اندازه که ما داریم سعی می‌کنیم این دوره پیچیده را بررسی کنیم. و باید بگویم آنچه به آن اطمینان دارم این است که صحبت کردن درباره حقیقت قدرتمندترین ابزاری است که در دست داریم. من به ویژه به همه این زنانی که احساس کردند به اندازه کافی قوی هستند و آنقدر قدرت دارند که بخواهند موضوع‌های شخصی خودشان را بیان کنند، افتخار می‌کنم و از رفتار آنها تحت تاثیر قرار گرفتم.

در مراسم دیشب چهره‌های زن و مرد همبستگی چشمگیری در مقابله با آزار و اذیت جنسی در هالیوود و جهان نشان دادند و به حمایت از بیانیه «وقت تمام است» پرداختند که توسط ۳۰۰ تن از چهره‌های زن به راه افتاده و در عین حال با پوشیدن لباس مشکی این همبستگی را نشان دادند.

وینفری گفت: امسال ما خود موضوع هستیم اما این تنها موضوعی نیست که صنعت سرگرمی را تحت تاثیر قرار داده باشد. این چیزی است که هر فرهنگ را در هر محل کاری دربرمی‌گیرد.

وی در عین حال بر این مساله تاکید کرد که سوء استفاده جنسی زنان و مردان صنایعی جز هالیوود را نیز آزار می‌دهد.

وینفری در سخنرانی خود به موضوع ریسی تیلور اشاره کرد که سال ۱۹۴۴ در آلاباما به او توسط گروهی از مردان سفیدپوست تجاوز شد. وی گفت: ریسی ۱۰ روز پیش درگذشت. او سال‌های زیادی در فرهنگی زندگی کرد که توسط مردانی خشن به خشونت کشیده شده بود.

وی افزود: زنان باور نمی‌کردند که دوران چنین مردانی به سر برسد.

اپرا وینفری به عنوان نماد تاک شوهای(برنامه‌های گفت وگو) روزانه که در طی ۲۵ فصل از سپتامبر ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۱ روی آنتن می‌رفت، شناخته شده است. او در عین حال در نقش منتقد فیلم نیز ظاهر می‌شد و تهیه کننده بسیاری از آثار سینمایی بوده است. وی سال ۱۹۸۵ بازیگر فیلم «رنگ بنفش» ساخته استیون اسپیلبرگ شد و برای آن نامزدی گلدن گلوب را کسب کرد.

سال ۱۹۹۸ او تهیه کننده و بازیگر نسخه اقتباسی از رمان برنده پولیتزر «محبوب» نوشته تونی موریسون بود و بعدها در فیلم «پیشخدمت» ساخته لی دانیلز و «سلما» ساخته ایوا دوورنی بازی کرد. وینفری رییس و مدیرعامل شبکه کابلی OWN است و مجله «O» را راه انداخته است.

فعالیت‌های خیریه اپرا وینفری نیز شامل راه‌اندازی آکادمی رهبری اپرا وینفری برای دختران در آفریقای جنوبی است که امکان تحصیل برای دخترانی با زمینه‌های نامناسب را فراهم می‌کند.

این چهره مردمی مارس ۲۰۱۸ با نسخه اقتباسی دیزنی از رمان علمی-تخیلی «چروکی در زمان» نوشت مدلاین لینگل روی پرده‌های بزرگ می‌رود.

گرچه وینفری نخستین زن سیاهپوستی است که جایزه سیسیل ب دومیل گلدن گلوب را کسب می‌کند اما او پانزدهمین زن و چهارمین چهره سیاهپوست در میان ۶۴ برنده پیشین این جایزه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دریا

      هالیوود قصدش تنها به انحراف کشیدن جوانان ایرانی نیست بلکه قصدش به انحراف کشیدن جوانان کل دنیاست.
      جوانی که تحت اثر فیلم های هالیوودی در موسیقی و مشروب و مواد مخدر و شهوت و فحشا غرق بشه و عقلش کلا تعطیل بشه کلا کاری نداره اسرائیل و آمریکا دارن چه ظلم هایی تو دنیا میکنن و تو دنیا چه خبره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج