جاباما
۶۵۸۷۵۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

آذری: کارد به استخوانم رسیده است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد از شرایط مالی این باشگاه و طرز برخورد مدیران کارخانه، گفت: اگر مرا نمی‌خواهند مردانه نامه بزنند و یک نفر دیگر را انتخاب کنند.

خبرگزاری مهر: سعید آذری، مدیر عامل ذوب آهن به وضعیت این روزهای ذوب آهن پرداخت و ضمن انتقاد از شرایط مالی و کاهش بودجه باشگاه، گفت: کارد به استخوانم رسیده است. وی با بیان اینکه این تیم باید به زودی در مسابقات آسیایی به میدان برود، سکوتش را در قبال مدیران عالی رتبه کارخانه ذوب آهن شکست و افزود: اگر با من مشکل دارند به باشگاه ذوب آهن لطمه نزنند. مدیرعامل ذوب آهن همچنین تاکید کرد که با این وضعیت دیگر نمی تواند برای امیر قلعه نویی بازیکن بگیرد.

مشروح گفتگوی آذری از دربی اصفهان با سپاهان تا مسائل مالی و جذب سجاد شهباززاده در زیر می آید:

۱۰ امتیاز از ۴ بازی نویدبخش روزهای خوب است

اینکه ما در چهار بازی توانسته ایم ۱۰ امتیاز بگیریم، نویدبخش روزهای خوب است. بازیکنان ذوب آهن دچار تحول شده اند و به تدریج با تلاش امیر قلعه نویی به روزهای خوب نزدیک می شویم. امیدواریم در دیدار با سپاهان هم بازی شایسته ای از خود به نمایش بگذاریم و بتوانیم با تیم های بالای جدول وارد رقابت شویم.

شرمنده ورزشکاران ذوب آهن هستم

متاسفانه تا الان نتوانسته ایم به تعهداتمان به طور کامل عمل کنیم. نه تنها فوتبال بلکه در کل رشته های ورزشی در بخش زنان و مردان تعهداتمان کاملا عملی نشده است و من شرمنده ورزشکارنم هستم. از آنها عذرخواهی می کنم. ما با کاهش شدید بودجه مواجه و با مشکلات خاصی مواجه شدیم.

به جای فیدبک مثبت، بودجه را کاهش دادند

ما نماینده ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم هندی هستیم. باید توجه بیشتری به ما بشود. بخصوص اینکه طی سه چهار سال اخیر موفق ترین تیم ایران بوده ایم و در جام حذفی و سوپرجام قهرمان شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشتیم. به جای فیدبک مثبت، ما را در مسیری قرار دادند که بودجه کاهش یافت.

به ما کمک شود همانطور که وزارت ورزش به کمک استقلال و پرسپولیس رفت

انتظار من از مدیران عالی رتبه خود کارخانه ذوب آهن است. شما دیدید که در دو ماه گذشته سازمانهای متبوع نمایندگان ایران در آسیا چه تلاشی کردند تا مشکل بدهی های آنها را حل کنند. وزارت ورزش چه تلاشی کرد که مشکل استقلال و پرسپولیس رفع شود. جا دارد از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش هم تشکر شود که زیرمجموعه خود را مدیریت کرد. ما هم همین انتظار را از شرکت ذوب آهن داریم.

با دست خودمان باشگاه را خلع سلاح کردیم

باشگاه با تلاش زیرمجموعه کارخانه سرپا ایستاد ولی با دست خودمان باشگاه را خلع سلاح کردیم و اسلحه را به دست رقیبان دادیم. ما با یک تیم هندی بازی داریم که تیم قدرتمندی است. انتظار دارم مدیران قدر زحماتی که می کشیم را بدانند. بدون کمک مدیران بالادستی، روزهای خوبی در پیش نخواهیم داشت.

با حضور قلعه نویی انتظار حمایت داشتیم

انتظار ما نامعقول نیست. بودجه ما نسبت به فصل گذشته کاهش داشته است. ما رفتیم امیر قلعه نویی را آوردیم و انتظار حمایت هم داشتیم ولی کاهش بودجه ما را در تنگنا قرار داد و ما را دست خالی گذاشت. ما باید با قدرت در مسابقات آسیایی حاضر شویم. نمی شود با تیم های چند صد میلیاردی کشورهای عربی یا حتی همین تیم هندی با این وضعیت بازی کنیم. دستمان خالی است.

ذوب آهن تا الان فروپاشیده بود اگر ...

اگر باشگاه تا الان سرپا مانده است به خاطر تلاش کادر فنی و کارکنان و حمایت هواداران بوده است. همچنین حمایت چند علاقه مند در مجموعه از جمله آقای ابوتراب فاضل عضو هیات مدیره کارخانه ذوب آهن و اعضای هیات مدیره باشگاه. بقیه مدیران عالی رتبه علاقه ای ندارند. اگر تا الان آقای فاضل کمک نمی کرد، ذوب آهن فرو پاشیده شده بود.

گناهمان چیست؟

ما داریم در ذوب آهن کار جهادی می کنیم. گناهمان چیست که این شرایط را باید تجربه کنیم؟ ما با بودجه ۵۰۰ میلیون تومانی از «صفر تا صد» ورزشگاه فولادشهر را بیرون ریختیم تا بازسازی کنیم که این در نوع خودش بی نظیر است. این هم از طرز برخوردشان.

اگر مرا نمی خواهند مردانه بگویند برو!

نمی دانم چرا با سیستم هایی که موفق هستند، اینطور برخورد می شود. اگر مرا نمی خواهند، مردانه بگویند برو. تا امروز سکوت کرده بودم ولی دیگر کارد به استخوانم رسیده است.

مهرعلیزاده نگذارد مضحکه عام و خاص بشویم

آقای مهرعلیزاده استاندار اصفهان در چند نوبت از وضعیت تیم های سپاهان و ذوب آهن ابراز نگرانی کرده بود. از ایشان خواهش می کنم نگذارند ذوب آهن با دست خالی به مسابقات آسیایی برود و مضحکه عام و خاص بشود.

از این همه بحث و جدل خسته شدم

برخوردهایی که با ذوب آهن می شود، خوب نیست. بنده بار دیگر می گویم اگر کسی با من مشکل دارد دستخط بدهد تا بروم دنبال زندگی ام. از این همه چالش و بحث و جدل خسته شدم. مگر می شود با این وضعیت به کار ادامه داد؟

در چهار سال چهار زمین چمن درست کردیم

ما طی چهار سال گذشته چهار زمین چمن درست کردیم. از یکی از این زمین ها آمار گرفتم. حدود ۱۳۵۰ جلسه تمرین و بازی روی این زمین برگزار شده بود. برای هر سانس، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان گرفته می شود. حالا شما حساب کنید با این وضعیت چه خدمتی به مجموعه ذوب آهن شده است و چه دستاورد خوبی برای باشگاه داشته ایم.

بدون هماهنگی بودجه باشگاه را بستند

دو سال است که حرفی نزده ام. سال گذشته حدود ۱۳ میلیارد از بودجه ما کسر کردند. اگر درایت هیات مدیره نبود، تیم نابوده شده بود. امسال هم بدون هماهنگی و یکباره اعلام کردند بودجه ما ۱۲ میلیارد است. ما تیم هایمان را بسته بودیم. با این شرایط که نمی توانیم در مسابقات آسیایی شرکت کنیم. مگر ظرفیت ما چقدر است.

تیشه به ریشه ذوب آهن می زنند

من برای خودم حرص نمی خورم. جایگاه بنده در ورزش مشخص است. دلم برای سیستمی می سوزد که وقتی من و همکارانم آنرا گرفتیم، با ۲۷ میلیارد تومان بدهی در حال نابودی بود. حالا که باشگاه در مسیر خوبی قرار گرفته است، تیشه به ریشه‌اش می زنند. این از لحاظ سیستم مدیریت، با هیچ کجا و هیچ معیاری همخوانی ندارد.

همه می پرسند چرا ذوب آهن افت کرده است

با این وضعیت انتظار دارند ما روز جمعه مقابل سپاهان هم برنده باشیم؛ آن هم مقابل تیمی که دوباره احیا شده است، مربی بزرگی دارد و دارای امکانات مناسبی است. آنوقت می پرسند چرا ذوب آهن افت کرده است. باور کنید برگرداندن تیم با این وضعیت و گرفتن ۱۰ امتیاز از چهار مسابقه کار سختی بود.

به وزنه برداران تیم ملی هم بدهکاریم

تا الان ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان و ورزشکاران پرداخت شده است. البته تسویه حساب سال گذشته صورت گرفته. ما فقط یک تیم فوتبال نیستیم و ۱۵ رشته ورزشی داریم. یکی از دلایلی هم که ذوب آهن در انتخابات کمیته المپیک نماینده دارد، همین موضوع است. قهرمانان المپیک از جمله کیانوش رستمی، بهداد سلیمی و سهراب مرادی در ذوب آهن کار کرده اند و ما به آنها هم بدهکاریم. چقدر «دندان روی جگر بگذاریم»؟

نمی توانم خواسته قلعه نویی را برآورده کنم

وضعیت مالی اگر همینطور باشد، در نقل و انتقالات زمستانی نمی توانم خواسته امیر قلعه نویی را برآورده کنم. نمی توانم ریسک کنم و بازیکن بگیرم اما پولش را ندهم. چند نفری هم که جدیدا به خدمت گرفتیم به این خاطر بود که با یکی دو بازیکن برای خروج از لیست توافق کردیم.

شهباززاده؟ تا بودجه ترمیم نشود بازیکن نمی گیریم

ما فقط دو، سه بازیکن جدید گرفتیم. درباره سجاد شهباززاده هم باید بگویم با وضعیتی که وجود دارد، تا بودجه ترمیم نشود بازیکن دیگری نمی توانیم بگیریم. آنهایی که در جلسات می نشینند و می گویند ذوب آهن سمبل موفقیت است، باید به فکر باشند. باشگاه برای سعید آذری نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی فولادشهر

      اقای اذری ما داریم در بدترین جای کارخانه با ۱۷۰۰ درجه حرارت کار میکنیم،با یه حقوق بخور و نمیر،حق مارا دارن میدن به شما وبازیکنان ملیاردی تان،تا عشق دنیا را بکنند،ما اخر برج پول نون را هم نداریم،با ۱۶ سال سابقه انواع مریضیها را گرفتیم،انوقت بازیکنان شما با پول خون ما میرن عشق و حال،بازم ناشکری میکنی،ما که راضی نیستیم،خدا هم راضی نباشد،ما پول یه مسافرت دو روزه را با خانواده نداریم،تمام حق و حقوقمان را نصف کردن،اونوقت بازیکنان شما میرن بهترین کشورهای اروپایی،عشق و حال،این انصافه،بعد هم ناشکر هستید،این عدالت علی است،...

    • بدون نام

      جناب آززی زمانیکه به استقلال وپرسپولیس برای 17 میلیارد هزینه کرد همه کشور تاختند بودجه ذوب آهن به لطف کارخانه مردمی طبق گفته خودتون تو متن بالای 25 میلیارد بوده خجالت نمیکشید میگید وزارت ورزش به سرخ آبی ها امسال بعد از چند سیال کمک کرده؟ حالا شما اعتراف کردید تیمهای اصفهانی چه پولهایی از بیت المال خرج میکنن واقعا تیمهای سرخ آبی که مردمی هستن مظلوم واقع شدن خجالت بکشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج