جاباما
۶۵۸۶۴۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

جدیدترین عکس Galaxy S۹ سامسونگ

به تازگی جدیدترین عکس گلکسی اس ۹ (Galaxy S۹) منتشر شده که علاوه بر نشان‌دادن طراحی گوشی جدید سامسونگ، از کاهش حاشیه نمایشگر در قسمت پایین موبایل خبر می‌دهد.

وبسایت گجت نیوز - سید حسن حسینی: به تازگی جدیدترین عکس گلکسی اس ۹ (Galaxy S۹) منتشر شده که علاوه بر نشان‌دادن طراحی گوشی جدید سامسونگ، از کاهش حاشیه نمایشگر در قسمت پایین موبایل خبر می‌دهد.
جدیدترین عکس Galaxy S9 سامسونگ

اگرچه جدیدترین عکس گلکسی اس ۹ کمی بی‌کیفیت است و به نظر می‌رسد اسکرین‌شاتی از منبع اصلی باشد، اما قطعا عضو جدیدی از خانواده گلکسی S سامسونگ را به تصویر می‌کشد؛ عضوی که هنوز مشخص نیست گلکسی اس ۹ یا برادر بزرگترش، گلکسی اس ۹ پلاس (+Galaxy S۹) باشد.

جدیدترین عکس گلکسی اس 9 صفحه بوت گوشی را نیز نشان می‌دهد

بر اساس شایعات اخیر، گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ، تفاوت زیادی در طراحی و میزان حاشیه اطراف صفحه نمایش با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ندارند. اما تازه‌ترین عکس گلکسی اس 9 از پنل جلویی موبایل گرفته شده و نشان می‌دهد حاشیه پایینی نمایشگر این گوشی پرچمدار سامسونگ، کمتر از نسل قبل است. صفحه آغازین رابط کاربری نیز در تصویر جدید گلکسی اس 9 مشخص شده که نشان می‌دهد اسمارت فون برای نخستین بار روشن شده است.

جدیدترین عکس Galaxy S9 سامسونگ

شایعات زیادی درخصوص گوشی های جدید سامسونگ به گوش رسیده که از جمله آنها می‌توان به مشخصات گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس اشاره کرد؛ پرچمدار سال ۲۰۱۸ سامسونگ قرار است در دو مدل با نمایشگرهای ۵.۸ و ۶.۲ اینچی به همراه پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ (بسته به بازار هدف)، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. دوربین گلکسی اس ۹ تک‌لنزی خواهد بود در حالی که از یک دوربین دوگانه در مدل پلاس استفاده خواهد شد.

انتظار می‌رود موبایل جدید سامسونگ در اواخر ماه فوریه پیش رو (هفته دوم اسفند) و در خلال برگزاری نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ معرفی شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالحسین باقری

      به نظرمن فقط بانام جدیدی گوشیهای سامسونگ مثلا s9 گلگسی قیمت بالامیرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج