۶۵۸۶۰۳
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

چند خبر از صدا و سیما

مستند «یک روز با رئیس‌جمهور» به مناسبت اولین سالگرد درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی ۱۸ دی ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

بانی فیلم: مستند «یک روز با رئیس‌جمهور» به مناسبت اولین سالگرد درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی ۱۸ دی ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
چند خبر از صدا و سیما

به گزارش رسیده، مهدی مؤیدی درباره این مستند گفت: این مستند روایتی از زندگی شخصی و حرفه‌ای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است و تصاویر آن اوایل سال‌های ابتدایی دهه ۷۰ ضبط‌شده است.

وی تصریح کرد: «یک روز با رئیس‌جمهور» تصاویری از یک روز کاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین حضور ایشان در کنار اعضای خانواده در زمان تصدی پست ریاست جمهوری را نشان می‌دهد.

این تهیه‌کننده و کارگردان گفت: حضور مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در منزل و معاشرتش با افراد خانواده، گفتگوی صمیمی با ایشان در منزل درباره گذشته و ازدواجشان و روایت ماجرای ترور ایشان در سال ۱۳۵۸ از زبان همسرشان دیگر بخش‌های این مستند را تشکیل می‌دهند.

مؤیدی تصریح کرد: دوربین این مستند به دفتر کار ایشان می‌رود و از نزدیک یک روز کاری ایشان در پست ریاست جمهوری اسلامی ایران شامل پاسخ به تلفن‌های مهم و ملاقات مختلف با مقامات داخلی و خارجی و.. را به تصویر خواهد کشید.

پخش مصاحبه‌ای درباره رخدادهای گره‌خورده زندگی شخصی و انقلاب اسلامی نیز از بخش‌های دیگر این مستند آرشیوی ۵۸ دقیقه‌ای است.

این مستند امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش و فردا ساعت ۱۵ بازپخش خواهد شد.

«پله برقی» کلید می خورد

مجموعه اپیزودیک «پله برقی» کلید می خورد.

به گزارش رسیده،مجموعه اپیزودیک «پله برقی» که اولین قسمت آن بانام «چشم» به کارگردانی نویداسماعیلی و مشاوره کارگردانی حسین گنج خانی بزودی دراستان البرز کلید می خورد،سال آینده روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه مشکلات و آسیبهای اجتماعی مثل قضاوت،حسادت،اعتیادو…. را به تصویر می کشد.عوامل این مجموعه عبارتند از: تهیه کننده یوسف بنیادی، مدیرتولید امین شفا،کارگردان:نویداسماعیلی، مشاورکارگردان نویداسماعیلی ،نویسنده وحید اسماعیلی، مدیرتصویربرداری:سارا خرم خان، طراح گریم:کیمیا پناهی، منشی صحنه:سمانه دالوند، دستیارگریم:امیرمحمدحمیدی، صدابردار:نشوان عطاپور، طراح صحنه:مهدی ملکی، عکاس پشت صحنه:مصطفی محق.

صدرالدین شجره با " فرج عطار" به رادیو نمایش می آید

از روز سه شنبه ، نوزدهم دی ماه ، پخش سریال پلیسی جدید «فرج عطار» به کارگردانی : صدرالدین شجره از رادیو نمایش آغاز می شود.

به گزارش رسیده،این سریال جدید رادیویی را ژیلا تقی زاده نوشته که داستان زندگی مردی درستکار به نام فرج عطار در تهران قدیم است . فرج عطار حدود ۷۰ سال پیش عطاری در تهران داشته که محلی برای همیاری و کمک به مردم بوده است.

در فرج عطار هنرمندانی چون :رضا عمرانی، احمد گنجی، فریبا متخصص، شمسی صادقی، نورالدین جوادیان، محمد رضا علی، صدیقه کیانفر، محمد آقامحمدی، شهریار حمزیان، شیما جان قربان، سینا نیکوکار، بهادر ابراهیمی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی : شهناز دهکردی ، صدابرداری: حیدر صفدری و افکت : محمدرضا قبادی فر ، از نوزدهم دی ماه ، ساعت ۷:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود.

«Press plus» با تغییرات جدید در شبکه پرس تی وی

سری جدید برنامه «پرس پلاس» (Press plus) از برنامه های هفتگی شبکه پرس تی وی با برخی تغییرات تولید می شود.

به گزارش رسیده، این برنامه به تهیه کنندگی ساناز داورزنی به بررسی موضوعات روز دنیا از منظر جامعه شناسی می پردازد.

در سری جدید برنامه «پرس پلاس» از روش کروماکی استفاده می شود که ترکیبی از آیتم مجری و تکنیک های گرافیکی است. همچنین «گزارش مردمی از انگلستان» آیتم جدیدی است که به این برنامه اضافه شده است.

از دیگر تغییرات برنامه «پرس پلاس» می توان به حذف دو آیتم «نکات مهم هفتگی» و «نقل روز» (Quote of the day) اشاره کرد.

گزارش مردمی از داخل کشور، گفت و گوی کارشناسی از طریق اسکایپ و «آیا می دانستید؟» نیز سایر آیتم های این برنامه است که مانند گذشته پخش می شود.

حسین مهدیان (کارگردان هنری و تدوینگر)، ساناز داورزنی (نویسنده) فرشاد داورزنی (دستیار تهیه) و سامسون باغستانیان (مجری) از جمله عوامل تهیه این برنامه هستند.

«پرس پلاس» روزهای چهارشنبه ساعت ۲۰:۲۰ به مدت ۱۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۰:۲۰ ، جمعه ساعت ۰۷:۲۰ ، شنبه ساعت ۱۷:۲۰ ، یکشنبه ساعت ۰۲:۲۰ بامداد و دوشنبه ساعت ۰۸:۲۰ است.

حاشیه های انتخابات در نیکاراگوئه به روایت هیسپان

اعلام حزب حاکم در نیکاراگوئه به عنوان پیروز قاطع انتخابات اخیر شهرداری ها در این کشور و تعدادی کشته و زخمی در اعتراض به نتیجه انتخابات، سوژه این هفته برنامه «نظر شما چیست؟» هیسپان تی وی شده است. این برنامه بررسی می کند که آیا شهرداری ها به وعده های خود عمل می کنند و مردم با ادعای تقلب در انتخابات یاد شده موافقند؟

به گزارش رسیده، برنامه « نظر شما چیست؟ » (Que Opinas?) در این قسمت، به موضوع انتخابات شهرداری ها و شورای شهر در نیکاراگوئه و اعتراضات و درگیری هایی که به ادعای تقلب در انتخابات صورت گرفت، پرداخته و سعی کرده به طور شفاف نظر مردم را در این خصوص جویا شود.

هر هفته، خبرنگار - مجری برنامه با موضوعی اقتصادی- سیاسی که تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارد، به میان آنها در کوچه و خیابان رفته و سوالات خود را درباره موضوع برنامه از مردم آن شهر می پرسد و در نهایت این برنامه را در قالب ۵ تا ۶ گزارش مردمی در مدت زمان ۲۵ دقیقه آماده پخش می کند.

بر اساس گزارش خبرنگار برنامه، جبهه آزادی ملی یا حزب حاکم به رهبری «دنیل اورتگا» رئیس جمهوری نیکاراگوئه، ۱۳۵مورد از ۱۵۳ کرسی شهرداری های این کشور را به دست آورده است. پس از انتخابات، درگیری هایی در شهرداری های مختلف بوجود آمد که احزاب ادعا می کردند که در انتخابات تقلب شده است. هفت کشته و صدها زخمی در پی این اعتراضات گزارش شده است. برخی از احزاب خواستار بازشماری آرا شدند، اما درخواست های آنها را رد شد و اعلام شد که این احزاب از الزامات قانون انتخابات پیروی نکرده اند.

خبرنگار برنامه «نظر شما چیست؟» به میان مردم رفته تا با سوالاتی نظر آنها را جویا شود و این مسئله را بیشتر مورد بررسی قرار دهد. « نظر شما در رابطه با این انتخابات چیست؟»، « آیا به نتایج انتخابات شهرداری که شورای عالی انتخابات اعلام کرد اعتماد دارید؟»، « برخی از جنبش های مخالف، معتقد هستند که در انتخابات تقلب شده است. آیا با این گروه ها موافق هستید؟ چرا؟»، « از شهردار جدید شهر خود چه انتظاری دارید؟» و …. از جمله سوالاتی هستند که محوریت برنامه این هفته «نظر شما چیست؟» هیسپان تی وی را به خود اختصاص داده اند.

تولید بخش های مختلف برنامه «نظر شما چیست؟» از سوی واحد برنامه و تولید شبکه هیسپان تی وی در تهران به خبرنگار- تهیه کنندگان هیسپان در کشورهای مختلف سفارش داده می شود و آنها با تایید یا پیشنهاد موضوعی خاص، گزارش های خود را تهیه و برای پخش ارسال می کنند.

برنامه گزارشی «نظر شما چیست؟» بامداد هر سه شنبه (ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران) به روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود و تکرار آن در ساعات ۱۸:۳۰ سه شنبه، ۰۹:۰۳ چهارشنبه و ۰۳:۳۰ پنج شنبه پخش می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه اخبار میلی چرته

    • بدون نام

      چرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج