۶۵۸۵۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ارسال فهرست تیم ملی فوتسال به AFC

تیم‌های ملی فوتسال بزرگسالان و المپیک ایران در حال آماده‌سازی برای مسابقات آسیایی و جهانی هستند.

ایسنا: تیم‌ ملی بزرگسالان فوتسال ایران باید از ۱۲ بهمن در مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه به میدان برود و تیم ملی المپیک ایران نیز شهریور سال آینده برای اولین‌بار در المپیک جوانان بازی خواهد کرد.

سید محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان گفت: فهرست اولیه شامل اسامی بیست و پنج بازیکن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم و امروز هم فهرست بیست نفره را منتشر خواهیم کرد تا ملی پوشان برای حضور در اردوی بعد از لیگ آماده شوند. هنوز روز تشکیل اردو مشخص نیست. می‌خواستیم از پنج‌شنبه وارد اردو شویم اما احتمال دارد آن را به روز جمعه منتقل کنیم. یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده (۲۴ و ۲۵ دی) نیز قرار است با تیم ملی بلاروس بازی کنیم و سپس عازم اسلوونی می‌شویم.

هم‌چنین علی صانعی، سرمربی تیم ملی المپیک فوتسال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مراحل استعدادیابی تیمش توضیح داد: تعداد زیادی از بازیکنان را دیده‌ایم و در حال حاضر به فهرست ۵۰ نفره‌ای رسیده‌ایم. به دنبال این هستیم تا سال جدید، بتوانیم فهرست ۳۰ نفره‌ای را داشته باشیم. هم‌چنین اوایل اسفند، بازیکنان باید تست پزشکی بدهند تا سن استخوانی آن‌ها مشخص شود. اوایل تیر ۱۳۹۷ نیز، اسامی ۲۵ بازیکن را به کمیته ملی المپیک بدهیم.

او در ادامه به برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی نیز اشاره کرد و گفت: قرعه‌کشی مسابقات المپیک سه ماه مانده آغاز آن، برگزار می‌شود. می‌خواهیم دو- سه بازی دوستانه قبل از تعطیلات نوروز داشته باشیم که یکی از آن‌ها با تیم اروپایی است. با چند تیم آسیایی هم صحبت‌ کرده‌ایم تا بعد از نوروز با آن‌ها بازی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج