جاباما
۶۵۸۶۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شادی‌گل‌های شبیه کاستا که جریمه نداشتند

برخی از خوشحالی‌های پس از گل مشابه مهاجم اتلتیکومادرید با جریمه همراه نشدند.

ایسنا: ‌به نقل از مارکا، دو روز از اخراج دیگو کاستا پس از شادی گلش در دیدار اتلتیکومادرید و ختافه می‌گذرد اما همچنان درباره این اتفاق صحبت می‌شود. مهاجم برزیلی - ‌اسپانیایی قرمز و سفیدپوشان زمانی که گل دوم تیمش را به ثمر رساند به سمت تماشاگران رفت و با آنها خوشحالی کرد. داور پس از این اتفاق کاستا را با کارت زرد جریمه کرد و او اخراج شد.


شادی‌گل‌های شبیه کاستا که جریمه نداشتند

هواداران اتلتیکو خوشحالی‌های پس از گل مشابهی را با آن مقایسه کردند که بازیکنان جریمه نشدند. اولین اتفاق مشابه در روز شنبه افتاد. کارلوس کاسترو پس از باز کردن دروازه کوردوبا به سمت تماشاگران اسپورتینگ رفت و با آنها خوشحالی کرد. او جریمه نشد. البته مهاجم اسپورتینگ نه هواداران را در آغوش گرفت و نه تماشاگران از جایگاه پایین آمدند. این اتفاق در رابطه با خوشحالی پس از گل کاستا رخ داد.


شادی‌گل‌های شبیه کاستا که جریمه نداشتند

در دیدار والنسیا و بارسلونا این فصل، رودریگو گلزنی کرد و توانست میزبان را با یک گل پیش بیندازد. او با هواداران خوشحالی کرد. همچنین سیمونه زاتزا نیز تماشاگران را در آغوش گرفت اما هیچ یک کارت زرد نگرفتند.


شادی‌گل‌های شبیه کاستا که جریمه نداشتند

قابل توجه‌ترین خوشحالی پس از گل در این زمینه را بوگوی در بوتراکه در فصل گذشته داشت. بازیکن کنونی آلاوس هواداران اسپورتینگ را که به لگانس سفر کرده بودند در آغوش گرفت اما جریمه نشد.


شادی‌گل‌های شبیه کاستا که جریمه نداشتند

در دوره قبلی مسابقات یورو، زالای مجارستانی حرکتی مشابه کاستا را انجام داد و به جایگاه تماشاگران رفت تا هموطنانش را پس از باز کردن دروازه‌ اتریش در آغوش بگیرد. او کارت زرد دریافت نکرد.


شادی‌گل‌های شبیه کاستا که جریمه نداشتند

تصویر به یاد ماندنی لیونل مسی در معجزه نوکمپ نیز خوشحالی مهاجم بارسلونا را با تماشاگران نشان می‌دهد. او پس از جبران نتیجه‌ برابر پاری ‌سن‌ ژرمن به سمت تماشاگران رفت و با آنها خوشحالی کرد. آیتکین (داور) نه او را متوقف کرد و نه به او کارت زرد نشان داد.


شادی‌گل‌های شبیه کاستا که جریمه نداشتند

هواداران اتلتیکو خوشحالی پس از گل کریستیانو رونالدو را هم به یاد دارند. او از تبلیغات کناره زمین گذشت. البته خوشحالی پس از گل مهاجم رئال مادرید شباهت کمی به خوشحالی کاستا داشت.


شادی‌گل‌های شبیه کاستا که جریمه نداشتند

در قانون فوتبال اگر بازیکنی پس از گلزنی پیراهن خود را در آورد یا آن را روی سرش بکشد یا از موانع کنار زمین عبور کند جریمه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج